Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
- iv0_bs90
- Мнения: 169
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 21:16
- Автомобил: VW Golf Mk3
- Двигател: AAA
- Местоположение: Бургас/София
Re: Засилване на Голф 2 ТД
до 31ви ако не си намерил никой, пиши, аз съм навит
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
Ето че дойде време да гръмна ККК К14ката една нощ..доста напъване видя и по магистралата тия дни със 170-180км/ч и се предаде...но се предаде геройски на 1.5 бара на 4та скорост в драг...Така и дойде време за нова. Намерих си рециклирана ККК24 ,която се слага до ден ,два и да видим.Дано по мотора всичко е наред и да си вържа турбото за контролера,без да я натягам механично.Ще усетя намеление на силата в ниските обороти до колкото разбрах,но се надявам високите да компенсират.Ще има още доизпипване,проби,но няма как.Нова турбина,нов късмет.Ето и малко снимки от днес :
- yordannnnnn
- Мнения: 616
- Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 93
- Местоположение: СтараЗагора
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
мераклия си братле,радвам се че се е получило всичко и да се обаждаш като минаваш през Стз
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
yordannnnnn написа:мераклия си братле,радвам се че се е получило всичко и да се обаждаш като минаваш през Стз
Благодаря,Йордане! Буустметъра и контролера са в пефектно състояние! Задължително ще се обадя
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
еее браво бе манияк,това вече му се вика приятна изненада слагай го тоя гоуем охлюв и излитай
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2923
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Mercedes W210
- Двигател: 290TD
- Местоположение: Силистра
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
Слагай К24ката и ТТ-то да застава
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
Golf_Diesel_ написа:Слагай К24ката и ТТ-то да застава
Ами скоро се слага,после малко да се настрои гориво и други неща...не знам как ще е ,Пламка и не смея да предполагам.Може пък да го затрудня този път
- chochov_w
- Мнения: 418
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: гти
- Местоположение: Varna
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
като я монтираш опиши каква е разликата
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
Така...поставихме днеска ККК24ката! Мотора си е добре,след счупването на предишната турбина. Първите ми впечетления от турбината са много добри.Колата без да се пуска гориво и без да се натяга турбото тръгна прилично,сравнение със стокова ККК14. Интересно ми е обаче каква работа върши този буустконтролер,който поставих...като че ли не работи...На положение МИН(най-ниско) налягането е 1.0.На МАКС-пак толкова-няма разлика.Така беше и с ККК14ката.НЕя си бях натегнал ръчно и после контролера се обезмисли...но сега не съм я натягал и пак няма разлика.След малко размисъл го разкачих и турбото надува на 0.6 .Естествено и не върви.Утре ще взема да натегна ръчно малко турбината и да видим какво ще покаже буустметъра.Ако някой има идея да каже!
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
просто натегни гейта
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
Има ли разлика в закрепването на K14/K24/T2 и подобните турбини на този TD мотори?
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
странна работа да не би да не са ти закачили контролера където трябва тия пичове,които са ти сменили турбината
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
shanadjiqta написа:странна работа да не би да не са ти закачили контролера където трябва тия пичове,които са ти сменили турбината
Днеска се заиграх и понаместих контролера-беше на обратно свързан.сега работи на положение минимум = 1.0 бар,на макс на 1.3. Без контролер си работи на 0.6-върнах шпилката на турбото.Горивото ,което пуснах от помпата не е много-оборотите са 1000-1050.Като пусна гориво отиват до 1300 .Това,което усетих като я карам на минимум бууст и малко гориво е много приятно.Много динамична е,а има още мегдан.Предстои да я пробвам на повече гориво и турбо.В момента обаче върви малко по-малко от ККК14,а нея я карах на 1.4.Другото нещо е ,че сега силата ми е нагоре и турбината държи налягането.ККК14ката вдигаше 1.4 ,но не ги поддържаше.Тази като беше на 1.3 си ги държи и колата си ускорява по-продължително.Проблема е,че след като предишното масло ми изгоря,заради счупеното турбо още много пуша.Явно тръбите са задръстени с масло.Иначе тръбите и маркучите към кулера и от него са измити.
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
натягай още и давай клипове
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
daywalker написа:shanadjiqta написа:странна работа да не би да не са ти закачили контролера където трябва тия пичове,които са ти сменили турбината
Днеска се заиграх и понаместих контролера-беше на обратно свързан.сега работи на положение минимум = 1.0 бар,на макс на 1.3. Без контролер си работи на 0.6-върнах шпилката на турбото.Горивото ,което пуснах от помпата не е много-оборотите са 1000-1050.Като пусна гориво отиват до 1300 .Това,което усетих като я карам на минимум бууст и малко гориво е много приятно.Много динамична е,а има още мегдан.Предстои да я пробвам на повече гориво и турбо.В момента обаче върви малко по-малко от ККК14,а нея я карах на 1.4.Другото нещо е ,че сега силата ми е нагоре и турбината държи налягането.ККК14ката вдигаше 1.4 ,но не ги поддържаше.Тази като беше на 1.3 си ги държи и колата си ускорява по-продължително.Проблема е,че след като предишното масло ми изгоря,заради счупеното турбо още много пуша.Явно тръбите са задръстени с масло.Иначе тръбите и маркучите към кулера и от него са измити.
На 1300рпм си някъде към оптимума на помпата...натягай турбото до макс и после да чуем как върви...би трябвало да можеш да докараш към 1.8бара,но незнам колко ти е точен буустметъра де.И когато задържиш това налягане до към 5000рпм,ще разбереш разликата от малката турбина
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта