Привет.
От доста време ми се иска да поставя релси за багаж на "катафалката" :-), но след като разгледах тавана се оказа че няма място за поставянето им или поне аз не го виждам. Много малко от комбитата са без релси и моето е едно от тях. Въпросът ми е може ли на всеки пасат от тази генерация да се поставят релси плъг енд плей и ако да къде точно се закрепят. Лайсните на тавана са здраво залепени и това е единствената причина да не съм потърсил там. Понеже е пълно с Пасати от този тип на части не вярвам да е проблем да се намерят оригинални на разумна цена. Рових из търсачката и надежда има, но все пак ако някой го е правил и може да сподели снимки...Благодаря предварително.
Пасат B3 1992 1,8 RP комби - поставяне релси за багаж?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат B3 1992 1,8 RP комби - поставяне релси за багаж?
nonkapo написа: но след като разгледах тавана се оказа че няма място за поставянето им или поне аз не го виждам.
Мястото си го има, но ти не го виждаш по 2 причини - пластасовите лайсни на тавана не са разпробити и вътрешния (мукавения) таван ти пречи да видиш отворите.
Ако прегледаш много внимателно лайсните, вероятно ще видиш едва забележимите стрелкички къде точно се разпробива. На моя си личаха само 2 от стрелките - другите 4 се бяха изтрили.
За съжление, за да монтираш гредите, задължително се сваля тавана отвътре (тогава ще видиш и отворите), а това приключение не е от веселите
Re: Пасат B3 1992 1,8 RP комби - поставяне релси за багаж?
Благодаря. Свалял съм таван на Лада 2107, Рено Сценик, Шевролет Каприз. Не вярвам това да ме уплаши, макар че годинките на машината хич не са малко. Да доуточня само таванът при пасатора от какъв материал е и какъв вид захващане се използува? Само за сравнение на 2107 беше на база стиропор и се чупеше много лесно. На Каприза беше нещо като пресован картон, който издържаше на огъване до определена степен. Та има ли някакви пластмасови пулове за закрепване или направо като махна сенниците и декоративните пластмаси на колонките заедно с уплътненията и плафона тавана пада?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат B3 1992 1,8 RP комби - поставяне релси за багаж?
Точно така е,както си го описал!Няма други допълнителни крепежи по средата.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат B3 1992 1,8 RP комби - поставяне релси за багаж?
На комбито се сваля/вади тавана несравнимо лесно,поради големия светъл отвор.Нещо като мукава е,търпи огване.Правиш дупките от вътре на вън,на ламарината си има готови и си ти.Обаче имам някакъв смътен спомен за разлика в самите лайстни на покрива,но може и да греша..Просто ми се върти в главата,че бяха по-високи тея с рейлингите/релсите за багаж/,от колкото простите камуфлажни.Поне със сигурност на Б4 комба са по-други от на Б3 без рейлинги.Но като тръгнеш да купуваш рейлингите,ще огледаш,а при нужда и вземеш и самите лайстни.При теб има малки пластмасови щипки в релса,които ги държат.
Re: Пасат B3 1992 1,8 RP комби - поставяне релси за багаж?
Благодаря. Аз общо взето нямам избор с лайсните, понеже едната е лепена(най вероятно при пребоядисване заради счупена щипка. Ще се наложи да купя и тях заедно с релсите.
Re: Пасат B3 1992 1,8 RP комби - поставяне релси за багаж?
Първо едно голямо благодаря на колегата Кенар11 за коректността. Взех от него първо дългите релси, но се оказа че колата е разпробита за късите. Макар че беше минал повече от месец той се съгласи да ги разменим. За съжаление Йезекил ще се окаже прав и лайсните за Пасат без рейлинг май са различни. Едва ли ще намеря само лайсни някъде.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Пасат B3 1992 1,8 RP комби - поставяне релси за багаж?
Еха-а, толкова години по-късно....
Аз вчера свалях (аз, цялото семейство ангажирах :-) ) тавана на B6-та. Имах теч на вода в багажника и го открихме от къде идва, точно от тези боклуци, дето никога няма да ползвам, релсите. Та ги сваляхме и ги лепихме със силикон. Тавана е от пресован картон и също не се държи от нищо по средата, даже носи плафона за задните седалки. Такива недомислици видях по тази кола, нямам думи, явно само мениджъри са я правили, не инженери....Сменихме предния ден и задна дясна брава, мислех си че ще стане за час .... 7 часа забавление .
Аз вчера свалях (аз, цялото семейство ангажирах :-) ) тавана на B6-та. Имах теч на вода в багажника и го открихме от къде идва, точно от тези боклуци, дето никога няма да ползвам, релсите. Та ги сваляхме и ги лепихме със силикон. Тавана е от пресован картон и също не се държи от нищо по средата, даже носи плафона за задните седалки. Такива недомислици видях по тази кола, нямам думи, явно само мениджъри са я правили, не инженери....Сменихме предния ден и задна дясна брава, мислех си че ще стане за час .... 7 часа забавление .
- viksanlg
- Мнения: 894
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат B3 1992 1,8 RP комби - поставяне релси за багаж?
.....явно само мениджъри са я правили, не инженери....
......мислех си че ще стане за час .... 7 часа забавление.....
......мислех си че ще стане за час .... 7 часа забавление.....
- geshat
- Мнения: 103
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 10:24
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR 2006
- Местоположение: sofia
Re: Пасат B3 1992 1,8 RP комби - поставяне релси за багаж?
Колеги, вчера при "големите" дъждове пасата (В6 комби) протече в багажника. Тавана беше мокър около плафона за багажника и на щората в багажника имаше локва. Понеже тапицерията на тавана се просмуква и дефакто водата тече от най-ниската точка ми е трудно да разбера от къде влиза водата. Първо заподозрях антената на покрива, после огледах процепа при пантите на багажника но никъде не виждам следи в стил "е те тука тече ". Реших първо да проверя тук във форума, но вие ме изненадвате: теч от релсите за горен багажник?!?! Ако е от там бива ли да се разглобява целия таван? Верно няма инженерна мисъл в тая работа? Това сериен проблем ли е или на всеки му тече от различно място?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат B3 1992 1,8 RP комби - поставяне релси за багаж?
Пролетта идва при мен една Б6 комби която пълни багажника с вода. В интерес на истината изхарчихме 3-4 кубика вода да поливаме с маркуча докато разберем от къде тече. В горния ляв ъгъл където страничната колонка е заварена за тавана пукнатина в заварката колкото връх на кърфица. Не можах да повярвам какви големи капки вървяха през колонката от тази пукнатина.
Re: Пасат B3 1992 1,8 RP комби - поставяне релси за багаж?
nonkapo написа:Първо едно голямо благодаря на колегата Кенар11 за коректността. Взех от него първо дългите релси, но се оказа че колата е разпробита за късите. Макар че беше минал повече от месец той се съгласи да ги разменим. За съжаление Йезекил ще се окаже прав и лайсните за Пасат без рейлинг май са различни. Едва ли ще намеря само лайсни някъде.
В крайна сметка баща ми пак се върна на дългите релси защото късите събирали по малко :-)))) Вчера бях при него - разпробил е допълнително дупки само отпред, защото останалите съвпадат. Мацал е силикон по оригиналните дупки и тавана му не тече, въпрки че лайсните ги е разкарал напълно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта