Включи се в кампанията на VWclub.bg "Да помогнем на Вальо - Snejoky"!
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria
Дата и час: Чет 02 Окт 2014 16:26

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Изображение



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Автор Съобщение
POST Заглавие: Схема на свързване на алтернатор Бош Публикувано на: Нед 10 Фев 2008 12:13 
Offline
Аватар

Регистриран на: 09.02.2008
Мнения: 3
Местожителство: Шумен
Здравейте колеги,каква е схемата на свързване на алтернатора,
кой край за къде е,ако може някой да нарисува схемата.
Благодаря педварително
ИзображениеИзображение
mod edit: vasstop


Последна промяна от eizo76 на Вто 26 Фев 2008 22:47, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пон 11 Фев 2008 1:04 
Offline
Аватар

Регистриран на: 03.10.2007
Мнения: 183
Местожителство: София
Първо добре дошъл :D

:welcome_to_group



Значи,имам тука един "учебен" и на него В+ отива или директно към акумулатора,или първо към стартера,но от него пак е на + на акумулат.,така че няма значка къде ще го вържеш :wink:

Клема D+ е едно тънко синьо кабелче и мисля,че е за оборотомера на дизеловите двигатели,на бензинките не знам дали се ползва(на моя Голф е вързан,ама и с него и без него разлика не виждам...

Относно този означен само с +,той при мен е вързан към някакво реле-регулаторче мисля,ама при теб регулаторчето е на четките,така че оставяш гола клемата,както и тази,означена с W.

Дано съм помогнал,ако бъркам някъде-специалистите са за това,да коригират :P


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Пон 11 Фев 2008 12:06 
Offline

Регистриран на: 23.12.2007
Мнения: 27
Местожителство: Септември
Извод D+ отива на единия край на контролната лампа за зареждането.Другия и край е към контактния ключ.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Вто 12 Фев 2008 18:46 
Offline
Аватар

Регистриран на: 09.02.2008
Мнения: 3
Местожителство: Шумен
Изображение
е така съм я направил схемата,обаче контролната лампичката не угасва,а леко мъждука,амеперметъра отчита,че зарежда и напрежението на полюсите е ~13V при по високи обороти-до колкото знам би трябвало да е 14V-смених четките с нови,но пак същата работа-та какъв може да е проблема.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Вто 12 Фев 2008 23:38 
Offline

Регистриран на: 17.09.2006
Мнения: 3360
Местожителство: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Освен силовите диоди има и 3 по-малки диода за формиране на възбудително напрежение.Свързани са с анодите към трите извода от намотките(статора), катодите са в обща точка на +D.Провери с мултицет в режим измерване на диоди дали няма връзка между +D и+B( при разкачени връзки на алтернатора)


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Сря 13 Фев 2008 0:05 
Offline
Аватар

Регистриран на: 09.06.2005
Мнения: 9206
Местожителство: Благоевград
Skype: smartdrl
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Сря 13 Фев 2008 0:15 
Offline

Регистриран на: 17.09.2006
Мнения: 3360
Местожителство: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Мда, има някакви ядове с потенциала на +D


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Вто 26 Фев 2008 22:59 
Offline
Аватар

Регистриран на: 09.02.2008
Мнения: 3
Местожителство: Шумен
Благодаря на всички! Проблема е решен с "нов" от моргата.


Върнете се в началото
 Профил  
 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: asak_koz, banevskiq, Bing [Bot], chamelioncho, DobiSAN, kapitango, ruslan6666, samisam, stefan_speed и 33 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design