Няколко въпроса относно 1.8 16V - KR и PL

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Няколко въпроса относно 1.8 16V - KR и PL

Мнениеот K_Power » Пет 16 мар 2007 19:55


Имам няколко въпроса относно този мотор! По каталог като съм гледал блока изглежда същия, значи не би имало никакъв проблем да се сложи такава глава! Има ли някакви разлики в блока от този на KR и от другите 8 клапанови! Промените са доста, делкото се качва горе, инжектори и т.н. Другото, което ме интересува, знам, че бутала на KR от едната страна имат зарез, интересуваме обаче какъв грамаж са, някой ако е мерил и има някаква представа, ще съм много благодарен! Другото нещо, приблизително, цена за комплект клапани някой има представа каква е? С какъв дебит са дюзите на KR, както и дебит и налягане на помпата? Маслената помпа с какво налягане е и с какъв дебит? Някой има ли таблица за този мотор с температура на изгорелите газове при определени обороти? Всякаква информация, ще ми е от помощ! Същите въпроси имам и за PL двигател! Гледам фазите на разпр. вал на КР и много малки ми се виждат за такъв мотор 218 градуса е всмукателния, 226 изпускателния, каква е цената за около 260 градусови валове? По тесен ли е всмукателния колектор на ПЛ от КР? За 4бр. инжектори от ПЛ, заедно с ЕКУ, заедно с всичките сензори каква цена може да се очаква? Възд. филтър на КР ми изглежда като този на 1,6 дизел, а също КР има пръскалки за охл. челото на буталото, като на 1,6 ТД ли са?
Благодаря предварително на тези, които, ще успеят да отговорят на част от въпросите ми!




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса относно 1.8 16V - KR и PL

Мнениеот Bobby_ » Пет 16 мар 2007 21:54


K_Power написа:Имам няколко въпроса относно този мотор! По каталог като съм гледал блока изглежда същия, значи не би имало никакъв проблем да се сложи такава глава! Има ли някакви разлики в блока от този на KR и от другите 8 клапанови! Промените са доста, делкото се качва горе, инжектори и т.н. Другото, което ме интересува, знам, че бутала на KR от едната страна имат зарез, интересуваме обаче какъв грамаж са, някой ако е мерил и има някаква представа, ще съм много благодарен! Другото нещо, приблизително, цена за комплект клапани някой има представа каква е? С какъв дебит са дюзите на KR, както и дебит и налягане на помпата? Маслената помпа с какво налягане е и с какъв дебит? Някой има ли таблица за този мотор с температура на изгорелите газове при определени обороти? Всякаква информация, ще ми е от помощ! Същите въпроси имам и за PL двигател! Гледам фазите на разпр. вал на КР и много малки ми се виждат за такъв мотор 218 градуса е всмукателния, 226 изпускателния, каква е цената за около 260 градусови валове? По тесен ли е всмукателния колектор на ПЛ от КР? За 4бр. инжектори от ПЛ, заедно с ЕКУ, заедно с всичките сензори каква цена може да се очаква? Възд. филтър на КР ми изглежда като този на 1,6 дизел, а също КР има пръскалки за охл. челото на буталото, като на 1,6 ТД ли са?
Благодаря предварително на тези, които, ще успеят да отговорят на част от въпросите ми!

....... тръгваш по една много камениста пътечка.......
1. блока като чело няма разлика от други 1.8
2. буталата тежат доста (не съм се заигравал да ги меря)
3. клапаните са торба с пари : Всмук- 8лв 1бр. Изпуск- 15лв 1бр.
4. помпата нормално работи на 5-6 бара дебит- достатъчно(но не и за нитро)
5. маслената помпа има клапан за налягането, но на студен мотор държи 6бара.
6. градусите на валовете са съвсем добри за улична кола...
7. КР е с по-големи въздуховоди и с по-малък резервоар за въздух. При ПЛ е обратното.
8. Инжекторите нови са около 60лв. на бройка.

по евтино и сигурно е да си вземеш цял мотор или поне всичко да му е от 16В щотоооо...... винаги ше излезне нещо което да те изненада или да не си го домислил (казвам ти го от личен опит)!

