Моля за съвет за покупка на golf4
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Моля за съвет за покупка на golf4
Защо забравяте газта на 1.8Т!!! Да не стане с 4 лв. по малко от нафтата!
- DiMiTaR_k
- Мнения: 281
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 11:29
- Автомобил: VW Golf MK5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: Сопот/София
Re: Моля за съвет за покупка на golf4
alex_zazy написа:Защо забравяте газта на 1.8Т!!! Да не стане с 4 лв. по малко от нафтата!
Колега, не че имам нещо против газта, но трябва да си намразил колата за да и сложиш газ.Говоря специално за 1.8Т мотора.За мен е пълна глупост на този двг да се слага газова уредба.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Моля за съвет за покупка на golf4
DiMiTaR_k написа:Колега, не че имам нещо против газта, но трябва да си намразил колата за да и сложиш газ.Говоря специално за 1.8Т мотора.За мен е пълна глупост на този двг да се слага газова уредба.
Напълно съгласен
А който е баровец и иска 1.8Т да си зарежда,защо му е газово...
Неможе хем х*я до края,хем душата в Рая
Re: Моля за съвет за покупка на golf4
.....ммм то може и да стане с 4лв. по-ефтино, ма не ми се мисли колко километра трябва да направиш, докато му избиеш хубавия газав инжекцион
- GTI 1411
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: GOLF 4 1.8 GTI
Re: Моля за съвет за покупка на golf4
morfei1 написа:Дизелчетата пушат, щото понъварвяват доста. Вие с този "внушителен" 210Nm, къде сте тръгнали да ми говорите за спортни усещания. Едно бучене от Ремус гърнето при 7000 оборота ви остана само на бензинките. Като гледам как бучат W12 TDI, скоро и с това ще се простите.
Защо се заблуждаваш с тези Nm.дизела има по висок въртящ момен за сметка на оборотите на бензина,ако дизеловите мотори го нямат този по голям въртящ момент (Nm)от бензиновите знаеш ли кога ще го накараш да тръгне да върви,никои път,какво ми говориш за нютон метри.А знаеш ли колко гори тди 130 коня на каране от 160 до 190,точно колкото 1,8 Т 9-10,е вярно е че на нормално каране тди то е по икономично ама човека иска кола кочто да му върви и невярвам да я кара с 95км.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Моля за съвет за покупка на golf4
GTI 1411 написа:morfei1 написа:Дизелчетата пушат, щото понъварвяват доста. Вие с този "внушителен" 210Nm, къде сте тръгнали да ми говорите за спортни усещания. Едно бучене от Ремус гърнето при 7000 оборота ви остана само на бензинките. Като гледам как бучат W12 TDI, скоро и с това ще се простите.
Защо се заблуждаваш с тези Nm.дизела има по висок въртящ момен за сметка на оборотите на бензина,ако дизеловите мотори го нямат този по голям въртящ момент (Nm)от бензиновите знаеш ли кога ще го накараш да тръгне да върви,никои път,какво ми говориш за нютон метри.А знаеш ли колко гори тди 130 коня на каране от 160 до 190,точно колкото 1,8 Т 9-10,е вярно е че на нормално каране тди то е по икономично ама човека иска кола кочто да му върви и невярвам да я кара с 95км.
Така е. И престанете да говорите за тия W12 TDI и LPG бегачки, не се утешавайте с това, защото е ясно с каква цел се прави - един вид да покажат че невъзможни неща няма, нещо от сорта на тези дъговидни протези за гора без крака с които те тичат по-бързо от нормален човек - просто това не е масово и е направено ей така - да се каже "Това е възможно" но не и да стане практика.
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моля за съвет за покупка на golf4
GTI 1411 написа:morfei1 написа:Дизелчетата пушат, щото понъварвяват доста. Вие с този "внушителен" 210Nm, къде сте тръгнали да ми говорите за спортни усещания. Едно бучене от Ремус гърнето при 7000 оборота ви остана само на бензинките. Като гледам как бучат W12 TDI, скоро и с това ще се простите.
Защо се заблуждаваш с тези Nm.дизела има по висок въртящ момен за сметка на оборотите на бензина,ако дизеловите мотори го нямат този по голям въртящ момент (Nm)от бензиновите знаеш ли кога ще го накараш да тръгне да върви,никои път,какво ми говориш за нютон метри.А знаеш ли колко гори тди 130 коня на каране от 160 до 190,точно колкото 1,8 Т 9-10,е вярно е че на нормално каране тди то е по икономично ама човека иска кола кочто да му върви и невярвам да я кара с 95км.
Това за въртящия момен няма да го кометирам въобще...... и ще ти отговоря, ако на вашите бензики им резнем оборотите до 3000, кво става.... Тва ти го пиша, да се усетиш колко глупаво ми прозвуча, това с махането на въртящия момент.
Колега по-добре от всеки един знам колко харчи 130к.с. защото почти живея в моя и го карам главно извънградско. Колкото и да ти е странно, колата харчи 6.5л на сто на такова каране поне толкова ми даваше при последното ходене до столицата. А също така знам и как харчи 1.8Т, мой познат има такава.
написано @morfei1
Re: Моля за съвет за покупка на golf4
Всеки си защитава неговото.
Като цяло българинът иска да има 3 в 1 за автомобил---да го забелязват когато е с него,да гори малко,да върви много.
Такъв филм няма.Дизелът само създава усещане че върви повече--при една надпревара бензин и дизел с еднакви мощности,погледнати отстрани си вървят напълно еднакво/не говоря за чипове,мипове и т.н.../.Само че докато единия шофъор се ускорява при по-малки обороти и си вика ехеее,как върви тая бегчака,другият с бензина трябва да достигне повече обороти за да усети ефекта на своя въртящ момент,когато пък първия с дизела трябва да качи една предавка,защото е доближил червената зона на оборотите на двигателя на автомобила си.
Разходите по една кола не са само парите за покупката и горивото,голяма грешка е да се мисли така.
Обслужването и поддръжката на дизел е по-скъпо,и въпреки че ежедневния разход за гориво не е така явен както при бензиновия събрат,всеки собственик на дизел в тоя форум купил го с последни или пари от кредит се моли да не му се обади я турбинка,я съединител комплект,я дЮзи,я турбопътища и кулер..........Е да ама само с молитви не става.
Кой какво ще кара--дизел,бензин или газ си е личен и финансов избор и никой няма право да му налага собствено мнение.Разберете го най-после.Да си гъзар,не винаги означава че трябва да харчиш пари,които могат да бъдат спестени.
Това е горчивата истина---остава личната гордост всеки да си хвали колата колко му вървяла,колко малко горяла,на единия не му тракал тъпия дизел,другия си имал въртящ момент---е,и???????
Като цяло българинът иска да има 3 в 1 за автомобил---да го забелязват когато е с него,да гори малко,да върви много.
Такъв филм няма.Дизелът само създава усещане че върви повече--при една надпревара бензин и дизел с еднакви мощности,погледнати отстрани си вървят напълно еднакво/не говоря за чипове,мипове и т.н.../.Само че докато единия шофъор се ускорява при по-малки обороти и си вика ехеее,как върви тая бегчака,другият с бензина трябва да достигне повече обороти за да усети ефекта на своя въртящ момент,когато пък първия с дизела трябва да качи една предавка,защото е доближил червената зона на оборотите на двигателя на автомобила си.
Разходите по една кола не са само парите за покупката и горивото,голяма грешка е да се мисли така.
Обслужването и поддръжката на дизел е по-скъпо,и въпреки че ежедневния разход за гориво не е така явен както при бензиновия събрат,всеки собственик на дизел в тоя форум купил го с последни или пари от кредит се моли да не му се обади я турбинка,я съединител комплект,я дЮзи,я турбопътища и кулер..........Е да ама само с молитви не става.
Кой какво ще кара--дизел,бензин или газ си е личен и финансов избор и никой няма право да му налага собствено мнение.Разберете го най-после.Да си гъзар,не винаги означава че трябва да харчиш пари,които могат да бъдат спестени.
Това е горчивата истина---остава личната гордост всеки да си хвали колата колко му вървяла,колко малко горяла,на единия не му тракал тъпия дизел,другия си имал въртящ момент---е,и???????
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Моля за съвет за покупка на golf4
Прав си колега, но нали трябва да се обсъжда все нещо А ти ми е интересно какво караш и защо не го хвалиш?
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Моля за съвет за покупка на golf4
Luciano написа:GTI 1411 написа:morfei1 написа:Дизелчетата пушат, щото понъварвяват доста. Вие с този "внушителен" 210Nm, къде сте тръгнали да ми говорите за спортни усещания. Едно бучене от Ремус гърнето при 7000 оборота ви остана само на бензинките. Като гледам как бучат W12 TDI, скоро и с това ще се простите.
Защо се заблуждаваш с тези Nm.дизела има по висок въртящ момен за сметка на оборотите на бензина,ако дизеловите мотори го нямат този по голям въртящ момент (Nm)от бензиновите знаеш ли кога ще го накараш да тръгне да върви,никои път,какво ми говориш за нютон метри.А знаеш ли колко гори тди 130 коня на каране от 160 до 190,точно колкото 1,8 Т 9-10,е вярно е че на нормално каране тди то е по икономично ама човека иска кола кочто да му върви и невярвам да я кара с 95км.
Това за въртящия момен няма да го кометирам въобще...... и ще ти отговоря, ако на вашите бензики им резнем оборотите до 3000, кво става.... Тва ти го пиша, да се усетиш колко глупаво ми прозвуча, това с махането на въртящия момент.
Колега по-добре от всеки един знам колко харчи 130к.с. защото почти живея в моя и го карам главно извънградско. Колкото и да ти е странно, колата харчи 6.5л на сто на такова каране поне толкова ми даваше при последното ходене до столицата. А също така знам и как харчи 1.8Т, мой познат има такава.
написано @morfei1
Особено ако има 6-та скорост ТеДИ-то харчи още по-малко
- GTI 1411
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: GOLF 4 1.8 GTI
Re: Моля за съвет за покупка на golf4
Luciano написа:GTI 1411 написа:morfei1 написа:Дизелчетата пушат, щото понъварвяват доста. Вие с този "внушителен" 210Nm, къде сте тръгнали да ми говорите за спортни усещания. Едно бучене от Ремус гърнето при 7000 оборота ви остана само на бензинките. Като гледам как бучат W12 TDI, скоро и с това ще се простите.
Защо се заблуждаваш с тези Nm.дизела има по висок въртящ момен за сметка на оборотите на бензина,ако дизеловите мотори го нямат този по голям въртящ момент (Nm)от бензиновите знаеш ли кога ще го накараш да тръгне да върви,никои път,какво ми говориш за нютон метри.А знаеш ли колко гори тди 130 коня на каране от 160 до 190,точно колкото 1,8 Т 9-10,е вярно е че на нормално каране тди то е по икономично ама човека иска кола кочто да му върви и невярвам да я кара с 95км.
Това за въртящия момен няма да го кометирам въобще...... и ще ти отговоря, ако на вашите бензики им резнем оборотите до 3000, кво става.... Тва ти го пиша, да се усетиш колко глупаво ми прозвуча, това с махането на въртящия момент.
Колега по-добре от всеки един знам колко харчи 130к.с. защото почти живея в моя и го карам главно извънградско. Колкото и да ти е странно, колата харчи 6.5л на сто на такова каране поне толкова ми даваше при последното ходене до столицата. А също така знам и как харчи 1.8Т, мой познат има такава.
написано @morfei1
Колега кои говори за резване на въртящ момент и рязване на обороти,просто ставаше въпрос защо бензиновите имат по малък въртящ момент в сравнение с дизела,те хората са го измислили по ниски обороти по висок въртящ момент при дизела а при бензиновите е обратно,едното за сметка на другото,така че невиждам смисъла колегата morfei1 да намесва Nm.
А и колегата е пуснал темата за съвет за покупка на голф 4 а не кои двигател с какви обороти и въртящ момент има.Тъи като аз бях пред същата дилема GTI или TDI преди 8 месеца и затова му писах по темата,карах гти и тди и сега пак карам гти омръзнами от електроники на помпи та дюзи та дебитомери
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Моля за съвет за покупка на golf4
Абе колеги - осъзнайте се и стига спорихте за глупости. Колегата като намери запазена кола да я отнася, че иначе може да търси 1 година читаво ТДИ. И двата типа двигатели си имат своя чар не мислите ли. Въпроса е да се ходи по-малко в сервизното и да си кара с кеф. Другото е само чешене на пръстите по клавиатурата. Аз ако бях на негово място купувам първата читава колица независимо бензин или дизел е.
- iv4o9999
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 21:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моля за съвет за покупка на golf4
Толко гореща тема направо пари. всеки е прав за себеси и с право аз лично досега съм минал само през бензинови коли както казва еднио приятелче "газта е за готвене а навтата е за топлене" но съм решил да сменя тройката с 4ка и то ТДИ икономията на гориво нее малка но подръжката е солена такаче е нещата са еднотипнио на тема пари. Както каза колегата по-горе неможе и агнето цяло и вълка сит. Ако искаш яка бегачка има R32 има VR6 има и corrado V6 има ако пук искаш икономия на бензин направо да ти дам моята тройка 1.4ми извън градско с 90-100 ми дава 5. Аз лично бих ти препоръчал 1.9 ТДИ имам познати и са доволни за топлото палене незнам за такъв проблем и сега чувам за сефте успех.
- Stivi
- Мнения: 8308
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Моля за съвет за покупка на golf4
Всички знаят за "народната мъдрост" - "Който е минал от бензин на дизел назад не се връща" докато за обратното няма данни или ако има те са в границите на статистическата грешка Това не важи само за заклетите рейсъри - просто не могат да гледат оборотомер с по-малко от 7000об/м
Re: Моля за съвет за покупка на golf4
Дам, който е помирисал нафтата веднъж...... забравя за всичко останало. Казвам го като човек, който също е смятал дизеловите двигатели за трактори... до далечната 1997.
В крайна сметка всеки си хвали неговото и изтъква плюсовете на своето, автора да чете и преценя кое е най-добре за него.
В крайна сметка всеки си хвали неговото и изтъква плюсовете на своето, автора да чете и преценя кое е най-добре за него.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта