Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
- ivanotty
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 23 май 2009 19:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнения за Голф 4 2.0i 115 кс
Да отговоря и да споделя впечатления! Голф 4 4MOTION 2.0 - 2001. На около 110 000 км. Вече втора зима го карам и да ви кажа съм много доволен, даже бих си го купил отново, но този път бих го проверил по обстойно. От италия беше, доста нов, но до този момент не му бяха сменяли водната помпа заедно с ремъка, вдигаше температурата в движение понеже превърташе турбинката и най-вероятно е бил леко прегряван - похапва малко масло около литър на 5-6000 км и то най-вече извън градско, но иначе си върви и се чудя дали въобще да го ремонтирам, но тъй като съм много доволен, ако намеря добър майстор бих го отремонтирал веднага. Ако е поддържан добре този двигател е най-удачния бензинов за такъв автомобил, разбира се съотнесен към качествата и цена за поддръжка. Огромен ресурс, голям въртящ момент още при 2400 оборота, дуракоустойчив, къси предавки, добър разход и на бензин и на газ - 8-9/100 бенз. при 140-150км/ч на магистрала и 9-11 градско според зависи от карането - аз карам по спортно. Вдигал съм и 190-200 км/ч и ги поддържа без проблем (малко паркетници го могат). Добър за газифициране с подобен разход - около 0.5-1 л. повече с газов инжекцион. За Халдекса нямам думи, голям кеф особено зимата! Не се усеща кога се включва, освен ако не е екстремно! Аз даже го повдигнах малко с около 2 см. понеже пукнах картера и сега е още по добре! Поне за сега не съм правил кои знае какви капиталовложения (вече около 30 000 км.), само консумативи, майсторска или моя небрежност! Даже сега се замислям да си продам троичицата комби, от която съм много доволен и да си купя още един подобен, за мен или за жена ми - най вероятно комби! Скиор съм, катерил съм го къде ли не през зимата и в калищаци съм затъвал, ако беше с по-голям клиренс, не ти трябва джип! Това се сещам за сега, питайте нещо конкретно! Поздрави!
Re: Мнения за Голф 4 2.0i 115 кс
Голфа върви добре , особено с новото гориво на ОМВ maxmotion. 2.0 не е спортен мотор като цяло. Интересно е дали може да се постави турбина на този мотор , някой знае ли ?
Последна промяна от alexbg на Пет 15 апр 2011 11:27, променено общо 1 път.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Мнения за Голф 4 2.0i 115 кс
Разбира се че може за около 5000 лв.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнения за Голф 4 2.0i 115 кс
alexbg написа: Интересно е дали може да се постави турбина на този мотор
Сега остава да попиташ и дали не може да му се сложи демпферен маховик.
Що си усложняваш живота? Не ти ли харесва как върви?
Re: Мнения за Голф 4 2.0i 115 кс
Ами долу горе върви . За 115 коня колко да върви? Аз бях свикнал на кола с турбо но беше дизел...
Мисля, че истината е в турбиниран бензинов мотор.
Мисля, че истината е в турбиниран бензинов мотор.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Мнения за Голф 4 2.0i 115 кс
Еййй ще стигнеме до истината ние тука, най на края
Според мен е в битурбото, ама и едно турбо пак върши работа.
Според мен е в битурбото, ама и едно турбо пак върши работа.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 12 ное 2014 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнения за Голф 4 2.0i 115 кс
Здравейте, наскоро си купих GOLF 4 2.0 115коня, 99 година, и имам следният проблем гори ми 1л масло на 1000км, смених вложки няма промяна, а колата не пуши, аспуха е раждясал, и компресията и е 11, гледаха я двама майстори и двамата ми казват съвсем различни неща, моля посъветвайте ме и Вие от къде идва проблемът.А сложих и ГИ и разхода в града и е 13л на 100км а извън града е м/у 10-11 при каране 100-140км/h понеже видях че има запитване от други потребители.
Oчаквам мнения и коментари... Благодаря предварително.
Oчаквам мнения и коментари... Благодаря предварително.
- bobop
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 20 апр 2010 21:39
- Автомобил: VW Bora Variant 2.0
- Двигател: AQY
- Местоположение: sofia
Re: Мнения за Голф 4 2.0i 115 кс
Stoyanov1989 написа:Здравейте, наскоро си купих GOLF 4 2.0 115коня, 99 година, и имам следният проблем гори ми 1л масло на 1000км, смених вложки няма промяна, а колата не пуши, аспуха е раждясал, и компресията и е 11, гледаха я двама майстори и двамата ми казват съвсем различни неща, моля посъветвайте ме и Вие от къде идва проблемът.А сложих и ГИ и разхода в града и е 13л на 100км а извън града е м/у 10-11 при каране 100-140км/h понеже видях че има запитване от други потребители.
Oчаквам мнения и коментари... Благодаря предварително.
Колега, и аз съм в същата ситуация - карам същия мотор от 2 месеца, но в Бора. От смяната на маслото - 1000 км и е изгорил 1л. Все още не съм ходил в сервиз.... чудя се какво да правя.
Има ли развитие по случая ти? Писал си , че си сменил "вложки". Това какво е ? Гумички на клапани ли е?!?
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
мотора 2.0 115к.с. си е масларка ,1л. на 1000км,мн хора знам с този мотор,просто-МАСЛАРКА
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
lubopa4kata написа:мотора 2.0 115к.с. си е масларка ,1л. на 1000км,мн хора знам с този мотор,просто-МАСЛАРКА
Масларка ти е главата...
Що не си извадиш главата от пясъка и не вземеш да попрочетеш малко книги, та да разбереш един двигател кога започва да гори масло, че да спреш да пишеш по форумите глупости!?
Аман от тъпи хора с глупави мнения и не базирани на факти и знания...
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
моето ADY ако е същия двг. го купих от форума от катастрофирал голф Не съм пипал нищо само смених маслото и не харчи масло - 7-8000км вече всичко е ОК
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
Твоето АДИ,моето АГГ и 2Е са едни от последните здрави 2.0/115 коня мотори,които слагаха на Фолксваген.
При голф 4 2.0 мотора няма нищо общо със предшественика му.Има хиляди теми за изчезващото масло,кашкавалените сигменти и т.н. из форума.
Аз лично си сипах Мотул преди една година и вече към 10 000км.не е мръднало,а километрите на мотора са неизвестни никому.
При голф 4 2.0 мотора няма нищо общо със предшественика му.Има хиляди теми за изчезващото масло,кашкавалените сигменти и т.н. из форума.
Аз лично си сипах Мотул преди една година и вече към 10 000км.не е мръднало,а километрите на мотора са неизвестни никому.
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
Добре де.
Ако се вземе долнище от 2.0/115кс,от старите мотори?
Ще може ли да нахлузим главите от сегашните двигатели?
Ще паснат ли към скоростните кутии?
Ако се вземе долнище от 2.0/115кс,от старите мотори?
Ще може ли да нахлузим главите от сегашните двигатели?
Ще паснат ли към скоростните кутии?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
В една друга тема бях чел,че нямали нищо общо освен кубиците и конете.Ама не се сещам коя от многото е.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Golf MK4 2.0i 115hp Мнения
2.0 8v от Голф 3 и от Голф 4 са от едно двигателно семейство - ЕА827, с еднакъв ход и диаметър на буталата. Според Уикипедия блоковете са еднакви. Но все пак на Уикипедия не може да се вярва на 100%
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_EA827_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_EA827_engine