VW харчи най-много за нови разработки


VW харчи най-много за нови разработки

Германският автомобилен гигант Volkswagen е инвестирал $9.2 млрд. в проучвания и нови технологии през 2010 г., сочи класация на Autoline Detroit. На второ място се подрежда Toyota с $8.5 млрд. Най-големият производител в света General Motors е трети със $7.0 млрд.

Челната петица се допълва от Daimler ($6.5 млрд.) и Honda ($5.7 млрд.). Следват Ford, Nissan, BMW, PSA (Peugeot/Citroen) и Renault. Корейските марки Hyundai и Kia заемат съответно 11-о и 14-о място, макар че общите им инвестиции в нови разработки ($6.5 млрд.) надхвърлят тези на PSA.

От Autoline Detroit изчисляват и какъв дял от общата си печалба харчат производителите в проучвания и разработки. По този параметър класацията оглавяват BMW и Honda, които са реинвестирали 5.5% от приходите си. Плътно ги следва Volkswagen с 5.4%, а петицата допълват GM (5.1 на сто) и Daimler (5.0 на сто).

На този фон инвестициите на Toyota като дял от печалбата на компанията изглеждат шокиращо малко - едва 3.8%. Autoline Detroit прогнозира, че догодина Chrysler и FIAT ще се изкачат в класацията заради големия брой нови и префасонирани модели, които двете обединени компании подготвят. През 2010 г. те са похарчили под милиард за нови технологии.


Уеб дизайн Изработка на сайт SEO оптимизация на сайт. Google оптимизация.