1,9 ТДИ AVF проблем със запалване.РЕШЕН !!!
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
1,9 ТДИ AVF проблем със запалване.РЕШЕН !!!
Колеги,помагайте.Вчера имах приключение с пасата,не бях го ползвал една вечер,вчера сутринтта пробвах да го стартирам,стартера си върти добре,акумулатор ОК,но не ще и не ще.И така три -четири опита,На последния път въртях яко над 15 сек и накрая пущината запали,но все едно на три цилиндъра.Неравномерна работа на двигателя и отзад сивкаво бял пушек като мъгла.Оставих я да поработи около 15 мин,пушека изчезна,а мотора започна да работи равномерно,стрелката на оборотомера играеше малко в началото след което се нормализира.Всичко си тръгна както трябва,тази сутрин нямаше ядове запали от четвърт,но отново този дим само че доста по-малко в сравнение от вчера.А забравих да спомена,че колата беше престояла през първата нощ по наклон и половината беше качена на бордюр с предницата нагоре,някой изказаха мнение че и това има значение.Мисля да я карам на сервиз,грешка на таблото не свети.дайте някакви насоки како може да е?За около 5 хил.км съм долял 700-800 мл масло.
Последна промяна от zoovanka на Вто 26 юли 2016 9:07, променено общо 1 път.
- tdi fen
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем със запалване на 1,9 ТДИ AVF.
тандем помпа огледай я за теч на нафта и щуцера дали не разбит ето нагледно https://www.youtube.com/watch?v=6mIJ8rkxu8I също вероятно и гумичките на дюзите не лошо да се подменят
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем със запалване на 1,9 ТДИ AVF.
Разбрах.Сега пак отидох да я пробвам запали нормално тиха работа на двигателя без пушек.И така около 5мин изведнъж оборотите почнаха да играят,излезе бял дим с миризма на неизгоряла нафта.Моментния разход от 0,6л/час, веднага се качи на 0,7-0,8л.Може ли да има съмнение около дюзите?
- tdi fen
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем със запалване на 1,9 ТДИ AVF.
може и вала да е тръгнал
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем със запалване на 1,9 ТДИ AVF.
Значи може да се стигне и до основен ремонт?
- tdi fen
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем със запалване на 1,9 ТДИ AVF.
няма нужда от основен ремонт това са дребни проблеми,който създават пд двигателите на мен ми прилича на тандем помпа не знам дали има ел помпа в резервоара но това трябва също да се провери
разхода на масло е в рамките на нормалното какво масло си сипал предполагам 5w40 спец 505 01
разхода на масло е в рамките на нормалното какво масло си сипал предполагам 5w40 спец 505 01
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем със запалване на 1,9 ТДИ AVF.
Да Motul Specific 5w40 от форумния магазин.Утре съм на диагностика,ще искам да проверят изброените от теб въпросителни и ще пиша.
- vankata_passat
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
- Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
- Двигател: AVF
- Местоположение: Силистра
Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване
Колега от какво се оказа проблема или още не си го оправил.
- Danny boy
- Мнения: 1937
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване
Някоя дюза излиза от норми за момент и другите я компенсират затова е пушенето и тресенето.
При мене на 3ти цилиндър при палене много рядко но излиза от граници -3 показва на вагком(при норма -2....+2) и другите за 10на секунди я вкарват в пътя.през това време пуши сиво бял дим и претриса.
Така че колега или дюза,или някоя букса (кабел)не контактува добре с дюзите,провери първо това.
При мене на 3ти цилиндър при палене много рядко но излиза от граници -3 показва на вагком(при норма -2....+2) и другите за 10на секунди я вкарват в пътя.през това време пуши сиво бял дим и претриса.
Така че колега или дюза,или някоя букса (кабел)не контактува добре с дюзите,провери първо това.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване
Имах подобен проблем. Самоче при мен беше следното- докато е студена колата всичко работи в норми. Загрее ли на 90 градуса започва да работи по неравномерно, качва разхода от 0.6 на 0.8 даже достигаше и до 1.0. Така я карах 20-30 хиляди километра. Проблема започна да се задълбочава като понякога претрисаше на свободна. Сложих добавки и то хубави за отпушване но с тях стана още по зле положението. Направих диагностика и всички дюзи имаха голямо отклонение. Равносметката беше 3 заминали дюзи, нови О пръстени на всички, качествен реглаж и нови застопоряващи болтове и елементи. Колата замърка. Помеждодругото изчистихме колекторите и егр че беше ужас вътре. Като пари излезе 3 дюзи по 150 лв - 450лв. Гумички и труд 150 лв и ето ти 600 лв. Но сега все едно карам друга кола. Удоволствието от шофирането се завърна.
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване
vankata_passat написа:Колега от какво се оказа проблема или още не си го оправил.
Минах през няколко майстори,общо взето никой не ми свърши работа.Накрая си я закачих на Ваг Ком а и ми изписа:
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-00 - -
Понеже не мога да кача снимков материал,записвам стойностите на дюзите:
Cyl 1: 2,99mg/str
Cyl 2: -1,79mg/str
Cyl 3: -1,11mg/str
Cyl 4: -0,26mg/str
Стойностите са на загрят двигател.За мен дюзата на първи цилиндър не прави налягане ,а втората се опитва да компенсира.Регулираха ми дюзи вчера и проблема със запалването на студен двигател е решено.Остават непостояните обороти на студен двигател и завишен моментен разход 0,8-0,9л/ч и се мени,средния е с около 1,5 л нагоре.Някакви насоки ?
- vankata_passat
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
- Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
- Двигател: AVF
- Местоположение: Силистра
Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване
0.8 0.9 /час е добре ти колко искаш.
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване
До преди няколко дена си ковеше на 0,6л/ч,като пусна климата 1,1л/ч,сега е 0,8-0,9л/ч с климатик отива 1,2до1,4л/ч.Повече ме притеснява,че постоянно мени стойности/0,8-0,9 и работи неравномерно/.Чудя се дали да не отскоча до Варна при Иво.В Бургас спасение няма.
- vankata_passat
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
- Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
- Двигател: AVF
- Местоположение: Силистра
Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване
Казват че ги разбирал дизелите.
- tdi fen
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване
ако синхронизацията е 0 дюзата е за смяна според мен а има вероятност и вала да е доста износен
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 55 госта