"проблем" може да се нарече лошата динамика/ускорението/ понеже ти е дълга кутията
за сравнение на коя скорост ускоряваш по бързо-на втора или на четвърта-еми на втора защото е по къса от четвърта предавка
същото е при всички предавки на твоята кутия сравнени с предавките на някоя по къса кутия
далаверата ти е че на дълъг път двигателя не е в много големи обороти и може да имаш някаква икономия на гориво
а пък на диагностика или обслужване на кутията няма как да я познаеш че не е фабричната
на единия ми пасат с 3500 съм с 140 км, а ти казваш че си с 2800
разликата между 3500 и 2800 е 25%т.е. моя мотор ще се развърта 25%по лесно,от там и ускорението ми ще е по добро,познай с колко
намери колега с същия пасат и мотор и сравни как е при него,както и вървежа
Passat B5.5 AZM изчезна маслото след дълго каране с 4000об/м
-
- Мнения: 368
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: б5.5 2.0 AZM - изчезна маслото след дълго каране с 4000
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=217427Виж последните ми постове там пише след ремонта какво е станало,пише и колко ми е излязъл ремонта .До тук вече 20000 км без ядове , да чукна на дърво .
Последна промяна от angel1223 на Вто 20 авг 2013 19:22, променено общо 1 път.
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: б5.5 2.0 AZM - изчезна маслото след дълго каране с 4000
На 140 няма да е на 2800 .Ше е на 3000 .Аз на 3000 об съм на 160 .
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:56
- Автомобил: Passat B5 2000g
- Двигател: APU
- Местоположение: Sofia
Re: б5.5 2.0 AZM - изчезна маслото след дълго каране с 4000
angel1223 написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=217427Виж последните ми постове там пише след ремонта какво е станало,пише и колко ми е излязъл ремонта .До тук вече 20000 км без ядове , да чукна на дърво .
Благодаря ти,натам отиват нещата и при мене;)
Re: б5.5 2.0 AZM - изчезна маслото след дълго каране с 4000
на скоро си купих бора azh мотор 2.0 115к смених и направих обслужване по книгите масла филтри ремъци помпи дискове накладки антифриз спира4на те4ност свещи и тн.и след 1000км светна лампата на маслото 10w40 кастрол.доливам 1.л карам още 1000км и пак светна и по4ваме ходене по сервизите 1во сменихме маслото можело да не го харесва. ефекта беше същия. ще сложим 10w50.добре караме и какво става мотора запо4ва да прекъсва.аиде на диагностика свещите тотално зацапани.сега сме със свалена глава ще сменяме гуми4ки и сегменти.маистора ми се обажда 4е имало луфт в буталата като ги размърда на ляво и дясно.та сега 4акаме някъв друг да доиде да премерел компресията да видел луфта да ли е в нормата.и дали ще се прави и блока.тези мотори маи ще излезат много калпави.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: б5.5 2.0 AZM - изчезна маслото след дълго каране с 4000
Всички бутала шават, като се местят настрани. Луфтът между бутало и цилиндър се мери с луфтомерни пластини, ама на свалени сегменти и трябва да знаеш допуските. Компресия се мери преди да отвориш мотора, къв е този майстор...
Re: б5.5 2.0 AZM - изчезна маслото след дълго каране с 4000
при мен също пипаше масло, от 3хил км съм с Тотал и не съм доливал, което до сега за 30хил км не ми се беше случвало. Даже последно карах с Магнатек и от смяна до смяна долях 4 литра, което е безумие... Пълно е с менте масла все повече се убеждавам.
п.с. компресия на свалена глава не знам кой майстор ще премери... Смени майстора преди да си сменил колата.
п.с. компресия на свалена глава не знам кой майстор ще премери... Смени майстора преди да си сменил колата.
Re: б5.5 2.0 AZM - изчезна маслото след дълго каране с 4000
вси4ки маистори казват това трябва онова трябва ина4е на края на деня как да ти вземат парите.благодаря за съветите.луфтовете са добре но на биалните лагери им била паднала циментацията.та се 4удех дали като е разглобен мотора да не сменим и основните.данеби след известен период да се обадят и те.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: б5.5 2.0 AZM - изчезна маслото след дълго каране с 4000
Естествено, че ще сменяш!
Освен това ще смениш и сегменти, и семерингите на коляновия вал.
Ще смениш и водачи на клапани и маслообиращите гумички.(това на главата). Аз смених и клапаните.
Всъшност - то си е твое решение.
Може и да не сменяш, но рискуваш догодина да се окажеш в сегашното състояние, но заради несменените части.
Освен това ще смениш и сегменти, и семерингите на коляновия вал.
Ще смениш и водачи на клапани и маслообиращите гумички.(това на главата). Аз смених и клапаните.
Всъшност - то си е твое решение.
Може и да не сменяш, но рискуваш догодина да се окажеш в сегашното състояние, но заради несменените части.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: б5.5 2.0 AZM - изчезна маслото след дълго каране с 4000
DoH_KuXoT написа:при мен също пипаше масло, от 3хил км съм с Тотал и не съм доливал, което до сега за 30хил км не ми се беше случвало. Даже последно карах с Магнатек и от смяна до смяна долях 4 литра, което е безумие... Пълно е с менте масла все повече се убеждавам.
п.с. компресия на свалена глава не знам кой майстор ще премери... Смени майстора преди да си сменил колата.
Ти ме утрепа. Сериозно ли мислиш, че такъв разход на масло е от самото качество на маслото?
Re: б5.5 2.0 AZM - изчезна маслото след дълго каране с 4000
не знам какво да мисля вече, казвам само факти. Пасата ми не пуши, има тук там омаслено, но не е лейка. Мотора не е заминал знам си колата.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: б5.5 2.0 AZM - изчезна маслото след дълго каране с 4000
chunchobg написа:вси4ки маистори казват това трябва онова трябва ина4е на края на деня как да ти вземат парите.благодаря за съветите.луфтовете са добре но на биалните лагери им била паднала циментацията.та се 4удех дали като е разглобен мотора да не сменим и основните.данеби след известен период да се обадят и те.
Ква циментация ви гони, тя се прави само на стоманени детайли!
Е с този уред се мерят черупки и шийки и се преценява кое да се смени и кое да се шлайфа, а не всичко наред:
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: б5.5 2.0 AZM - изчезна маслото след дълго каране с 4000
И аз мисля че караме с масла, които са страшни ментета те нямат нищо общо с това което пише на етикета и за това изгарят толкова бързо
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: б5.5 2.0 AZM - изчезна маслото след дълго каране с 4000
muns61 написа:Ква циментация ви гони
И аз това се питам... Циментация или още "навъглеродяване" се прави на нисковъглеродни стомани(т.е под 0,3% въглерод)!