Май... не четеш! Частите оригинални (то други и няма де) са под 450лв. За труд над 250 е лудост!
Все пак хора, каращи такива мотори ти го казваме, а ти по предположения спориш - не виждам смисъл.
голф vr6!!!!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф vr6!!!!
Добре де разбрах 700лв. значи за веригите обтегачи и периферията към тях.
Останалите пари ще се уплътнят от водна помпа, пистов ремък, свещи, гарнитурки, кабели и още дреболиии за да му направи тъй нареченото пълно обслужване сега вече май ще се похарчат въпросните пари.
Останалите пари ще се уплътнят от водна помпа, пистов ремък, свещи, гарнитурки, кабели и още дреболиии за да му направи тъй нареченото пълно обслужване сега вече май ще се похарчат въпросните пари.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: голф vr6!!!!
niikoo_1 написа:...Иначе е голямо извращение този мотор след като видях разглобен такъв не бих си купил, вижда ми се доста калпав като коляно-мотовилков механизъм и ми се струва че има голяма вероятност да има по-малък ресурс от 1.8/2.0 8/16клапана .
... 12клапановия арахик, чакам сега да започне храната .
мога да те почна, ама достатъчно се изморих от една друга тема и един...
та, обясни какво видя като си имал възможносттта да го зърнеш разглобен? Кое е каплавото на въпросния механизъм?
вал като вал, само дето биелните лагери са с диаметър на основните на 1.8...
съвсем леко ще вметна че 4-ка вр6 24в ползва абсолютно същия вал...
Ако говорим за смяна на всичко това, айде някой да сметне колко ще е същото за АБФ. Значи вр-а го разкостваме и сменяме всичко, абф-а само един ангренаж... айде моля ви се...
Дават се малко повече повече пари(а ако пък съпоставим поддръжката с един дизел ..), но за сметка на това изкарват 3-4 пъти повече от кола с ангренаж
Водна помпа 100лв(няма евтини алтернативи, оригинална част), ако мотора е в коша, смяната е голяма веселба, онзи ден сменях
Колата има един пистов ремък, като има само една обтяжка, като самата ролка се разглобява и се сменя само лагерчето в нея- най-обикновен съчмен лагер 5-6лв. А какви ролки има...
за ресурса- нелепо е, не ми се говори...
Държиш ли още да продължим разговора?
като собственик на абф и вр6... няма база за сравнение. Единствено собственик на вр6 ще се съгласи с това и ми е пределно ясно...
Йоанчо, сигурен ли си че си извадил обтегачите на парчета, Ако е така, и мотора щеше да е на парчета тия вериги какво ще ги държи? Да не би някое парченце да се е откъшило само...
Ако не забравя утре ще снимам обтегача и успокоителя.
За газта- газифицира се супер успешно. Колата е с дебитомер, не е като абф с мап. По мап винаги са капризни откъм настройка. Имал съм и газ, но съм преценил за себе си че колата не гори толкова, че да ме бърка като е на бензин. Има теми за разхода, да не дъвчем едно и също...
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: голф vr6!!!!
зацепваметп на веригите не може да го направи всеки, защото хич не е просто. Отделно една камара гарнитурки
толкова е елементарно, че чак първия път го обърках, понеже тръгнах да го правя като на абф
направо ти казвам- водиш шайбата на маховика на белег и после фиксираш с пластина м/у двата вала...
от това по просто няма!
за гарнитурите- глава, капак на клапаните, всм/ изп колектор. Това ще рече абсолютно нищо различно спрямо който и да е мотор капаците отстрани на мотора(тези на веригите и от страната на шайбата на коляновия вал) се мажат със силикон!
При турбиниране особено, архаичния 12клапанов мотор хич не е за подценяване и има страшно много предимства пред по-новите си събратя.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: голф vr6!!!!
При мен имаше огромно парче от един от горните банани, което се беше наместило в горния ръб на капака!
Не е за вярване, но мотора преди да бъде обслужен работеше много тихо и равномерно, а сега работи два пъти по-добре.
Как не е станала някоя беля, не е за вярване.
За цените - Веригите излизат точно 120лв., при това оригинални.
На мен веригите + обтегачи (без хидравличния) + успокоителите + феродов диск (оригинален) + лагер + семеринг ка кол.вал като части ми излезнаха 530лв. Всичко оригинално и с отстъпка, разбира се.
Видях някой спомена 1500лв., да, на мен толкова ми излезна всичко, но ако ви кажа колко още неща се направиха и сложиха, не е за вярване......
Не е за вярване, но мотора преди да бъде обслужен работеше много тихо и равномерно, а сега работи два пъти по-добре.
Как не е станала някоя беля, не е за вярване.
За цените - Веригите излизат точно 120лв., при това оригинални.
На мен веригите + обтегачи (без хидравличния) + успокоителите + феродов диск (оригинален) + лагер + семеринг ка кол.вал като части ми излезнаха 530лв. Всичко оригинално и с отстъпка, разбира се.
Видях някой спомена 1500лв., да, на мен толкова ми излезна всичко, но ако ви кажа колко още неща се направиха и сложиха, не е за вярване......
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: голф vr6!!!!
yoan4o написа:При мен имаше огромно парче от един от горните банани, което се беше наместило в горния ръб на капака!
За цените - Веригите излизат точно 120лв., при това оригинални...
това вече друго- веригите са две и всяка има по един маслен обтегач и един пластмасов успокоител. Ако обтегача ти е бил на парчета... а той е и такава част че няма какво да му се счупи(по принцип), само трябва да се види там дето контактува с веригата за износване. Ако трябва да съм честен, ми се промениха идеите за ревизиране- едно нещо го сменям вече като видя че е износено, така за щяло и не щяло...
Намерил си хубави цени, мотора с който карам в момента, до няколко месеца ще го сваля и ще кача друг. Ще стои резервен, хем леко ще го пипна тук там,- да върви повече и гори по-малко (най ме кефи тази комбинация ) Та веригите са му за смяна и може да се чуем по този въпрос...
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф vr6!!!!
pe6kata написа:Йоанчо, сигурен ли си че си извадил обтегачите на парчета, Ако е така, и мотора щеше да е на парчета тия вериги какво ще ги държи? Да не би някое парченце да се е откъшило само...
Както каза Йоан 3 от 4-те часи свързани с веригите бяха със счупвания.
Обтегача на горната верига му беше изядена и откъсната повърхността /мисля че е тефлон или нещо подобно/ и веригата триеше директно върху метала. Парчето беше в задната част на капака на клапаните /между него и веригата/. Плъзгача на горната верига беше на 3 части /като не беше разрушен и си беше на мястото/, просто беше счупен ан 3 части. Плъзгача на долната верига му беше отчупена предната част. Единственото здраво и неизносено много беше обтегача на долната верига.
Работата е неприятна и не е малко. Със комплекта вериги и обтегачи е почти задължително да се смени и семеринга на коляновия вал откъм скоростите. Гарнитурата на капака на клапаните която почти никой не сменя също не е ефтинка /около 50 лв май беше читавата/ и не е лошо да се сложи нова.
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: голф vr6!!!!
°niksi° написа:Гарнитурата на капака на клапаните която почти никой не сменя също не е ефтинка /около 50 лв май беше читавата/ и не е лошо да се сложи нова.
37лв. оригинална нова
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: голф vr6!!!!
°niksi° написа:Обтегача на горната верига му беше изядена и откъсната повърхността /мисля че е тефлон или нещо подобно/ и веригата триеше директно върху метала...
ясно ми е това, няма ка да е счупен самия обтегач и неслучайно писах че като се обслужва мотора, с вижда ако няма износване на триещата повърхност на обтегача, може и да не се смени. Разбира се че е най-добре да се смени, както и зъбните колела и ...
днес направих снимка на така страшните вериги и обтегачи, ясно ми е че ти си ги виждал, ама бая хора не са и много се плашат...А и знам че тук дебне потенциален вр6-джия , така че... Ей ги- долната/единичната верига съ съответния обтегач и пластмасов успокоител и горната... Ако се вгледаш ще се види че едно парченце от успокоителя на долната верига липсва, ама кво толкова
Re: голф vr6!!!!
здравеите колеги след толкова чъдене и мислене наи накрая го измислих ама маи пак нема да стани.............!значи в четвъртък се събъдих и си казах е еми,,,,,,,,ще вкарваме главата у торбата и ще караме ВР6 ама уви отидох при пича с паричките и таман се качихме в колата да отидем да я прехвърляме,колата си беше загряла всичко ок и изведнъж както си карам с 60 се чува един ужасен стържест звук и голфа взе да пуши спрях веднага!и пича ми вика ела в понеделник голфа ще е ок наи вероятно било нещо дребно и пак ми го дава на същата цена обаче аз му отказах ще търсим друг
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: голф vr6!!!!
До колко пари си заделил, за да караш VR6. Отсега ти казвам, ако са под 6-7 бона, по-добре си вземи читав ABF. Ако имаш над 6 бона, ще ти харесаме някой от Германия или нов внос тук.
Re: голф vr6!!!!
честита баба марта колеги!от давна не съм писал!с вр6 се простихме и ще да е някоя АБФ ама до сега нямах време да търся нядявамсе в наи скоро времи да се похваля с новата предобивка
- GTI 16V ABF
- Мнения: 752
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 2.8 VR6 - AAA
Re: голф vr6!!!!
Колега сподели какво става взе ли АБФ ?
Re: голф vr6!!!!
paco87GT написа:е значи пича дето продава голфа нещо ме послъгва голфа е на 90000 км. гарантира че са реални!или голфа не е на толкоз и ме взима за балък или проблема не е от веригата!
ме взима за балък или проблема не е от веригата![/quote]
виж отгоре над изминатите километри ако го няма надписа total това означава че голфа е превъртял километража 300 000км и този надпис total ако го няма 100% е врътнала километража поне един път. Голфовете си превъртат километражите на 300 000км и надписа горе total изчезва и километража се занулява от 0км. Ако го няма надписа голфу е врътнал километража и е поне на 390 000км + тези 90 000км които ти е казал пича , но не се знае дали е врътнал километража два пъти което ще рече 690 000км. ето инфо от видео клипове- http://vbox7.com/play:b4779e5a
ето и за вр6 километража- http://vbox7.com/play:2166f52c&al=1&vid=364877
Re: голф vr6!!!!
здравеите колеги от давна не съм писал в темата за което се извинявам пречината е че съм в чужбина!голфче и така не можах да си намеря читаво ВР6 както каза колегата по горе трябва да имаш парички поне 5000-6000 а аз с моите 4000 нищо неможах да си харесам!до колкото до АБВ имаше едно читаво голфче ама аз докато се наканя и то се продаде пък и за голф от 93 3800 и с вуншни забелешки нещо не ми се даваха тез пари!и така все още не сме взели голфче ама ще ва държа в тещение и благодаря на всички за изчерпателните отговори и за оказаната помощ
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], viso4kov1945 и 65 госта