Проблем с печка на VW Sharan
- georgebonev
- Мнения: 3102
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Проблем с печка на VW Sharan
За гарнитури и части... Орбасто Варна
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Това, че пали само при високи обороти на мотора ме кара да мисля, че водната ти помпа не създава достатъчно циркулация. Беше споменал и нещо за орегряване на мотора по-горе.
- Емо Йорданов
- Мнения: 455
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 23:39
- Автомобил: Golf2+ BMW e36
- Двигател: 2.8 VR6 + 328
- Местоположение: Павликени
- Контакти:
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Смених свеща сега ту пали, ту не пали.Като пусна отзад да духа спира да работи после почва,като бутам отпред или отзад да духа все иска да спира нещо не и харесва.Днеска като по работи спря по някой време маркучета на печката бяха топли и двата и тя беше е топла, но не работеше.
До кога трябва да брамчи и да работи печката? Леко беше мръднала стрелката на таблото, но не беше загряла още колата.
Редактирано: заграх колата нито перки се включиха нито долния маркуч загря и половината радиатор не е топал. Явно термостата е заминал ...дали мооже да прави проблем тоя термостат сега пак не се включва печката а работеше.
До кога трябва да брамчи и да работи печката? Леко беше мръднала стрелката на таблото, но не беше загряла още колата.
Редактирано: заграх колата нито перки се включиха нито долния маркуч загря и половината радиатор не е топал. Явно термостата е заминал ...дали мооже да прави проблем тоя термостат сега пак не се включва печката а работеше.
Последна промяна от Емо Йорданов на Сря 27 яну 2021 12:40, променено общо 1 път.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Провери си напрежението на инсталацията!
Ето го и целият документ:
Ето го и целият документ:
- Емо Йорданов
- Мнения: 455
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 23:39
- Автомобил: Golf2+ BMW e36
- Двигател: 2.8 VR6 + 328
- Местоположение: Павликени
- Контакти:
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Сега си мисля, че е от термостата.Може ли да не пуска нафта и сега заради това да не иска да работи?
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Колега, термостата е друга бира. При :
1- Наскоро като я карах пак на дълго стрелката почна да прегрява и ме уплаши спрях тогава беше минус 4 градоса.... и на радиатора перките не работиха и си викам нещо стрелта ми прави пак проблем... преди време беше чудо заради датчика на температурата.Угасих и я запалих няма проблем оправи се и не ми е правила проблем, но и от тогава не съм я карал на дълго.И след това почнах да забелязвам, че не загрява колата на място но като се кара загрява.
2- Редактирано: заграх колата нито перки се включиха нито долния маркуч загря и половината радиатор не е топал. Явно термостата е заминал ...дали мооже да прави проблем тоя термостат сега пак не се включва печката а работеше. - имате драма със водната помпа, и датчик за включване на перките.
Печката разполага със датчици на температура на водата, ако реши че водата е загряла колкото си трябва -спира. При условие че няма движение на охлаждащата течност, печката решава че е достигнала нужната температура и спира.
Лошо гориво, или чести старт и стоп на печката са предпоставка недостигане на работна температура в горивната камера и за зацапването и със нагари. От там облаците дим при стартиране.
Да споделя какво бих направил по моята кола при такива симптоми:
1- Проверка на водната помпа и профилактичната и смяна ( по ваг номер).
Поради загряването на ход, и недозагряване на място
2 - Проверка и промиване на водната система.
Поради стоплянето на половината радиатор. И нямайки идея какви неща са наливани в колата.
3 - Профилактична смяна на термостат.
Има много ментета на пазара.
4 - Вече бих могъл да наблюдавам работата на печката в нормални условия.
1- Наскоро като я карах пак на дълго стрелката почна да прегрява и ме уплаши спрях тогава беше минус 4 градоса.... и на радиатора перките не работиха и си викам нещо стрелта ми прави пак проблем... преди време беше чудо заради датчика на температурата.Угасих и я запалих няма проблем оправи се и не ми е правила проблем, но и от тогава не съм я карал на дълго.И след това почнах да забелязвам, че не загрява колата на място но като се кара загрява.
2- Редактирано: заграх колата нито перки се включиха нито долния маркуч загря и половината радиатор не е топал. Явно термостата е заминал ...дали мооже да прави проблем тоя термостат сега пак не се включва печката а работеше. - имате драма със водната помпа, и датчик за включване на перките.
Печката разполага със датчици на температура на водата, ако реши че водата е загряла колкото си трябва -спира. При условие че няма движение на охлаждащата течност, печката решава че е достигнала нужната температура и спира.
Лошо гориво, или чести старт и стоп на печката са предпоставка недостигане на работна температура в горивната камера и за зацапването и със нагари. От там облаците дим при стартиране.
Да споделя какво бих направил по моята кола при такива симптоми:
1- Проверка на водната помпа и профилактичната и смяна ( по ваг номер).
Поради загряването на ход, и недозагряване на място
2 - Проверка и промиване на водната система.
Поради стоплянето на половината радиатор. И нямайки идея какви неща са наливани в колата.
3 - Профилактична смяна на термостат.
Има много ментета на пазара.
4 - Вече бих могъл да наблюдавам работата на печката в нормални условия.
- Емо Йорданов
- Мнения: 455
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 23:39
- Автомобил: Golf2+ BMW e36
- Двигател: 2.8 VR6 + 328
- Местоположение: Павликени
- Контакти:
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Да докладвам какво направих.
Смених термостат беру.Промяна нямаше!Пак не загряваше и ме изнерви.Водната помпа нито свири, нито луфт има в нея няма проблем.Малкото маркуче в разшерителния съд хвърля здраво охладителна теност.На другия ден си викам ще сменя капачката на разшерителния съд, но не го направих.Датчика на температурата в тройника на маркучите го смених с беру преди време ви разправях.Но сега сложих топран най смотания уж.Колата почна да показва температурата добре защото я гледам през Vcds и на таблото.Отваря се и термостата вече.Явно с другия датчик Беру е лъжел, че колата не е загряла и затова са ставали анумалий.
Колата се обезваздуши за няколко дена, печката тотално не се включва. Днеска сутринта махнах датчика под чистачките и сложих малак бушон да тръгне.Така пеката тръгна, но много пушеше много хората пред детдската градина се стреснаха, че ще гърми нещо ...много смях.Покарах я бая колата и явно е махнало саждите и почти вече не пуши леко в допостимото дими.
За мен от температурния датчик е лъжела колата сега се оправи.
От тук ми идва че от датчика под чистачките може ли да не работи и той правилно за да не пуска печката?
Смених термостат беру.Промяна нямаше!Пак не загряваше и ме изнерви.Водната помпа нито свири, нито луфт има в нея няма проблем.Малкото маркуче в разшерителния съд хвърля здраво охладителна теност.На другия ден си викам ще сменя капачката на разшерителния съд, но не го направих.Датчика на температурата в тройника на маркучите го смених с беру преди време ви разправях.Но сега сложих топран най смотания уж.Колата почна да показва температурата добре защото я гледам през Vcds и на таблото.Отваря се и термостата вече.Явно с другия датчик Беру е лъжел, че колата не е загряла и затова са ставали анумалий.
Колата се обезваздуши за няколко дена, печката тотално не се включва. Днеска сутринта махнах датчика под чистачките и сложих малак бушон да тръгне.Така пеката тръгна, но много пушеше много хората пред детдската градина се стреснаха, че ще гърми нещо ...много смях.Покарах я бая колата и явно е махнало саждите и почти вече не пуши леко в допостимото дими.
За мен от температурния датчик е лъжела колата сега се оправи.
От тук ми идва че от датчика под чистачките може ли да не работи и той правилно за да не пуска печката?
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Как се настройва печката на Форд галакси да тръгне сама с часовника в купето
Re: Проблем с печка на VW Sharan
VW Sharan 1.9 131 к.с , 2005 г, печката стартира на +15 градуса и вдигна разхода на между 15-16л/ 100 км.
Как мога да я спра, без да я премахна ?
Как мога да я спра, без да я премахна ?
- ZEDYCUS
- Мнения: 334
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Не е от печката разхода, на Час е 600 грама по спомен. Ако не работи вдига разхода градско, не загрява. Иначе бушона е номер 12- 20А' отляво надясно, най отдолу хоризонталната редица под комфорт модул.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 24 дек 2021 16:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Моя проблем е такъв.при слагане на нова печка ми изчезнаха мигачите,подгрева на стъклата,централното заключване и неможем да намериме проблема!
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Явно не работи комфортмодула. Щоъо всички тези функции са от него. Включително ел сръклата и интериорното осветление
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Здравейте момчета поради замяна на старата печка със вебасто.Имам електроника която е изработена нова във гр.Варна-Здрава е,направена е стойка и е изкарана извън печката за да не прегрява.Свеща и тя е здрава,сменена цедка и бренер.Единствено не е събрана заради една гарнитура.Ако някой му трябва нещо нека пише
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 18 окт 2016 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Преди години имах същия проблем :ваг кома не виждаше печката. Оказа се че медта на кабела на плюса към буксата на печката е станал на прах. Все пак алхамбрата ми е австрийка. Възстанових го и чудо имам парно през зимата в града. Години по късно отново проблем печката прегряваше .Проблема беше износени четки на допълнителната водна помпа след смяната всичко си дойде на мястото .Четките са графитни .За целта ползвах четки за малък ъглошлайф, трудното след пасването на размера е сглобяването за целта пробих отвори през корпуса и четките за да ги задържа посредством с тел в натегнато състояние и чак тогава я сглобих.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта