трябва ми такава литература в която трябва да са описани наляганията Предварително ви благодаря
пп Ако е възможно от нета или от тук да я сваля
може и да не е литература а информация?
налягания в горивна с-ма на КР?
налягания в горивна с-ма на КР?
Последна промяна от Bobby_ на Сря 18 апр 2007 21:01, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Бобби_, я погледни в книжката за Пассат.
http://vwfen.data.bg/VWPASSAT%20B3.pdf
Отваря се и директно, без сваляне.
И там го има KR-a.
Само дано се справяш с руския.
Ако не, ще се пробвам утре да го изчета и попреведа.
http://vwfen.data.bg/VWPASSAT%20B3.pdf
Отваря се и директно, без сваляне.
И там го има KR-a.
Само дано се справяш с руския.
Ако не, ще се пробвам утре да го изчета и попреведа.
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На Бош К-Джетроник като цяло няма много голямо значение каква мрака е колата! Налягането в системата трябва да е в границите 4,7-5,5 бар като налягането за отваряне на инжекторите е в границите 3,2-4 бар, контролно налягане при топъл мотор е около 3,4-3,8 бар! Хубаво и някой друг да каже нещо, да не те подведа, но мисля, че съм прав!
Крисо!
Крисо!
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За регулаторите на диференциално налягане!
В разпределителя имаш 4 изхода за четирите инжектора, всеки от които изход има регулатор на диф. налягане! Целта на този регулатор е да намали с определена стойност налягането на горивото, което е преминало през цилиндъра за управление! Съответно поддържа постоянна разлика между долната и горната камера незвисимо от дебита на горивото, разликата в наляганията между долната и горната камера е около 0,2 бар/така съм го срещал по книгите/! Горе видя какви са наляганията в книгата за пасата и сега ти остава да го сметнеш!
Happy tuning!
В разпределителя имаш 4 изхода за четирите инжектора, всеки от които изход има регулатор на диф. налягане! Целта на този регулатор е да намали с определена стойност налягането на горивото, което е преминало през цилиндъра за управление! Съответно поддържа постоянна разлика между долната и горната камера незвисимо от дебита на горивото, разликата в наляганията между долната и горната камера е около 0,2 бар/така съм го срещал по книгите/! Горе видя какви са наляганията в книгата за пасата и сега ти остава да го сметнеш!
Happy tuning!
това е ОК Благодаря!
интересува ме когато WARM-UP регулатора е студен какво налягане има на изхода..... Питам за да знам когато се включи вакумния обогатител на колко бара трябва да пада налягането....
В момента на студен регулатор сум на 2.6- 2.8бара а на топъл 3.5 заковани....
Доколкото сум чувал трябва да пада до 1.5-2.0бара... затова търся знаещи които да ми обогатят знанията за К-Джетроник....
интересува ме когато WARM-UP регулатора е студен какво налягане има на изхода..... Питам за да знам когато се включи вакумния обогатител на колко бара трябва да пада налягането....
В момента на студен регулатор сум на 2.6- 2.8бара а на топъл 3.5 заковани....
Доколкото сум чувал трябва да пада до 1.5-2.0бара... затова търся знаещи които да ми обогатят знанията за К-Джетроник....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ognqn и 277 госта