Привет, колеги!
Вярното бусче, което ни разходи това лято има нужда от малко внимание.
Има две-три неща, които на най-належащи затова ще започна с тях.
Моторът, както пише в заглавието е 2.1 MV 95к.с. с обикновена газова.
Първото, което съм решил да видя: Пали и работи на газ окей, но прави проблеми с празния ход понякога. Като карам примерно на 5-та със 80-90 (предполагам към 3000 оборота) и изключа от скорост гасне. Прави го когато е топъл, най-често преди да изправи съвсем стрелката. Обикновено успявам да го запаля пак на скорост, но често изключа ли пак загасва. На бензин няма такова нещо!
Някой имал ли е подобни проблеми и евентуално решения за тях? Набелязал съм моторчето за празния ход, не знам дали един спрей за карбуратори няма да му се отрази добре?
Кусурите на моят 2.1 MV Wasserboxer
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Кусурите на моят 2.1 MV Wasserboxer
Относно проблемът с газовото и гасненето мисля, че мога да ти дам насоки. Можеш да потърсиш темата за уравновесяване на изпарителя. Някои газаджии "решават" проблема, като завъртат въздухопровода в посока обратна на движението на колата.
- p-sound
- Мнения: 318
- Регистриран на: Пет 02 апр 2010 23:16
- Автомобил: VW T3 Caravelle
- Двигател: MV 1990
- Местоположение: varna
Re: Кусурите на моят 2.1 MV Wasserboxer
Не само,и за изпарителя е от значение как е монтиран.Ако е перпендикулярно на автомобила също може да създава проблеми,но не разбрах дали го прави от скоро или ... ?А за степ мотора: ако го прави на газ ще го прави и на бензин.А може и платната на изпарителя да са приключили.Най-добре си е да го види "специалист".
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Кусурите на моят 2.1 MV Wasserboxer
Според мен Стефан е прав.Бях си махнал решетката на колата и имах същия проблем.Kогато въздушния поток набива директно въздуха и се получава така.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Кусурите на моят 2.1 MV Wasserboxer
На предната Джета бях изкарал тръбата за въздуха зад решетката да смуче. Изпарителя ми до последно го карах с маркуча между външната страна на мембраната и пространството след въздушния филтър. Проблеми с гаснене по инерция не съм имал, оборотите си падаха съвсем нормално. При Т3-ката ако въздухът идва от някоя решетка, която се обдухва от насрещния въздух няма да минеш без тая операция, ако искаш да не ти гасне.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Кусурите на моят 2.1 MV Wasserboxer
Здравей.... моето синхро е със същия мотор, но с ГИ. За сега нямам ядове с малко изключения в преди време.... Моят съвет е да си провериш масите на блока,поне там имах ядове аз,(при мен мизериите ги правеше и на газ и на бензин). Пробвай да рестартираш компютъра(откачаш (-) клема за 1минута. След това препоръчвам подмяна на кабели, свещи ,капачки и палец.определено имаше подобрение в работата на мотора след тяхната подмяна. Стъпковият мотор можеш да го изчистиш с спрейче за карбуратори(аз ползвам такова за електрически контакти). Напръскай и раздвижи и дебитомера( Бош клапата). Ако искаш може да се видим и да сложим моя дебитомер да видим дали ще ти прави същата мизерия... Като се видим, ще ти разкажа за моите патила с MV-то. Поздрави. Телефона можеш да ми го намериш в темата за взаимопомощ.
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Кусурите на моят 2.1 MV Wasserboxer
Обикновената газова уредба по дифолт има два винта да го кажем за реглаж.
Единия, който е на изпарителя е за празния ход - регулира се в домашни условия по следния начин: завиваш винта до като двигателя почнат да му падат оборотите от обедняването на сместа и след това въртиш на обратно до като първо се вдигнат, и след това започнат да падат пак от прекаленото обогатяване. Истината както се сещаш е някъде по средата.
Втория винт или винтове в зависимост от това какво са ти сложили газаджиите е/са на маркуча между изпарителя и колектора. Той/те са за високите обороти. Ако е подадена много газ от тях, двигателя гасне като изключиш от скорост, защото обема гориво подаван от изпарителя се изразходва много бързо. Завий ги малко и пробвай как се държи мотора. Общо взето прави се по метода проба-грешка.
Ако не можеш да се оправиш - мини и ще го направим
Единия, който е на изпарителя е за празния ход - регулира се в домашни условия по следния начин: завиваш винта до като двигателя почнат да му падат оборотите от обедняването на сместа и след това въртиш на обратно до като първо се вдигнат, и след това започнат да падат пак от прекаленото обогатяване. Истината както се сещаш е някъде по средата.
Втория винт или винтове в зависимост от това какво са ти сложили газаджиите е/са на маркуча между изпарителя и колектора. Той/те са за високите обороти. Ако е подадена много газ от тях, двигателя гасне като изключиш от скорост, защото обема гориво подаван от изпарителя се изразходва много бързо. Завий ги малко и пробвай как се държи мотора. Общо взето прави се по метода проба-грешка.
Ако не можеш да се оправиш - мини и ще го направим
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта