Здрасти на всички от форума. Вече съм един от вас с Поло, '97,1,4i !
Имам едно малко въпросче ако някой ми помогне ще е хубаво че много ме дразни! На дисплея всеки път след като запаля ми се показва(като примигва при това) - "service INSP" и стои около 3-4мин и после изчезва като остава само малкия надпис service. Как мога да го махна?
Преди някои да ми е казал "ползвай търсачката има го обсъждан този проблем", вече го направих и открих само тази тема-
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... ht=service а там един колега е описал че при него се нулира като задържи бутона, даде на контакт докато държи бутона и после задържа още малко и на контакт и се махало! А при мен неще така Дори скоро смених Масло филтри и се надявах че може да се махне ама не! Стои си и си присвятка първите 3-4мин и дори като заредя до горе не мога да си нулирам километража щото докато спре да присвятка не дава да се прави друга команда! Та ако някой има идея да си каже да пробвам...
въпрос - service INSP
- digigi
- Мнения: 192
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
- Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
- Двигател: 2019
- Местоположение: Варна-->London
Благодаря колега!
Още някой ако има някакво предположение ще е хубаво, че хич не ми се ходи в такива сервизи да ми гледат компютъра! Повече се притеснявам да не объркат нещо...
И нещо друго се сетих. Може да има връзка... Колата дойде от Италия със сложено АГУ! Дали то не бърка нещо работата
Иначе колата си работи перфектно на газ дори ми се струва че е по-добре отколкото на бензин...
Газовата не е инцжекцион, а е нормална с плочка, обаче забелязах че има някакво електронно управление за газта, може и то нещо да прецаква главния компютър...
Още някой ако има някакво предположение ще е хубаво, че хич не ми се ходи в такива сервизи да ми гледат компютъра! Повече се притеснявам да не объркат нещо...
И нещо друго се сетих. Може да има връзка... Колата дойде от Италия със сложено АГУ! Дали то не бърка нещо работата
Иначе колата си работи перфектно на газ дори ми се струва че е по-добре отколкото на бензин...
Газовата не е инцжекцион, а е нормална с плочка, обаче забелязах че има някакво електронно управление за газта, може и то нещо да прецаква главния компютър...
- digigi
- Мнения: 192
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
- Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
- Двигател: 2019
- Местоположение: Варна-->London
Ами колата е от една седмица тук и успях да сменя само маслото и филтрите. Още не съм стигнал до маслото на скоростната, но щом казваш първо това ще направя. Иначе скоростите се превключват лесно с изключение малко на 1-ва и задната. Но общо взето е добре.
И нещо друго извън тази тема - аз сложих полусинтетика 15W40 дали съм улучил правилното масло за този ДВГ?
И нещо друго извън тази тема - аз сложих полусинтетика 15W40 дали съм улучил правилното масло за този ДВГ?
Аз мисля че този надпис няма нищо общо с грешки в компютъра а е само за сервизна инспекция.Значи на жена ми на Полото до миналата година се обслужваше само в Юнитрейд и всеки път като е за смяна маслото светваше това,после те си го настройват пак да светне след еди колко си км..Но като спряхме да го обслужваме там и надписа ми го махнаха в най-обикновенна масларница/място където сменят масло/в София на бул.Свети Наум Имат си някакъв уред и буксата е някъде под воланаMaxee написа:Имаш грешки в компютъра. Отиваш в Юнитрейд, или където имат подходящата апаратура да ти разпитат компютъра и така. Ама това означава, че за да имаш записани грешки в компютъра може и наистина да има проблем или е време за сервизна инспекция
- Vassilnk
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Нищо ти няма на компютъра колега, това е сервизно съобщение. Появява се за да ти напомни, че трябва да минеш през фирмения сервиз за инспекция (те по съобщението принципно си знаят каква), то това и значи - Service Inspection. А сега ти преписвам от ауто датата каквото пише ако искаш да си го занулиш - при мен го показваше за маслото и сработи - след като го смених сам си го занулих за да ме подсети след 10 000 км. Понеже не мога да ти нарисувам и картинката да ти кажа - бутон А е този отляво за нулиране на километража, бутон В е този за минутите на часовника:
Значи ако пише IN01 e следната комбинация:
Даваш контакт
Натискаш и задържаш бутон А
Изключваш от контакт
Отпускаш бутон А
Отново натискаш и веднага отпускаш бутон А
Трябва да се изпише IN01 на дисплея
Натискаш бутон В докато се появи ----
Натискаш пак бутон А докато се появи OEL
Натискаш бутон В за да се появи ----
Даваш на контакт докато се изпише IN00 на дисплея и си готов
Ако пише IN02 e следната комбинация:
Даваш контакт
Натискаш и задържаш бутон А
Изключваш от контакт
Отпускаш бутон А
Отново натискаш и веднага отпускаш бутон А
Трябва да се изпише IN02 на дисплея
Натискаш бутон В докато се появи ----
Натискаш пак бутон А докато се появи IN01
Натискаш бутон В за да се появи ----
повтаряш процедурата за да ресетнеш и OEL
Даваш на контакт докато се изпише IN00 на дисплея и си готов
За пълнота пиша и за маслото
Ако пише OEL e следната комбинация:
Даваш контакт
Натискаш и задържаш бутон А
Изключваш от контакт
Отпускаш бутон А
изписва се OEL
натискаш бутон В докато се изпише ----
Даваш на контакт докато се изпише IN00 на дисплея и си готов
