Диагностични кабели VAG-COM /VCDS/ - 23.3.1- Промоция
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Re: Диагностични кабели VAG-COM /VCDS/ - 20.4.2 - Промоция
Здравейте!
Ще мога ли с този кабел и софтуер да диагностицирам печка Webasto TT ¬ V на Туран 2008 г. Диззел.
Операционна система Vista.
Благодаря!
Ще мога ли с този кабел и софтуер да диагностицирам печка Webasto TT ¬ V на Туран 2008 г. Диззел.
Операционна система Vista.
Благодаря!
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Диагностични кабели VAG-COM /VCDS/ - 20.4.2 - Промоция
Ако печката е оригинална, би трябвало да можеш... Но не съм сигурен дали с ВЦДС може да се бърка в печките...
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Диагностични кабели VAG-COM /VCDS/ - 20.4.2 - Промоция
Аз съм доволен 50/50.
Комуникация за доставка и логистика перфектна.
За моя Golf 4 2.3 V5 чете всичко. На друг Golf 4 1.9 TDI прекъсва по-време на четене на грешки със съобщение за проблем в комуникацията.
Няколко Пасат Б5.5 закачам и имам пак проблеми с четене на грешки. На единия(1.8T AWT) не можа да му разпознае въобще Engine block.
Продавача ме убеждава, че единия пасат просто има комуникационен проблем, а другите са по K-Line и не по CAN.
Логиката куца, защото моя Golf 4 пак е с K-Line и всичко че чете и се гледат живи данни. На дизеловия Golf 4 чете почти всичко и накрая прекъсва.
На пасатите прекъсва винаги след изчитане на AIRBAG.
Не очаквам перфектно изпълнение за кабел клонинг с пиратка софтуер, но поне да четеше грешки коректно. Айде другите функции ще ги пренебрегна.
Закачих едно Audi A6 2002 1.8T(AWT) изчете пак на ауто двигател и abs и умря.
На отделни блокове не разпозна HVAC, Comfort модула.
Комуникация за доставка и логистика перфектна.
За моя Golf 4 2.3 V5 чете всичко. На друг Golf 4 1.9 TDI прекъсва по-време на четене на грешки със съобщение за проблем в комуникацията.
Няколко Пасат Б5.5 закачам и имам пак проблеми с четене на грешки. На единия(1.8T AWT) не можа да му разпознае въобще Engine block.
Продавача ме убеждава, че единия пасат просто има комуникационен проблем, а другите са по K-Line и не по CAN.
Логиката куца, защото моя Golf 4 пак е с K-Line и всичко че чете и се гледат живи данни. На дизеловия Golf 4 чете почти всичко и накрая прекъсва.
На пасатите прекъсва винаги след изчитане на AIRBAG.
Не очаквам перфектно изпълнение за кабел клонинг с пиратка софтуер, но поне да четеше грешки коректно. Айде другите функции ще ги пренебрегна.
Закачих едно Audi A6 2002 1.8T(AWT) изчете пак на ауто двигател и abs и умря.
На отделни блокове не разпозна HVAC, Comfort модула.
Последна промяна от Drakezoid на Вто 16 фев 2021 21:08, променено общо 1 път.
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Диагностични кабели VAG-COM /VCDS/ - 20.4.2 - Промоция
Опитай въпросният Пасат с друг кабел дали му чете ЕКУто на двигателя и ни напиши отговора тук...
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Диагностични кабели VAG-COM /VCDS/ - 20.4.2 - Промоция
Няма проблем. Поръчах си нов кабел и ще пусна инфо овреме.
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Диагностични кабели VAG-COM /VCDS/ - 20.12 - Промоция
Твоето ОВРЕМЕ - свърши... Хората няма да те чакат още 1 месец...
Версията на кабела вече е 20.12, то от стотици кабели, само твоят направи ''проблем'', но сега вече е друга версия, без проблеми...
Хубав ден
Версията на кабела вече е 20.12, то от стотици кабели, само твоят направи ''проблем'', но сега вече е друга версия, без проблеми...
Хубав ден
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Диагностични кабели VAG-COM /VCDS/ - 20.12 - Промоция
Колега вече съм с Пасат и проблема се изразява в пълна степен с твоя кабел. Като ми пристигне другия кабел както казах ще направя клипче и ще го пусна тук.
Като ми е единствен проблемен що не го замени? Първо ти писах и после постнах в темата.
На хейт не отговарям защото не виждам смисъл. Всеки си има глава на раменете да преценя.
Лек ден и на теб.
Като ми е единствен проблемен що не го замени? Първо ти писах и после постнах в темата.
На хейт не отговарям защото не виждам смисъл. Всеки си има глава на раменете да преценя.
Лек ден и на теб.
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Диагностични кабели VAG-COM /VCDS/ - 20.12 - Промоция
Получих кабела от Китай. За съжаление не е това, което исках като схемотехника, но се държи по-добре от закупения от тук кабел.
Както обещах пускам снимки на схемотехническото изпълнение и клипове при използване на двата кабела при GOLF 4 1.9 TDI AGR и Passat B5.5 1.8T AWT
Снимки на кабел, закупен от колегата:
Снимки на кабел, поръчан от Китай:
Клипове с кабел, закупен от колегата:
https://youtu.be/9bNZCFB31Gc
https://youtu.be/-0UUFoAMMBo
Клипове с кабел, закупен от Китай:
https://youtu.be/W6BNT5uZTXU
https://youtu.be/avWTrz3TNCU
Както обещах пускам снимки на схемотехническото изпълнение и клипове при използване на двата кабела при GOLF 4 1.9 TDI AGR и Passat B5.5 1.8T AWT
Снимки на кабел, закупен от колегата:
Снимки на кабел, поръчан от Китай:
Клипове с кабел, закупен от колегата:
https://youtu.be/9bNZCFB31Gc
https://youtu.be/-0UUFoAMMBo
Клипове с кабел, закупен от Китай:
https://youtu.be/W6BNT5uZTXU
https://youtu.be/avWTrz3TNCU
Последна промяна от Drakezoid на Пон 26 апр 2021 9:41, променено общо 2 пъти.
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Диагностични кабели VAG-COM /VCDS/ - 20.12 - Промоция
Ще попитам, след като тестваш Пасат 5, защо с моят кабел на Аутоскан избираш за автоматичен тест да използва 1J VW GOLF/BORA, а с твоят избираш 3B PASAT B5 ?
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Диагностични кабели VAG-COM /VCDS/ - 20.12 - Промоция
Написал съм ясно, че тествам два автомобила последователно и с двата кабела. Единия е Golf 4 дизел, другия е Пасат b5.5 бензин
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Диагностични кабели VAG-COM /VCDS/ - 20.12 - Промоция
dani_94 написа:Ще попитам, след като тестваш Пасат 5, защо с моят кабел на Аутоскан избираш за автоматичен тест да използва 1J VW GOLF/BORA, а с твоят избираш 3B PASAT B5 ?
Когато закачваш пасата, /това са вторите кипове/, прегледай ги ----- с моят кабел на Аутоскан избираш за автоматичен тест да използва 1J VW GOLF/BORA, а с твоят избираш 3B PASAT B5 !!!!!!
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Диагностични кабели VAG-COM /VCDS/ - 20.12 - Промоция
Прав си.
Допуснал съм техническа грешка в клипа за 1.8Т AWT при ползване на твоя кабел.
Ще направя нов клип и ще коригирам уикенда :)
Допуснал съм техническа грешка в клипа за 1.8Т AWT при ползване на твоя кабел.
Ще направя нов клип и ще коригирам уикенда :)
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Диагностични кабели VAG-COM /VCDS/ - 20.12 - Промоция
Ок... Но би ли ми обяснил, защо след като такава кола, която има 4 модула за тест, ти ще чакаш 15-20 минути да я тестваш на аутоскан, при положение, че можеш да си свършиш работа, за 5 минути в тези модули??? Вижда се че кабелът комуникира доста бързо, дори и по К-линия... Още един въпрос имам - какво търсиш на 100 и еди кой си канал или 200 и еди кой си канал???
Последна промяна от Spas на Пон 26 апр 2021 10:52, променено общо 1 път.
Причина: Никъде не е описано, че не може да ползва аутоскан, това е част от софтуера и ако не работи е проблем!
Причина: Никъде не е описано, че не може да ползва аутоскан, това е част от софтуера и ако не работи е проблем!
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Диагностични кабели VAG-COM /VCDS/ - 20.12 - Промоция
Колега, въпросите ти не са по темата. По-скоро биха били подходящи за тема в раздел "Автоелектроника и диагностика".
Все пак ти отговарям.
Че има 4 модула за тест точно този модел автомобил си го знаеш ти евентуално. А средностатистическия потребител закупил кабел от теб дали знае неговия VW/SKODA/AUDI автомобил точно какви контролни модули има, за да ги чете за грешки индивидуално?
С този въпрос се опитваш да oмаловажиш частичната дисфункциалност на твоя кабел. В основата си тя е свързана с комуникационни проблеми от FTDI чипа. Бързата комуникация, не означава качествена комуникация.
Аз просто демонстрирам как би работила функцията Auto Scan с единия и другия кабел.
Обиколих всичките канали с познавателна цел. Хем мога да видя нещо полезно, хем ще си запазя клипа ако ми се наложи да правя сравнение.
208/209 канал например са доста информативни относно синхронизация на валовете при бензинките.
И в духа на излишните въпроси ще задам един, който има пряко отношение по темата. Каза, че са пристигнали нови кабели версия 20.12, които са безпроблемни. Защо не пуснеш няколко снимки да видим схемното и елементното им изпълнение? Щом си уверен в качеството на продукта си не смятам, че има от какво да се притесняваш.
Считам темата за приключена и повече няма да коментирам тук(освен да си коригирам техническата грешка). Както казах вече всеки има глава на раменете да си преценя за какво да си даде парите.
P.S.Стана тя квато стана. Правя аз новия клип(с кабела на колегата) и си викам я да чекна диагностичните блокове индивидуално и изненада. Ту ги чете, ту не. Мани мани
Все пак ти отговарям.
Че има 4 модула за тест точно този модел автомобил си го знаеш ти евентуално. А средностатистическия потребител закупил кабел от теб дали знае неговия VW/SKODA/AUDI автомобил точно какви контролни модули има, за да ги чете за грешки индивидуално?
С този въпрос се опитваш да oмаловажиш частичната дисфункциалност на твоя кабел. В основата си тя е свързана с комуникационни проблеми от FTDI чипа. Бързата комуникация, не означава качествена комуникация.
Аз просто демонстрирам как би работила функцията Auto Scan с единия и другия кабел.
Обиколих всичките канали с познавателна цел. Хем мога да видя нещо полезно, хем ще си запазя клипа ако ми се наложи да правя сравнение.
208/209 канал например са доста информативни относно синхронизация на валовете при бензинките.
И в духа на излишните въпроси ще задам един, който има пряко отношение по темата. Каза, че са пристигнали нови кабели версия 20.12, които са безпроблемни. Защо не пуснеш няколко снимки да видим схемното и елементното им изпълнение? Щом си уверен в качеството на продукта си не смятам, че има от какво да се притесняваш.
Считам темата за приключена и повече няма да коментирам тук(освен да си коригирам техническата грешка). Както казах вече всеки има глава на раменете да си преценя за какво да си даде парите.
P.S.Стана тя квато стана. Правя аз новия клип(с кабела на колегата) и си викам я да чекна диагностичните блокове индивидуално и изненада. Ту ги чете, ту не. Мани мани
Върни се в “Кар Аудио/Видео/Навигация/Диагностика (авто електроника)”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта