Нов революционен дизелов двигател от VW
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 947
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Нов революционен дизелов двигател от VW
VW разработи нов вид революционен дизелов двигател, който мина успешно всички заводски изпитания. Двигателят ще бъде вграден в Golf с букви 2.0 GTD. За сега тестовете са повече от обещаващи с до 75-80 процента по ниски азотни окиси. На автомобила са монтирани 3 катализатора и двоен процес на впръскване на добавката ADBlue. С този ход, компанията цели да докаже, че дизела все още има място в запазване на екологията. Всичко до сега е обещаващо, ще оставим времето да покаже, ще има ли бъдеще конкретния мотор и технология. Минусът на всичко това е голямата сума за поддръжка на този автомобил, когато стане по-старичък, както е с всеки по-нов дизел.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 947
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Нов революционен дизелов двигател от VW
Кайзен написа:За това ли става дума?
https://www.motor1.com/news/368004/2020 ... an-diesel/
Да, точно за това животинче става дума, за сега нещата са доста обещаващи , не само на хартия, а и в действителност. Има още малко за дооправяне, но като краен резултат, нещата откъм екология са доста впечатляващи.
-
- Мнения: 1874
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Нов революционен дизелов двигател от VW
Като остарее какво се случва?! Дюзите, ЕГР, масло от турбината и маслени пари...? Нали уж ДПФ- ите ако всичко друго е наред трябва да издържат живота на автомобила?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Нов революционен дизелов двигател от VW
Нови са катализаторите,дпф -те -иначе кое му е революционно на самия мотор?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 947
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Нов революционен дизелов двигател от VW
ДПФ е изчислен за 150000км, каквото дойде отгоре добре. Това се повлиява от качеството на горивото, добавките и начина на шофиране. Същото важи и за катализатора. Няма филтър,проектиран да изкара живота на колата. Сега автомобилите се проектират под командването на мениджери , на които им се плащат колосални заплати да носят пари на фирмата. Затова и новите автомобили са пълен боклук, облечен в красива обвивка, а не че инженерите не могат да проектират супер здрав такъв. Разработката се явява последен напън да се запази дизела, като двигател за използване без замърсяване и чест прави на една група хора, че все още търсят начини, а не са зарязали всичко
Има изменения в самия мотор, има нов софтуер, има един куп нови неща, само с филтри не стават нещата, както си го представяте. Ако бяха само филтрите до сега всички щяха да имат перфектни дизели. VW, е първата фирма с тази разработка. Подробности не мога да давам, всичко след като мине изложението в Женева и официалното му представяне.
На изложението ще бъдат представени и новите електромобили с нови батерии и собствена технология по които фирмата работи усилено с минимално използвани подизпълнители.
Има изменения в самия мотор, има нов софтуер, има един куп нови неща, само с филтри не стават нещата, както си го представяте. Ако бяха само филтрите до сега всички щяха да имат перфектни дизели. VW, е първата фирма с тази разработка. Подробности не мога да давам, всичко след като мине изложението в Женева и официалното му представяне.
На изложението ще бъдат представени и новите електромобили с нови батерии и собствена технология по които фирмата работи усилено с минимално използвани подизпълнители.
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: Нов революционен дизелов двигател от VW
Не мога да си обясня,как след всичката вдигната пушилка срещу дизела изведнъж се появяват революционни разработки на дизелов двигател??
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Нов революционен дизелов двигател от VW
Е как?
Това е било разработено,просто е стояло в чекмеджето.
О след скандала е даден форсаж на проекта.
Това е било разработено,просто е стояло в чекмеджето.
О след скандала е даден форсаж на проекта.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9886
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Нов революционен дизелов двигател от VW
megatronS написа: Разработката се явява последен напън да се запази дизела, като двигател за използване без замърсяване и чест прави на една група хора, че все още търсят начини, а не са зарязали всичко.
Само да добавим, че зад този последен напън стоят отново пари.
Всичките тези пари, които са вложени в разработване на технологии, които е трябвало да снасят още доста години.
п.с. темата ще седи по-добре в Основен
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Нов революционен дизелов двигател от VW
megatronS написа:На изложението ще бъдат представени и новите електромобили с нови батерии и собствена технология по които фирмата работи усилено с минимално използвани подизпълнители.
Четох някъде,че в батерията е затворен СО2 който един бензинов двигател употребява за 10 до 12 години. Защо не се работи в Германия и по-специално от VW в областта на двигатели с водород Brennstoffzellen, абсолютно безвредни двигатели? Преди години Даимлер постигна някакви успехи, в Щутгарт се движат няколко автобуса с подобни двигатели, но идеята беше изоставена.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 947
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Нов революционен дизелов двигател от VW
Да, зад всичко стоят пари и наистина се прави форсаж за тези разработки. Да, вярно е че изработката на една батерия, замърсява, колкото един бензинов автомобил с нормален пробег за 10 години. Двигателите с водород не са изоставени, работи се и по тях, има няколко направени проекта, които са в процес на тестове, не мога да кажа обаче там какво се случва.
Този двигател, не е измислен последния момент, а се разработва от известно време, откакто се установи, че дизелите не могат да покрият тези високи еко норми, но от цялата работа, пострада само VW. Някъде назад останаха същите манипулации от почти всички други автомобилни производители, но на тях никой не им потърси сметка, въпреки че създателят на софтуера в компютрите им е една и съща фирма, която го е внедрила и на други марки. Едни хубавци, които се мешат в работата на цял свят се опитаха да сринат най-големия производител в света, но за тяхно голямо съжаление не успяха. Затова сега фирмата е още повече амбицирана, да покаже, че може да внедри бързо нови технологии, които да отговарят на завишените изисквания и да остави далеч назад конкуренцията. Опитите за опетняване на фирмата не са спрени, напротив ще има и още, защото някой не може да си прости, че европейска фирма, вече няколко поредни години е най-големия производител в света, с внушително производство, капитал, иновации и печалба.
Има много проекти по които се работи, едни ще видят бял свят, други не, всичко зависи от едни господа, които притежават тази компания. Само времето ще покаже, какво ще се случва в този бранш и кой ще оцелее на пазара.
Този двигател, не е измислен последния момент, а се разработва от известно време, откакто се установи, че дизелите не могат да покрият тези високи еко норми, но от цялата работа, пострада само VW. Някъде назад останаха същите манипулации от почти всички други автомобилни производители, но на тях никой не им потърси сметка, въпреки че създателят на софтуера в компютрите им е една и съща фирма, която го е внедрила и на други марки. Едни хубавци, които се мешат в работата на цял свят се опитаха да сринат най-големия производител в света, но за тяхно голямо съжаление не успяха. Затова сега фирмата е още повече амбицирана, да покаже, че може да внедри бързо нови технологии, които да отговарят на завишените изисквания и да остави далеч назад конкуренцията. Опитите за опетняване на фирмата не са спрени, напротив ще има и още, защото някой не може да си прости, че европейска фирма, вече няколко поредни години е най-големия производител в света, с внушително производство, капитал, иновации и печалба.
Има много проекти по които се работи, едни ще видят бял свят, други не, всичко зависи от едни господа, които притежават тази компания. Само времето ще покаже, какво ще се случва в този бранш и кой ще оцелее на пазара.
Последна промяна от megatronS на Вто 18 фев 2020 12:32, променено общо 1 път.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9886
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Нов революционен дизелов двигател от VW
За водорода Тойота напъва/разработва яко.
Явно никога няма да разбера защо не се разви LPG в Европа.
Там май само корейци работят.
megatronS имаш ли представа защо?
Явно никога няма да разбера защо не се разви LPG в Европа.
Там май само корейци работят.
megatronS имаш ли представа защо?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 947
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Нов революционен дизелов двигател от VW
group® написа:За водорода Тойота напъва/разработва яко.
Явно никога няма да разбера защо не се разви LPG в Европа.
Там май само корейци работят.
megatronS имаш ли представа защо?
Да, Тойота прави тези разработки, дано имат успех, макар, че тази фирма има доста други проблеми с които още не могат да се оправят и само вредят на реномето и. Тойота, води по-различна политика, тя е и производител номер 2 с света. Нормално е тяхното ръководство да прави постъпки да изпревари VW, но ще им е малко трудничко. Ще се поинтересувам и ще пиша. Хонда примерно ще хвърлят изцяло всички сили в хибридни автомобили, а не в чисто електрически. Така е сметнал техния борд.
Аз лично съм с две ръце за газификация на автомобилите, винаги съм ги подкрепял и ще ги подкрепям. За мен това гориво е супер екологично и в него има голямо бъдеще. Може да се газифицират, както дизелови, така и бензинови. Всички производители произвеждат фабрични газови автомобили, но повечето са за определени части от Европа (Италия, Холандия и т.н). Газификацията не е силно развита в Европа, но това няма да остане така със сигурност, като гледам как вървят нещата с цена на производство и екологични норми, тук най-добрия вариант си остава и ще бъде газовия автомобил.
Re: Нов революционен дизелов двигател от VW
Няма пари и следователно, и интерес да се правят газификации на автомобилите. Ако беше само за екологията отдавна всички щяха да карат пропан-бутан и метан , ама не е фешън да си на "гас" . А дизеловия двигател задвижван изцяло с метан има потенциала да покрие и най-строгите еконорми ( там проблема е от друг характер ) , ама пустите пари са насочени в друг вид задвижване. Това не ,че е лошо , ама едва ли някой знае как ще се обърне палачинката след 10г
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Нов революционен дизелов двигател от VW
Какъв е па тоя "дизелов двигател задвижван изцяло с метан"???
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта