Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
И двата трябва да ги извадиш и да сложиш подходяща тръбичка между тях, за да си затвориш охладителната система все пак. Друг е въпроса като пуснеш вентилатора какъв въздух влиза отвънка от тва напечено тенеке
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
К.Одаджийски написа:И двата трябва да ги извадиш и да сложиш подходяща тръбичка между тях, за да си затвориш охладителната система все пак. Друг е въпроса като пуснеш вентилатора какъв въздух влиза отвънка от тва напечено тенеке
Ще е добре да се затапи самото радиаторче, че иначе ще се напълни с боклуци.
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
ами и аз така си мислех да го направя да запуша двете дупки които влизат в купето, но може ли да ми кажете защо маркучите са два, и от двата ли духа топъл въздух?
Аз понеже съм с климатик (който не работи де) тези маркучи влияят ли на климатика или за него има други маркучи или тръби?
Аз понеже съм с климатик (който не работи де) тези маркучи влияят ли на климатика или за него има други маркучи или тръби?
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
ъъъ
опитай да си обясниш защо трябва да ги свържеш за да ти работи системата и ще си отговориш на въпроса "защо са 2?"
то работи ли изобщо нещо по тази кола?
вземи си оправи парното сега - защото зимата да клечиш в снега не е работа!
опитай да си обясниш защо трябва да ги свържеш за да ти работи системата и ще си отговориш на въпроса "защо са 2?"
то работи ли изобщо нещо по тази кола?
вземи си оправи парното сега - защото зимата да клечиш в снега не е работа!
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
е аз нали съм написал по-рано че парното е ок духа горещ въздух та не се трае и дори на спряно то пак полъхва леко в купето , явно клапата в радиатора е отишла и не запушва нищо вече, та идеята ми е проста - да запуша дупките духащи топло за лятото , а зимата пак ще си ги включа
edit
мдааа вече си обяснявам каква е ситуацията - двата маркуча влизат в радиатора където водата е гореща и циркулира ( от единия влиза от другия излиза) т.е. тва си е затворена система която няма как да пренебрегна и задължително ще трябва да я свържа с маркуч на мястото на радиаторчето
в самата система под таблото има вентилатор който раздухва топлия въздух генериран от радиаторчето , а клапата го спира или пуска в зависимост от врътката (при мене клапата не функционира).
Остава ми един друг въпрос тогава - какъв е принципа на действие на климатика- какво се случва под таблото?
edit
мдааа вече си обяснявам каква е ситуацията - двата маркуча влизат в радиатора където водата е гореща и циркулира ( от единия влиза от другия излиза) т.е. тва си е затворена система която няма как да пренебрегна и задължително ще трябва да я свържа с маркуч на мястото на радиаторчето
в самата система под таблото има вентилатор който раздухва топлия въздух генериран от радиаторчето , а клапата го спира или пуска в зависимост от врътката (при мене клапата не функционира).
Остава ми един друг въпрос тогава - какъв е принципа на действие на климатика- какво се случва под таблото?
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
браво виж как схващаш
изпарителя на климатика се намира в кутията между вентилатора и радиаторчето на парното
отново потока студено/топло го управляваш с клапата която при теб от дъртизъм е на дупки сигурно - при включен климатик и позиция на клапата ТОПЛО - студеното минава през радиатора на парното - и се стопля следователно
току виж климатика ти е работещ ама не го усещаш заради пробитата клапа
хвани другарче и го оправете докато е топло - зимата съм правил парно
изпарителя на климатика се намира в кутията между вентилатора и радиаторчето на парното
отново потока студено/топло го управляваш с клапата която при теб от дъртизъм е на дупки сигурно - при включен климатик и позиция на клапата ТОПЛО - студеното минава през радиатора на парното - и се стопля следователно
току виж климатика ти е работещ ама не го усещаш заради пробитата клапа
хвани другарче и го оправете докато е топло - зимата съм правил парно
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
ох за 10 мин и сега вече вентилатора духа с нормалната температура. леле родих се
ако имам време ще взема да сваля таблото и да оправя тая пуста клапа
ако имам време ще взема да сваля таблото и да оправя тая пуста клапа
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Здравейте Колеги, трябва да отварям парното за ремонт на клапите. Въпроса ми е следния, има ли вариант да се разглоби кожуха на радиатора на климатика и вентилатора на парното за да се направи профилактика на радиатора БЕЗ да се разкача системата на климатика? Да се разглоби а радиатора да остане във въздуха и да се почисти без да се налага да се разкачва! Това ми е въпроса.
Благодаря, лек и успешен ден на всички!
Благодаря, лек и успешен ден на всички!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
По принцип е тука download/file.php?id=20945&mode=view колегата е отбелязал щипките които се махат и кутията се дели на 2 части, едната с радиатора за парното излиза, другата с климатичното нещо остава на колата. С дълга отверка трябва да се направи гимнастиката и да се махнат щипките които са към щита на двигателя. При сглобяването същите могат да се прежалят и да не се монтират.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Той колегата питаше май дали климатичния радиатор може да се сваля. При мен при тази операция не можеше да се разглоби кутията без да се разкачат тръбите на климатика. Става въпрос за колата от гаража, но предполагам че и при теб ще е така
А ти защо искаш да я разглабяш и тази кутия?
А ти защо искаш да я разглабяш и тази кутия?
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
А ти защо искаш да я разглабяш и тази кутия?
Направих ремонта на клапите. Искаше ми се да направя и една профилактика на климатичния радиатор но без разкачване на системата няма как да стане. При разглобяването се откри и от двете страни та го изчистих така без да разглобявам кутията му.
Благодаря!
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
nikigada написа:А ти защо искаш да я разглабяш и тази кутия?
Направих ремонта на клапите. Искаше ми се да направя и една профилактика на климатичния радиатор но без разкачване на системата няма как да стане. При разглобяването се откри и от двете страни та го изчистих така без да разглобявам кутията му.
Благодаря!
Беше ли замърсен, и аз моя исках да го почистя, но не можах да стигна до него
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Чет 22 юни 2006 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Беше ли замърсен, и аз моя исках да го почистя, но не можах да стигна до него
Леко прашасал, духнах му с компресора от двете страни и светна. НО това при условие че карам с филтър за купето. Ако го нямаше сигурно нямаше да изглежда така. За да стигнеш да него трябва да разглобиш всичко и да остане само кутията за него, така се отваря и от двете страни и имаш достъп.
Поздрави!
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 12 апр 2012 19:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nqkude si
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Здравейте. Предстои ми сваляне на таблото за ремонт на клапи и смяна на радиаторче. Колата е голф 3 с допълнително насаждан климатик и без филтър за купето. Иска ми се да сваля и вътрешния климатичен радиатор за да го почистя. Въпросът ми е разкачат ли се тръбите за да се извади въпросният радиатор, ще ми бъде ли нужна тефлонова лента за да уплътня после снадките на тръбите и дали има нещо по специфично при свалянето му като например махане на металната греда или нещо друго за което мога да не се сетя.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Маркучите, се откачат за да се извади климатичния радиатор. Иди при специалист, който се занимава с автоклиматици да ти източи системата и той ще ти обясни какво да правиш с маркучите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта