Включи се в кампанията на VWclub.bg "Да помогнем на Вальо - Snejoky"!
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria
Дата и час: Пет 18 Апр 2014 7:30

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума


Изображение



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 50 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
POST Заглавие: Голф 4 бензин Публикувано на: Чет 10 Юли 2008 8:08 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23.03.2007
Мнения: 192
Местожителство: София
Здравейте, смятам в бъдеще да си сменям тройката за четворка.
Интересува ме, кой от бензиновите двигатели на 4-ките е най-сполучлив, като все пак не искам от резачковите, но да е поне 1,8?


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Юли 2008 9:06 
Offline
Аватар

Регистриран на: 12.07.2006
Мнения: 485
Местожителство: София
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: AKL 1999
Много е писано по въпроса, ама не ти се рови май :twisted:

Отговора е 1.8Т :wink:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Юли 2008 9:20 
Offline
Аватар

Регистриран на: 18.12.2007
Мнения: 510
Местожителство: София
Има такива теми переодично на 2-3 седмици, защо не потърси малко преди да питаш?

Да речем, че те мързи накратко ще ти развия темата до 4-5 страница как би изглеждала след няколко дни:

1. Ще те пратят при 1.8, 1.8Т с аргументите, че вървят повече и харчат много малко, даже пренебрежимо спрямо по-малките мотори.

2. След това ще пишат хората с по-малки двигатели засегнати от т.1, но те ще бъдат бързо оборени с ненадежността на скоростните кутии при малките мотори.

3. Най-накрая някой ще обърне темата на дизели и там вече ще стане сериозно, като ще има крайности от рода на "Търси си 150 коня дизел!", който си е доста екзотичен като цяло.

В крайна сметка обаче ти ще вземеш нещо различно от общото мнение тук, защото покупката на втора ръка кола не предполага избор по-конкретен двигател най-често, а по най-запазен автомобил. И успех в търсенето. ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Юли 2008 9:35 
Offline
Аватар

Регистриран на: 17.12.2007
Мнения: 996
Местожителство: Ямбол
kickd0wn написа:
Има такива теми переодично на 2-3 седмици, защо не потърси малко преди да питаш?

Да речем, че те мързи накратко ще ти развия темата до 4-5 страница как би изглеждала след няколко дни:

1. Ще те пратят при 1.8, 1.8Т с аргументите, че вървят повече и харчат много малко, даже пренебрежимо спрямо по-малките мотори.

2. След това ще пишат хората с по-малки двигатели засегнати от т.1, но те ще бъдат бързо оборени с ненадежността на скоростните кутии при малките мотори.

3. Най-накрая някой ще обърне темата на дизели и там вече ще стане сериозно, като ще има крайности от рода на "Търси си 150 коня дизел!", който си е доста екзотичен като цяло.

В крайна сметка обаче ти ще вземеш нещо различно от общото мнение тук, защото покупката на втора ръка кола не предполага избор по-конкретен двигател най-често, а по най-запазен автомобил. И успех в търсенето. ;)


Аз ще го пратя при 1,8Т със 180 к.с щото той ще е още по икономичен (даже гони икономичността на дизела) или пък при R32 (3,2 V6) той пък е баш икономичен ... тези мотори са най-добри и ще ги намериш лесно на пазара втора ръка !

Колкото до дизелът 150 к.с трябва да знаеш, че гори 3/100 смесено и един дизелов кон се равнява на 1,5 бензинови (значи 225 к.с) ...
Пали много по лесно от бензиновите агрегати особено през зимата и е много по тих, а подръжката е като на жигула ...

Успех с покупката :wink:


Последна промяна от webdude на Пет 11 Юли 2008 20:39, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Юли 2008 9:53 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23.03.2007
Мнения: 192
Местожителство: София
Само да отбележа, че търсих в търсачката и се порових, ама 4000 теми, нали се сещаш, че не мога да ги преровя. Не може в който и да е форум да не се повтарят теми.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Юли 2008 10:15 
Offline
Аватар

Регистриран на: 12.07.2006
Мнения: 485
Местожителство: София
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: AKL 1999
Хахаха, ей колеги на голяма ирония ви изби днес, човека просто пита...
Явно ще трябва да се :lock:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Юли 2008 10:22 
Offline
Аватар

Регистриран на: 17.12.2007
Мнения: 996
Местожителство: Ямбол
Аз бих казал 1,8 20в без турбо плюс Г.И ... това би било напълно достатъчно на всеки като кола (ако разбира се не е маниак на супер бързото каране) или 1,6 74 kw + Г.И при все, че незнам как се държи в ГОЛФ 4 за мен си е доста приличен мотор (отново не за състезатели). Това според мен са двата най-практични избора по отношение на разходи за подръжка и гориво ...


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Юли 2008 15:25 
Offline

Регистриран на: 29.10.2007
Мнения: 52
Местожителство: София
Автомобил: Passat 6
Двигател: BKP.07.2007
Росене, мойто мение - Голф 4 1.8 20v. - 125 коня + Газов инжекцион и си на 12.5/100 на месец. Всичко зависи разбира се от бюджета с който разполагаш... Но като мотор, за мен това добрия избор.
Успех!


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Юли 2008 15:32 
Offline

Регистриран на: 17.06.2008
Мнения: 46
Местожителство: вдясно
Тъй като колегата е напълно прав за развоя на подоби теми, аз ще изкажа вече на база на собствения си опит и проучвания за Г4 единствено своето мнение, без да съветвам никой нищо:

1. Аз алтернативни горива не ползвам и не желая да ползвам. не бих си тровил колата с газ, така че този фактор отпада

2. не съм почитател и на печките с въглища, така че определено бих взел бензин

3. тъй като не знам къде в бг му трябва на човек мощност за лека кола (2 магистрали със смешна дължина и растящи по брой задръстени градове), а едновременно с това не съм съгласен че разликата в разхода е незабележимо малка между по-мощните и по-маломощните, тъй като съм карал и 1,8 20V, за мен най-оптималния и струващ си двигател е 1.6 FSI, а на второ място 1,6 16V. Недоумявам освен за гъзария за какво му е на някой в БГ повече от 110 коня за това относително леко купе. Лично мнение.

Toва бих си взел аз ако имах избора и възможността. Всеки сам си преценява обаче според нуждите, потребностите и целите :)


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Юли 2008 16:14 
Offline
Аватар

Регистриран на: 09.09.2007
Мнения: 1972
Местожителство: София
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Aladin1, аз мога да ти кажа...освен за гъзария ;) повече от 110 коня ти трябват за да можеш да изпреварваш, с пълна кола, като хората, а не да рискуваш живота на семейството си заради някой влачещ се ТИР, после за какво още... ами например за удоволствие от шофирането ;) Приятно е да караш малко по-мощна количка, са не отричай...и един ден, като остарее човек, няма да помни колко пари е дал за бензин, вярвай ми, а ще помни повече каква кола е карал... Предполагам на всички не ни достигат парите, но тия 3-4 лв разлика на 100 между 1.6 и 1.8(Т) мисля че не са толкова много и аз на човека му препоръчвам по-мощния мотор :)

Ако се чудиш между 1.8 и 1.8Т ...послушай сърцето си ;)

пп: Между другото...аз като си търсех колата и много исках да е 1.6, мислех че е достатъчно за Голф (реално е така, да) но умен човек ме посъветва "Вземи 1.8Т" , аз го послушах и сега съм му много благодарен за съвета, защото съм карал и 1.6 и знам разликата къде е...


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Юли 2008 16:21 
Offline

Регистриран на: 17.06.2008
Мнения: 46
Местожителство: вдясно
skotis написа:
Aladin1, аз мога да ти кажа...освен за гъзария ;) повече от 110 коня ти трябват за да можеш да изпреварваш, с пълна кола, като хората, а не да рискуваш живота на семейството си заради някой влачещ се ТИР, после за какво още... ами например за удоволствие от шофирането ;) Приятно е да караш малко по-мощна количка, са не отричай...и един ден, като остарее човек, няма да помни колко пари е дал за бензин, вярвай ми, а ще помни повече каква кола е карал... Предполагам на всички не ни достигат парите, но тия 3-4 лв разлика на 100 между 1.6 и 1.8(Т) мисля че не са толкова много и аз на човека му препоръчвам по-мощния мотор :)

Ако се чудиш между 1.8 и 1.8Т ...послушай сърцето си ;)


Да, прав си за пълната кола. аз обаче рядко шофирам с повече от 1-2ма пътника така че не ме смущава това. А да ти кажа ако разчиташ на максимум едната допълнителна секунда която печелиш при изпреварване с 20 коня по-мощен двигател на 10/20 метров тир, рискуваш живота на семейството си достатъчно много! разумния шофьор и с 200 коня си оставя достатъчно време да изпревари, така че да може да направи маневрата и с 75 коня! :idea: от останалото четем резултатите ежедневно в медиите! :idea:

Удоволствие? когато бях на 18 беше различно да... ако при теб не е, проблема е другаде, а не в колата.

а по логиката какво ще помни човек - ми да изтупам и аз като турците чувала да си взема S класа но да живея със семейството в едностаен в Обеля, щом това се помнило :lol: :idea:

Не възнамерявам да споря - както казах всеки решава според разума, нивото и нуждите си. просто реших да ти отговоря. Със здраве! :)

p.s. Сигурен съм че ще си му благодарен и когато турбото почне да пее след някоя година... тогава също ще усетиш разликата при положение че за същите пари си можел да вземеш с година-2 по-млада кола ;)


Последна промяна от Aladin1 на Чет 10 Юли 2008 16:27, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Юли 2008 16:22 
Offline
Аватар

Регистриран на: 17.04.2007
Мнения: 1054
Местожителство: София
имам чувството че тая тема се пуска от време на време нарочно и който я пусне се залива от смях... стана нещо като петъчния спам, само дето трябва да се казва "какъв Г4 да си взема - спам"... следващия път си заплювам аз да я пусна!


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Юли 2008 17:52 
Online
Аватар

Регистриран на: 02.02.2005
Мнения: 9518
Местожителство: Пловдив
1.6 SR


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Юли 2008 17:54 
Offline

Регистриран на: 17.06.2008
Мнения: 46
Местожителство: вдясно
chefito написа:
1.6 SR


Какви предимства виждаш на 1.6 SR пред 1.6 16V и 1.6 FSI?


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие:  Публикувано на: Чет 10 Юли 2008 17:55 
Online
Аватар

Регистриран на: 02.02.2005
Мнения: 9518
Местожителство: Пловдив
Aladin1 написа:
chefito написа:
1.6 SR


Какви предимства виждаш на 1.6 SR пред 1.6 16V и 1.6 FSI?


простота...обикновен, надежден, евтин 8 клапанов мотор...


Върнете се в началото
 Профил  
 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 50 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], forski, velivas, дърт милиционер и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
RedLemon marketing
mobile.bg
ODIGY WEB Design