Volkswagen ще прави спортна хибридна система


Volkswagen ще прави спортна хибридна система

Volkswagen ще използва шестата генерация на Jetta за да пусне ново поколение на спортна хибридна система.
Според производителите, новата система ще се отличава от досегашните, като ще представи високи динамични качества и нисък разход на гориво.

Jetta

„Ние не сме толкова опитни в хибридните системи като Toyota или Honda. Затова ние не искаме да се явим на пазара с нещо, което вече се предлага от всички други”, казва мениджърът на проекта Jetta, Михаел Хинц (Michael Hinz). „Искаме да направим нещо уникално”, уточнява той.
 
Според него хибридната система може да бъде използвана за да повиши мощността или за да подобри ефективността. Бензинов турбодвигател може да помогне в първия случай, а дизелово-електрическа система във втория. Хибридна система при Jetta с бензинов двигател и електромотор ще се появи на пазара в Европа през 2012 година.
 
В нея ще влиза бензинов двигател тип TSI, като неговите динамични възможности ще бъдат подобрени. Хинц заяви, че хибридната система при Jetta ще се различава от тази вече показана при Touareg.
 
„При SUV модела главната цел е била да се подобри ефективността, но наистина ли се подобрява разхода на гориво? Не дотам, защото расте и собственото тегло на колата”, казва Хинц. „Сега искаме да постигнем по-мощен хибрид. Това е по-различно, защото не може да постигнем и висока динамика и висока ефективност. Трябва да се реши какво се преследва – динамика или нисък разход”, продължава Хинц.

Jetta

Volkswagen показа предварителна версия на новата система на своята концепциа New Compact Coupé (NCC, на снимките), което видяхме през тази година в Детройт. NCC е с бензинов двигател би-турбо с обем 1.4 литра, с мощност 148 к.с. и максимален въртящ момент 240 Nm. Той е комбиниран с електродвигател интегриран в скоростната кутия с мощност 27 к.с. и максимален въртящ момент 140 Nm.

Jetta

Така общата мощност на колата става 175 к.с., а максималният въртящ момент 380 Nm. Електроенергията идва от комплект литиево-йонни акумулатори с капацитет 1.1kWh. От VW твърдят, че NCC ускорява от място до 100 км/час за 8.1 секунда и има максимална скорост от 226 км/час. Комбинираният среден разход на гориво е под 4 литра на 100 км, а вредните емисии от СО2 са в рамките на 98g/km.
 
Хинц обяви, че след появата на хибридната Jetta, с нейната система ще бъде създаден и хибриден Golf.

Източник: www.automedia.bg


Уеб дизайн Изработка на сайт SEO оптимизация на сайт. Google оптимизация.