nobreak написа:Вътрешното тяло е по малко от оригиналното/климатроника е слаган в Италия/ и така или иначе ще облепям клапите и ще сменям радиаторчето за парното, та си мисля да опитам да сменя и вътрешното тяло...Така и не го подкараха този климатик да работи разни "майстори" тук, всички баят едно и също, а за почистване на тялото и за облепяне на клапите и дума не става...150 лв. щяло да излезе да ми смъкнат таблото и да облепят клапите и реших за тоя барутник по добре аз да си го разколача, а за тези пари ще взема едно агне за Гергьовден :)
Ако вземеш вътрешно тяло от климатик или климатроник,който е заводски,до никъде няма да стигнеш с преправянето - електромоторите са други,вентилатора и той, вътрешния радиатор (изпарител) и той е съвсем друг и ще трябва да се преправят и маркучите на климатика към радиатора (на Диавия маркучите влизат под таблото и там е ТРВ клапана,а на заводския ТРВ клапана е отвън. Въобще доста игра ще стане. Ако климатика не работи като климатик и колата има само парно и не възнамеряваш да го правиш на климатик,по-добре махни цялото тяло,което е в момента и си сложи обикновено парно с жила, заводско. Ако решиш да го правиш на климати,ще трябва да дадеш доста повече от 150лв за части и преправки, за да стане със заводското тяло под таблото.
Iezekil написа:Ами да попитам.На Б4 1,8 мога ли да монтирам климатик от Б3 2Е?В смисъл ще паснат ли всички чарколяци като радиатори,шайби и ремъци?Компресора е за стария фреон,става ли за новия или трябва да се търи друг?
Принципно това е крайно неподходящ донор. В3 е с 320мм височина на радиаторите,а В4 е с 360мм.Или ще трябва да си вземеш радиатори от В4 или да слагаш по-ниската греда от В3 (което води до доста неща още,понеже хидравличната помпа започва да пречи и тръбата за HP към рейката и т.н. Отделно В3 за стария фреон е с 3 трапецовидни ремъка. Също така този компресор отдавна е спрян от поддръжка и съответно няма части за него - утре ако се разтече,трябва да се сменя с друг,защото за този няма части.За да го смениш с друг,трябва да подмениш доста други неща. По-добре е да си намериш донор или от последните В3 (след 7-ми месец 92-ра) или направо В4-ка. При В3 за стария фреон и ТРВ клапана е друг (това,дето определя студеното) и като го заредиш с 134,няма да работи толкова добре (но ще духа студено,да).Ако решиш да смениш ТРВ-то,трябва да смениш и вътрешния радиатор и тръбите.За да сложиш новия вътрешен радиатор обаче,трябва да смениш цялата пластмасова коруба,защото наклона на тръбите е различен. И като теглиш чертата, 90% от частите от този В3 не ти вършат работа за нищо. От следващия В3 всичко става 1:1 при теб директно и ще ти трябват само 2-3 пластмаски допълнително.