Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Тоя от N75 до въздушния филтър.
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
strazhara написа:Привет
Ето какво се получи след обиране на целия празен ход на актуатора:
Удължи го още 1-2мм и мисля, че си готов.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Ок тази вечер пак, ще се завирам отдолу, много е незгодна тази турбина и актуатор.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Аз тава го правя отгоре,но както да е.
Аз мисля че имаш проблем в турбината-геомеетрията.Някъде нещо задържа и затова пренадува турбината.Калкото и да си играеш с актуатора ме съмнява че нямя да стане.
Пробвай да направиш един лог с откъчен маркуч от щуцера на Н75 до въздушния филтър и виж дали ще има разлика в поведението на турбината.
Аз мисля че имаш проблем в турбината-геомеетрията.Някъде нещо задържа и затова пренадува турбината.Калкото и да си играеш с актуатора ме съмнява че нямя да стане.
Пробвай да направиш един лог с откъчен маркуч от щуцера на Н75 до въздушния филтър и виж дали ще има разлика в поведението на турбината.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Ами колега то и в логовете се вижда, че има промяна, сега го удължих с още един милиметър. Аз и така бих го оставил, но пустия му мерак да се впускам в излишни приключения, ще се опитам да го направя между 70-80%. За геометрията не гарантирам нищо, но в момента се движи лесно, като махало на часовник, като имаш напредвид, че тя не е отваряна 300хил. км , както и съединителя и маховика са оригинални. Това за геометрията го гарантирам, защото за да регулирам рамото на лоста, свалям целия актуатор.
Поздрави
Поздрави
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Привет
Снощи го удължих с още 1мм и ето последния, мисля и да бъде финишен лог, но все пак нека се изкажат колегите:
Между другото, може ли някой да пише до модераторите, че месеца на форума не е верен показва 08 месец, а сега сме 02.
Снощи го удължих с още 1мм и ето последния, мисля и да бъде финишен лог, но все пак нека се изкажат колегите:
Между другото, може ли някой да пише до модераторите, че месеца на форума не е верен показва 08 месец, а сега сме 02.
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Според мен е ок, при мен датата е вярна.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Екстра ти е турбото.
А месецът е изписан с думи не с цифри.
А месецът е изписан с думи не с цифри.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Да от това ми идва проблема с месеца.
Супер и аз мисля повече да не пипам.
Благодаря на всички за помоща.
Поздрви
Супер и аз мисля повече да не пипам.
Благодаря на всички за помоща.
Поздрви
- nikolay_ss
- Мнения: 1015
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Как се обяснява факта, че в ниските не може да си стигне исканото, а във високите пренадува?
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Нека обеснят форумните майстори.
Тестовите съм ги правил само на 4 предавка с леко нагорнище от 1200оборота, без да превключвам на други предавки до 4-4200оборта и все пак тази кола е на300хил. км със заводска турбина.
Тестовите съм ги правил само на 4 предавка с леко нагорнище от 1200оборота, без да превключвам на други предавки до 4-4200оборта и все пак тази кола е на300хил. км със заводска турбина.
-
- VW експерт
- Мнения: 12851
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Що не я тестваш по околовръстното,от първия вход към Монтана.
Там е равно.
И няма полиция.
Там е равно.
И няма полиция.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Маистор си колега,аз колкото и да бях се мъчил небих могъл да е направя както ти си го направил.
Не се обиждай,но добре си замазал проблема.
Лог се прави на 10 и 11 канал (на 10-ти канал се гледа долен десен пееедал в % ,а на 11-ти канал налягане на турбина и Н75 в %)на 3-та от 1700-1800обр. до 4000-4200обр. след което слагаш 4-та до 4000-4200обр. и всичко това с пълна газ.
Не се обиждай,но добре си замазал проблема.
Лог се прави на 10 и 11 канал (на 10-ти канал се гледа долен десен пееедал в % ,а на 11-ти канал налягане на турбина и Н75 в %)на 3-та от 1700-1800обр. до 4000-4200обр. след което слагаш 4-та до 4000-4200обр. и всичко това с пълна газ.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
И смяната ли с пълна газ?
- nikolay_ss
- Мнения: 1015
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Аз пак да си питам моя въпрос, "Как се обяснява факта, че в ниските не може да си стигне исканото, а във високите пренадува?"
Това някакъв проблем с геометрията ли ще да е или? Още повече, че тук не говорим за някакво мега голямо налягане, а 1 бар надув.
Това някакъв проблем с геометрията ли ще да е или? Още повече, че тук не говорим за някакво мега голямо налягане, а 1 бар надув.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта