Проблем докато загрее - Г2 GTI KR???
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Дайте линк към документ който дава обяснение на процесите при палене и студен старт на к-джетроник бг/англ. . Това което намерих аз не е много достъпно. Не че имам толкова желание сам да си правя колата (предпочитам компютри да оправям)още по-добрере ще е ако някой майстор се наеме да я оправи, готов съм и до София да отида. От доста време си търсех GTI 16V и сега като си намерих искам да го стегна. Помощ майстори
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ела до софия ще я погледнем ...aradovanov написа:Дайте линк към документ който дава обяснение на процесите при палене и студен старт на к-джетроник бг/англ. . Това което намерих аз не е много достъпно. Не че имам толкова желание сам да си правя колата (предпочитам компютри да оправям)още по-добрере ще е ако някой майстор се наеме да я оправи, готов съм и до София да отида. От доста време си търсех GTI 16V и сега като си намерих искам да го стегна. Помощ майстори
-
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
малко up по темата,
та извадих дюзите и направих това което каза колегата fens_
и две от дюзите пикаеха на ниско налягане,и реших да ги сменя с други на които неим знаех положението,оказаха се по-добри обаче пръскотпо друг начин
[img][img]http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/137/34087_548.JPG[/img][/img]
и въпроса ми е кое от двете е по-добро като ъгъл на пръскане
та извадих дюзите и направих това което каза колегата fens_
и две от дюзите пикаеха на ниско налягане,и реших да ги сменя с други на които неим знаех положението,оказаха се по-добри обаче пръскотпо друг начин
[img][img]http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/137/34087_548.JPG[/img][/img]
и въпроса ми е кое от двете е по-добро като ъгъл на пръскане
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Няколко дни четене и стигнах до заключение, че проблема може да е от така наречения "warm up valve", та въпроса ми е как да го тествам на практика? Изключих инжектора за студен старт, защото от прочетеното той работи само за първоначален пуск на мотора и то ако температурата е под 35 градуса. Максималното време за което работи е при -20 -> 7.5 секунди. А при мен проблем със запалването няма?
I така основният въпрос е как да го проверя този "warm up valve"???? За какво служи кабела който влиза в него със сивата букса?
I така основният въпрос е как да го проверя този "warm up valve"???? За какво служи кабела който влиза в него със сивата букса?
-
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
aradovanov написа:Сподели дали се оправи проблема като ги смениш?
проблема си остава , даже е по-зле
warm up valve-те тва животно регулира налягането на горивото според температурата на двигателя,на буксата трябва да ти покаже 20-26 ома и се мери налягането на студен и топъл мотор,обаче незнам кви стойности трябва да показва(тези които знаят си мълчат незнам защо)
сега ще чистя на ултразвукова вана старите дюзи и ще ги слагам пак,дано има ефект
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колега, тука е инфото което търсиш:
http://volkswagen.msk.ru/injector/syst_vpryska_benz.zip
в раздела К-жетроник
по принцип точното налягане може малко да се различава за твоя мотор, но границите могат да те ориентират
Едит: ето тук http://www.vwclub.org.ua/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=87 има за 16v инфо
http://volkswagen.msk.ru/injector/syst_vpryska_benz.zip
в раздела К-жетроник
по принцип точното налягане може малко да се различава за твоя мотор, но границите могат да те ориентират
Едит: ето тук http://www.vwclub.org.ua/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=87 има за 16v инфо
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 82 госта