Надявам се да съм бил полезен поне малко... :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 17 мар 2007 10:25


Благодаря ти много, беше полезен със сигурност! :)
Въпроса е, че имам един DS мотор, 1,8 оборудван със всичко, та скоро се надявам да го преправя на 16 клапана и с някои малко пипвания тук-там и да се сложи на тоя жълтия в аватара, щото пък е регистриран БЕЗ НОМЕР на двигател! Ще трябва да се поровя няколко нощи из руските сайтове! Благодаря още веднъж!


Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот biol » Съб 17 мар 2007 13:21


доколкото знам не става
КР има пръскалки за маслото


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 17 мар 2007 15:11


Пръскалките не са проблем! Като си правихме основен ремонт на Транспортера го направихме и турбо-дизел, сложихме пръскалки! В блока си върви маслена магистрала, просто долу, където трябва да са пишките има алуминиеви тапи, които се разпробиват и се слагат пръскалките!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 17 мар 2007 16:13


имам цял мотор (на добра цена)..... защо искаш да се занимаваш с глупости. това с което си се захванал ще прехвърли 1000лв и много труд ако ти си го правиш


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 17 мар 2007 16:36


Засега само проучвам, все още не съм започнал да правя! Не мисля, над 1000 лева да е! Оборудвани глави гледам ги продават заедно със смукателите за около 250-300 лева, буталата може да си останат същите и да се фрезоват за зарезите на клапаните, зависи от височината!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 17 мар 2007 22:56


буталото на 16В е гладко отгоре и има само срез за клапаните..... а твоето е с камера в него! ако качиш само глава и този мотор запали той ще върви като последния мъртъв КР или ПЛ не е толкова просто колкото си мислиш трябва ти сгъстяване а не разреждане.....
ПОМИСЛИ МАЛКО!!!


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Нед 18 мар 2007 0:21


K_Powe: гледаш фазите на валовете когато са с лифт.....и ги сравняваш с данни за валове без лифта,,,,тия 220 градуса са си към малко под 260 градуса....слушай батко си боби и вместо 300 лева за глава, си вземи цял мотор, а твоя си го продай после,,,,


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 18 мар 2007 2:04


Не знаех, че има горивна камера в буталото на 1,8 8 клапана, не съм виждал бутала от 8 клапана!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 18 мар 2007 11:38


[quote="K_Power"]........... Не мисля, над 1000 лева да е!..........quote]
1. глава 300-350лв.
2. бутала (читави) 200лв
3. сегменти 80лв
4. делко 50лв.
5. кабели (втора употреба) 50лв
6. въздуховоди 30-50лв
7. ремък + ролка 100лв
8. алтернатор 50лв
има и други дреболии за които не се сещам в момента ама тотала за момента е 930лв!!! това е на първо четене. Пак казвам ПОМИСЛИ ДОБРЕ!!!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 07 апр 2007 14:06


Добре Боби, за колко пари горе долу може да се намери мотор, без инжектори, без разпределителя за горивото, без алтернатор, със добри бутала, решил съм 100% взема ли сегменти и осн. и биелни лагери да се сменят! Мотор окомплектован със смукателен кол. дросел и дебитомер! Не съм тръгнал да купувам точно сега, но проучвам! Благодаря ти предварително!


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Съб 07 апр 2007 16:27


K_Power написа:Добре Боби, за колко пари горе долу може да се намери мотор, без инжектори, без разпределителя за горивото, без алтернатор, със добри бутала, решил съм 100% взема ли сегменти и осн. и биелни лагери да се сменят! Мотор окомплектован със смукателен кол. дросел и дебитомер! Не съм тръгнал да купувам точно сега, но проучвам! Благодаря ти предварително!


според мен за толкова,за колкото и със тия неща....мисля че поне 60% от цената е главата.....а на теб ще ти трябва...


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 07 апр 2007 23:13


блок с бутала и колянов вал 250-300лв
глава 350лв. Комплект......

цял мотор неотварян от 400лв нагоре до 1000 с регистрация (която на теб не ти е нужна..)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 07 апр 2007 23:50


Христос Воскресе!
Здравей Боби! Значи за 500 лева мога да купя мотор комплект със всмукателни колектори, дросел и дебитомер?
Благодаря за отговора!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта