Проблем докато загрее - Г2 GTI KR???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Нед 04 май 2008 11:08


Дайте линк към документ който дава обяснение на процесите при палене и студен старт на к-джетроник бг/англ. . Това което намерих аз не е много достъпно. Не че имам толкова желание сам да си правя колата (предпочитам компютри да оправям)още по-добрере ще е ако някой майстор се наеме да я оправи, готов съм и до София да отида. От доста време си търсех GTI 16V и сега като си намерих искам да го стегна. Помощ майстори :cry:




Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Нед 04 май 2008 11:17


aradovanov написа:Дайте линк към документ който дава обяснение на процесите при палене и студен старт на к-джетроник бг/англ. . Това което намерих аз не е много достъпно. Не че имам толкова желание сам да си правя колата (предпочитам компютри да оправям)още по-добрере ще е ако някой майстор се наеме да я оправи, готов съм и до София да отида. От доста време си търсех GTI 16V и сега като си намерих искам да го стегна. Помощ майстори :cry:
ела до софия ще я погледнем ...


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Вто 06 май 2008 9:36


малко up по темата,

та извадих дюзите и направих това което каза колегата fens_
и две от дюзите пикаеха на ниско налягане,и реших да ги сменя с други на които неим знаех положението,оказаха се по-добри обаче пръскотпо друг начин
[img][img]http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/137/34087_548.JPG[/img][/img]
и въпроса ми е кое от двете е по-добро като ъгъл на пръскане


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Вто 06 май 2008 13:26


От изчетеното до момента:
За ъгъла на пръскане на пусковият инжектор : 80 градуса
За останалите инжектори ъгълът трябва да е 35 градуса.
т.е. на първата картинка е правилния ъгъл на разпръскване.
Сподели дали се оправи проблема като ги смениш?


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Вто 06 май 2008 13:34


Няколко дни четене и стигнах до заключение, че проблема може да е от така наречения "warm up valve", та въпроса ми е как да го тествам на практика? Изключих инжектора за студен старт, защото от прочетеното той работи само за първоначален пуск на мотора и то ако температурата е под 35 градуса. Максималното време за което работи е при -20 -> 7.5 секунди. А при мен проблем със запалването няма?
I така основният въпрос е как да го проверя този "warm up valve"???? За какво служи кабела който влиза в него със сивата букса?


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Вто 06 май 2008 14:11


aradovanov написа:Сподели дали се оправи проблема като ги смениш?

проблема си остава , даже е по-зле :cry:

warm up valve-те тва животно регулира налягането на горивото според температурата на двигателя,на буксата трябва да ти покаже 20-26 ома и се мери налягането на студен и топъл мотор,обаче незнам кви стойности трябва да показва(тези които знаят си мълчат незнам защо)

сега ще чистя на ултразвукова вана старите дюзи и ще ги слагам пак,дано има ефект


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Вто 06 май 2008 14:47


колега, тука е инфото което търсиш:

http://volkswagen.msk.ru/injector/syst_vpryska_benz.zip
в раздела К-жетроник
по принцип точното налягане може малко да се различава за твоя мотор, но границите могат да те ориентират

Едит: ето тук http://www.vwclub.org.ua/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=87 има за 16v инфо



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 82 госта