едва ли ще го уцелиш от първия опит, но аз за 5 минути успях да се справя
Успех
Значи ако пише IN01 e следната комбинация:
Даваш контакт
Натискаш и задържаш бутон А
Изключваш от контакт
Отпускаш бутон А
Отново натискаш и веднага отпускаш бутон А
Трябва да се изпише IN01 на дисплея
Натискаш бутон В докато се появи ----
Натискаш пак бутон А докато се появи OEL
Натискаш бутон В за да се появи ----
Даваш на контакт докато се изпише IN00 на дисплея и си готов
Ако пише IN02 e следната комбинация:
Даваш контакт
Натискаш и задържаш бутон А
Изключваш от контакт
Отпускаш бутон А
Отново натискаш и веднага отпускаш бутон А
Трябва да се изпише IN02 на дисплея
Натискаш бутон В докато се появи ----
Натискаш пак бутон А докато се появи IN01
Натискаш бутон В за да се появи ----
повтаряш процедурата за да ресетнеш и OEL
Даваш на контакт докато се изпише IN00 на дисплея и си готов
За пълнота пиша и за маслото
Ако пише OEL e следната комбинация:
Даваш контакт
Натискаш и задържаш бутон А
Изключваш от контакт
Отпускаш бутон А
изписва се OEL
натискаш бутон В докато се изпише ----
Даваш на контакт докато се изпише IN00 на дисплея и си готов
едва ли ще го уцелиш от първия опит, но аз за 5 минути успях да се справя
Успех
- digigi
- Мнения: 192
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
- Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
- Двигател: 2019
- Местоположение: Варна-->London
Благодаря за отговорите!
Тъй като при мен изписва само "Service INSP", незнам дали да пробвам някои от тези комбинации за да се нулира. Или пък да пробвам да намеря тази букса под волана(както каза колегата "Mury") ако мога директно да изключа тази сервизен дразнещ надпис. Въпреки че колата ще се кара от жена ми аз не съм от тези които забравят за маслото!
Тъй като при мен изписва само "Service INSP", незнам дали да пробвам някои от тези комбинации за да се нулира. Или пък да пробвам да намеря тази букса под волана(както каза колегата "Mury") ако мога директно да изключа тази сервизен дразнещ надпис. Въпреки че колата ще се кара от жена ми аз не съм от тези които забравят за маслото!
digigi написа:Благодаря за отговорите!
Тъй като при мен изписва само "Service INSP", незнам дали да пробвам някои от тези комбинации за да се нулира. Или пък да пробвам да намеря тази букса под волана(както каза колегата "Mury") ако мога директно да изключа тази сервизен дразнещ надпис. Въпреки че колата ще се кара от жена ми аз не съм от тези които забравят за маслото!
Къде мислиш да си поддържаш колата ? В Юнитрейд или някъде другаде ?
- digigi
- Мнения: 192
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
- Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
- Двигател: 2019
- Местоположение: Варна-->London
Къде мислиш да си поддържаш колата ? В Юнитрейд или някъде другаде ?
Честно казано мисля да поправям повечето неща сам! Само еладжийските работи и такива по разни компютри нищо не разбирам!
Е не става въпрос за ремонт на ДВГ примерно да правя , а всичко по ходова част, всички ремъци, демонтаж и монтаж на помпи и т.н.
Просто съм се занимавал с такива работи, имам инструменти и условия, пък и не обичам много майсторите...
- sardokar
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 25 май 2006 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз имах същия проблем, не е свързано с грешки в компщтъра. Прав е колегата като каза че е само подсещащ надпис. След като смених консумативите отидох при един приятел с KTS (Bosch) и видяхме че е подсещане за смяна на масло. Нулира го и го настрои след 10,000 км. пак да примигне . Освен за масло има и за накладки, охладителна течност и т.н. Пробвай алгоритъма с бутоните мисля че ще стане
- digigi
- Мнения: 192
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
- Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
- Двигател: 2019
- Местоположение: Варна-->London
Благодаря колеги!
Ще пробвам още днес вечерта и ще кажа дали става с комбинациите от бутоните които колегата "Vassilnk" е написал!
Незнам за какво би могъл да ме подсеща компютъра - масло съм сменил, накладки имам(дебели), охладителна течност имам, само маслото в скоростната още не съм видял, но и това ще видя като се освободя скоро и залегна отдолу Доколкото се сещам маслото трябва почти да прелива от пропката която е странично на кутията.
Ще пробвам още днес вечерта и ще кажа дали става с комбинациите от бутоните които колегата "Vassilnk" е написал!
Незнам за какво би могъл да ме подсеща компютъра - масло съм сменил, накладки имам(дебели), охладителна течност имам, само маслото в скоростната още не съм видял, но и това ще видя като се освободя скоро и залегна отдолу Доколкото се сещам маслото трябва почти да прелива от пропката която е странично на кутията.
Просто не е занулено независимо че си сменил всичко.Отиди в някой Бош сервиз и ще го оправятdigigi написа:Благодаря колеги!
Ще пробвам още днес вечерта и ще кажа дали става с комбинациите от бутоните които колегата "Vassilnk" е написал!
Незнам за какво би могъл да ме подсеща компютъра - масло съм сменил, накладки имам(дебели), охладителна течност имам, само маслото в скоростната още не съм видял, но и това ще видя като се освободя скоро и залегна отдолу Доколкото се сещам маслото трябва почти да прелива от пропката която е странично на кутията.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта