Галерия VW


Corrado е изграден от хибридна платформа на Volkswagen,В3 платформа в задната част на автомобила и
А2 платформа в предната част на автомобила,които той споделя с действащите към този момент Golf Mk2 и Jetta.

Общо 97521 единици са били произведени и налични в световен мащаб през цялата си
производствена серия,от които приблизително 9000
са били внесени в Обединеното кралство,и около 41000 са продадени в Германия.
Ето защо Corrado се приема за един от най-редките модели на Volkswagen.

Една от най-необичаините черти на автомобила е нейният заден спойлер.
Той намалява подемната сила(или насоченият нагоре въздушен поток) с около 64%.
Спойлерът автоматично се вдига,когато превозното средство достига скорост от 70км./ч.,
и спада обратно към стационарна позиция при 20км./ч.Спойлерът също може да бъде вдиган и
понижаван от водача,ръчно с копче.

Всички автомобили са с предно задвижване и напречно разположени бензинови двигатели.
През 1989 година Corrado дебютира с два двигателя:1.8 16V и G60.

Corrado 16V e предвиден за Великобритания и Италянските пазари и е първия достъпен с
дясно разположение на волана.
1.8 литровия,16 клапанов,4 цилиндров редови двигател,разполага с максимална мощност от 136 конски сили
при 6100 об./мин.и максимален въртящ момент от 168 Нм. при 4600об./мин.

Търгуван като G60 е:
1.8 литров,8 клапанов,4 цилиндров редови двигател с турбокомпресор наречен "G-Lader".
Този двигател разполага с максимална мощност от 160 конски сили при 5600 об./мин. и
максимален въртящ момент от 225Нм. при 4000 об./мин.,
G60 е най-използвания тип двигател в Corrado и е истинска класика.
Основата е от GTI двигателя,който е двигател на 80-те и 90-те години на Volkswagen,и е установен в
почти всички модели на VW.
G-Lader се причислява към групата на механичните компресори.Той консумира от стремежа на коляновия вал,
което предоставя още при ниски обороти ефикасна компресия на въздуха от 0.7 бара.


През 1992 година Corrado се предлага в три версии:Corrado 16V,Corrado VR6 и Corrado G60 jet.
Направени са промени по дизайна,като изпъкнал преден капак,решетка с три ребра и променена предна брония.
Също има промени по интериора,и са разширени функците за безопасност от страничен удар.

Топ модел в серията е Corrado VR6 с 2.9 литров,12 клапанов,6 цилиндров V-образен двигател
с мощност от 190 конски сили(140кВт) при 5800 об./мин.Максималната скорост е от 235км/ч,а
ускорението от 0 до 100км/ч е за 6,9 сек.245 Нм. максимален въртящ момент при 4200 об./мин.

VR6 е специялно разработен за напречна инсталация,
двигателят е съчетание на предимства между V-образен и редови двигател.
Дизайна с пускането на два цилиндъра под ъгъл от 15 градуса с едно цилиндрова глава,
инжинерите спомагат да се побере шест цилиндров двигател на мястото на четри цилиндров.

Първоначално VR6-двигателят е бил замислен,като 2.4-литров,6-цилиндров,24-клапанов мотор с мощност от 170 к.с.

2.8 литровият VR6 с мощност от 174 конски сили,се предлага само на Северноамериканския пазар,
като Corrado SLC (Спортно луксозно купе).

През същата година,VR6 е представен във Великобритания с ограничена серия от 6 автомобила
наречени Corrado Campaign.Те били с уникален лилав цвят(dusty mauve metallic) и открояващ
се интериор в кафяво-червена кожа.

Като алтернатива на VR6 и G60,Volkswagen предлага 2.0 литртов двигател с четри клапана на цилиндър.
Предвиден като евтина база,този двигател не позволява да се желае повече мощност в своя клас.
Номиналната мощност е 136 конски сили (100кВт) при 5800 об./мин.,което е достатъчно за
максимална скорост от 210км./ч.Ускорението на корадо 16V от 0 до 100 км./ч. е за 9.3 сек.

Corrado Jet е специялно издание на модела.
Той е оборудван с алуминневи джанти "Estoril" 15x6J с гуми 185/55 R15.
Цветовете са в синьо(limogeblau),червено(Flashrot) и черно(Schwarz).
Основният цвят в салона е черно с контрасти в червено,синьо и лилаво.
Corrado Jet е снабден с вече познатия G60 1.8 8V двигател.

През 1993 година е променена централната конзола в автомобила,и са добавени нови ключове.

През 1994 година е добавен нов 2.0 литров,8 клапанов двигател с мощност от 115 конски сили при 5400 об./мин.и
максимален въртящ момент от 166 Нм. още при 3200 об./мин.

През същата година настъпва края на производството на G60,
а VR6 се произвежда с нова запалителна система(заменено е делкото с бобини).

През 1995 година сa въведени въздушни възглавници с оскъпяване от 400DM,също така се спира от производство и Corrado 16V.
Издава се специално юбилейно издание под името Corrado Storm VR6.Само 500 броя Corrado Storm били произведени,
250 от тях са в цвят Mystic Blue,а останалите 250 броя са в класическия зелен цвят на модела.
Те разполагат с пълно оборудване,като кожен салон и отопляване на предните седалки.

Volkswagen Corrado спира производство през Юли 1995 година,като през пследната година,
т.е. от Януари до Юли 1995 година,били продадени само 2424 единици.


Друдги специялни издания на Corrado,след вече познатите по-горе Corrado Campaign,Corrado Jet и Corrado Storm.


Corrado Magnum

Произведени са само 2бр. от спортното комби.Тези два прототипа са построени от Marold Automobil GmbH за Volksvagen,
защото от Wolfsburg искали модел с 490л. багажник,който да прилича на комби със спортен дух.Първоначално трябвало
да бъдат произведени 100 броя. на цена от 22 000 DM.В последствие се отказали от проекта и двете коли
били на съхранение в Marold Automobil.След време Volkswagen проявява интерес,към една от колите,за да бъде изложена в
музея във Wolfsburg.


Corrado 16V G60 Limited

Това е един от най-изключителните автомобили на Volkswagen Motorsport.Той е проектиран от Karmann,и са произведени
само 2 автомобила.Единия е с предно предаване,а другия с двойно предаване(Syncro).
Техническите данни на Corrado Limited са;1.8 литров,16 клапанов двигател с G-Lader турбокомпресор с мощност от
210 конски сили при 6500об./мин. и 252 Нм. въртящ момент при 5000 об./мин.
Двата Автомобила разполагат с 5 степена механична скоростна кутия,катализатор,електронен блокаж на диференциала и ABS.


Corrado Cabrio

В разработката на Corrado Cabrio са участвали 4 фирми(Zender,V.A.G. Eickel,Design und Technik и Karmann),
като всяка е разработвала свой варянт.От Karmann е произведен само един брой,на който в момента
може да се насладите в музея на Karmann,докато Zender и Eickel са произвели няколко бройки.Дори и Хамбургската
фирма Design und Technik не успява да произведе повече от няколко прототипа.
Кабриото на Zender е двуместно с уширено купе и широки гуми (225/45/16).То е трябвало да струва 80 000 DM

Особеностите на kабриото на Zender са:
-напълно скриващ се покрив от плат
-предна и задна броня на Zender
-странични лайсни и прагове на Zender
-заден спойлер на Zender
-ауспух с два накрайника
-ниско,спортно окачване "Koni"
-алуминиеви джанти Turbo II 8Jx16" с гуми 225/45 R16
-кожен волан и кожени седалки от Zender
-2 седалки

Фирмата Design und Technik в Хамбург,разработва от името на VAG Eicke в Берлин един брой Corrado Cabrio.
Имало е план за производството на един тираж от 500 бр.В действителност са направени и доставени само 4 броя.
Особености:
-допълнително доплащане от 25000 DM за електро-хидравлчен покрив
-125 кг. допълнително тегло
-4 седалки

С премахването на покрива,Corrado Cabrio губи своята платформа на стабилност.
Заради тази загуба,трябвало да се вземат добре балансирани и конструктивни мерки за сигурност.
Тъй като при ниския брой на пройзводство,този процес не може да се автоматизира и необходимото доплащане от
25000 DM,било твърде високо,за да се намерят достатъчно клиенти.


Уеб дизайн Изработка на сайт SEO оптимизация на сайт. Google оптимизация.