Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
Валка стягам го за Гърция. Язовира може да е и Жребчево, че рибите по големи.
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
Днес му поставих 5 степенна кутия ABR не е кой знае какво, но за този мотор е по-добре от старата. До днес не знаех каква е понеже я свалих от донора, единсвено знаех, че е 5 степенна и работи добре когато я свалих и измих мръсотията видях каква е. При тестването вървенето се бе подобри значително и двигателя поутихна при 90-100 км в час, но от там нагоре за мен е извращение.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
Браво Ники добре е станал
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
Следващата стъпка, която направих е лепене на битумна изолация внишите. Не очаквах, че това толкова лепне.
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
Пробно поставяне на "Rock and roll" седалката. Чертежите на планките ги взех тук от форума, но освен ъгловите планки другите не отговарят за Т3 вероятно са за Т2 защото при легнало пожение леглото е с 10 см. по-високо от задната част и голяма борба падна докато наглася леглото да ляга точно и да излиза достатъчно напред, че да достигна дължина на леглото 195 см.
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
Закопчаващият механизъм.
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
Изваждане на седалката за тапициране и нареждане на ламинат.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
Седалките са два модела, едната ляга на нивото на багажника, другата е е твоя модел. Прави се допълнителен панел на височината на седалката и пространството под него се ползва за багаж. Темис може да качи снимки, неговия бус е с точно този модел седалка.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
Вместо да кача снимки ще поканя колегата да я види от близо след 10 дена в Лагадас!
Найстина е много удобно да имаш място за столовете и масичката на пространството между леглото и двигателя...
Найстина е много удобно да имаш място за столовете и масичката на пространството между леглото и двигателя...
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
Да знам, че са два модела, но по ми харесваше този. Трябваше да правя платформа с капак за достъп до двигателя, а и столовете ми сгънати са повече от 10 см. а пък и имам място в надстройката. Сега само трябва да изравня задната част със седалката което е 18 мм. и имам идея да е изолация. А за Гърция смятам да е готов макар, че изоставам от графика.
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
Продължавам темата макар и постфактум. Следващата стъпка е добрата изолация на Kammpererwaena. След битумната изолация поставих каменна вата (за да не се отделят власинки и да не поема влага я опаковах в найлонови торби), торбите натикани във всички ниши.
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
Времето накъсяваше 4 дни до тръгване за Гърция, а имаше толкова неща за вършене. Горното легло го взаимствах малко от това на Dehler. Шперплат 20 мм. основна част 95/125 см капак, които се явява средна част 35/125 см и плоскост 55/125 см дунапрен 135/190 hr35 6 см. S образнипланки винтове м8 така става легло 125/185 см. В походно положение дунапрена е навит в дъното, а плоскоста прибрана средната част затворена и се оформя един багажник с обем около 125/60/50см като дунапрена око го няма става 125/95/50см.
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
Прескочих малко единият пост нещо не излезе затова се връщам малко назад с изолацията. Първоначално бях решил изолацията на тавана да е с вата, а над нея ламиниран фазер, но първо ватата без конструкция се закрепва трудно, а след това фазера трябваше да я притиска като пружина и на финала и фазера се счупи и отпорих всичко. Минавам на план "Б" термопанел 20 мм.
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 10:58
- Автомобил: VW caravelle syncro T4+t3hochdach
- Двигател: AAB
- Местоположение: Казанлък
Re: Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
Междувременно направих окабеляване 12 и 220V за осветление и други консуматори. Нов кабел 6 мм2 за запалката с допълнителен предпазител все пак ще се включва хладилник. Организирах място за втори акумулатор под дясната седалка свързан с главния акумулатор с 16мм2 кабел.
Всичко бе готово в 59 минута. Седалката облякох в деня преди тръгването. Дунапрена който използвах бе с плътност 35 (HR 35) 8 см размер 165/200 така, че имам спалня 165/195 см. Нищо не беше изпробвано, имаше и довършителни работи по интериора - закрепване на пердетата, селиконче по фугите на панелите гумиран мокет по предните калници около седалките и т.н. Натоварихме багажа и напред към Гърция.
Технически буса го бях прегледал, но нямах опит с използването му как се държи на дълъг път изненади винаги трябва да се очакват.
Всичко бе готово в 59 минута. Седалката облякох в деня преди тръгването. Дунапрена който използвах бе с плътност 35 (HR 35) 8 см размер 165/200 така, че имам спалня 165/195 см. Нищо не беше изпробвано, имаше и довършителни работи по интериора - закрепване на пердетата, селиконче по фугите на панелите гумиран мокет по предните калници около седалките и т.н. Натоварихме багажа и напред към Гърция.
Технически буса го бях прегледал, но нямах опит с използването му как се държи на дълъг път изненади винаги трябва да се очакват.
Последна промяна от MESER на Пет 05 авг 2016 8:56, променено общо 1 път.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Малък проект VW T3 Posthochdach в Кampeerwagen
Супер става....Това е един проект, който заслужава внимание....евала Ники за постигнатата работа и се надяваме да има още споделено.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта