VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте, двигателя е 1.8т aeb .
Тресе при набиране, на празен ход няма проблем.
Прави го на загрял мотор, на студен не.
Свещите са нови .
VCDS не хваща грешка. Съмнение има за бобини .
Може ли чрез живи данни да се предположи проблема.
Knock сензора на 1 цилиндър дава най високи стойности към 1.3v за сравнение 4 цилиндър дава 0.6-0.8v , а втори и трети около 1v.
Къде в коя група да видя ,търся за отклонения?
Тресе при набиране, на празен ход няма проблем.
Прави го на загрял мотор, на студен не.
Свещите са нови .
VCDS не хваща грешка. Съмнение има за бобини .
Може ли чрез живи данни да се предположи проблема.
Knock сензора на 1 цилиндър дава най високи стойности към 1.3v за сравнение 4 цилиндър дава 0.6-0.8v , а втори и трети около 1v.
Къде в коя група да видя ,търся за отклонения?
- JoRko_TaiSanA
- Мнения: 90
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 3:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
VCDS ползва се с лаптоп с Windows 7 x64, хардуера е разглобен и са прегледани спойките с проводника, лаптопа няма проблеми с USB портовете. Доста често се случва по време на работа да прекъсне или изобщо не иска да се свърже. Започват се едни дълги неуспешни тестове, в един момент без основателни причини преминава теста успешно. Започва да работи и не рядко след кратко време както работи пак прекъсва и колелото започва от начало. Някой имал ли е подобен проблем, че не знам в софтуер ли да търся проблема или в интерфейса на VCDS.
- Vasseto
- Мнения: 2639
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Имах същите проблеми. Смени кабела на интерфейса.
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колега Jorko малко скролинг надолу по темите му е майката.
Твоя проблем е обяснен в следната тема:
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=88&t=486785
Твоя проблем е обяснен в следната тема:
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=88&t=486785
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте колеги. Имам проблем с Passat B8 2015 TDI - DDAA двигател. При смяна на ангренажа майстора счупил единия от сензорите G450 за диференциално налягане на dpf- и го подменил с нов Hella без да ми каже. В момента дава грешка и съответно иска адаптация. Пробвах с VCDS 17.x, но от Basic settings дори нямам възможност за конкретно тази адаптация. (UDS протокол). Как мога да процедирам в този случай?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 934
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Потърси от форума, някой с адаптер версия 20.12.0 или 20.4.0, тоест версия 20.х.х. Пробвайте с него, защото кола от година 2015 и адаптер версия 17.х.х (автомобили до 2014-2015 и то частична поддръжка), няма как да покрие напълно автомобилите от тази година. Клонинг адаптерите от версия 20.х.х поддържат повечето неща на автомобили до 2017 година.
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Благодаря за отговора. Току що тествах новия кабел с версия 21.9, но за съжаление резултата е същия - няма тази възможност в листите с адаптации.
Другото нещо което не виждам в живите данни е следното:
IDE00427-ENG101722 - Particle filter; difference pressure
IDE00428-ENG100917 - Particle filter; offset for differential press. (копирано от интернет)
Да не се окаже, че се налага ъпдейт на версията на софтуера в еку-то? Възможно ли е това да е проблема и как да действам ?
Другото нещо което не виждам в живите данни е следното:
IDE00427-ENG101722 - Particle filter; difference pressure
IDE00428-ENG100917 - Particle filter; offset for differential press. (копирано от интернет)
Да не се окаже, че се налага ъпдейт на версията на софтуера в еку-то? Възможно ли е това да е проблема и как да действам ?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 934
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
За да се стигне до последното заключение е необходима по сериозна апаратура от китайските ваг адаптерчета. Качете автомобила на Launch x431 Pro, Autel Pro, KTS Bosch или подобна професионална апаратура и ако и там нещата стоят по същия начин, може да се наложи ъпдейт на версията на моторния компютър. Там обаче, може да получиш още по лоша услуга, защото новата версия има проблеми с които можеш да се запознаеш от много теми тук във форума. Няма как с апаратура тип играчка, да се поддържа всичко по един автомобил и да може да се пипа всичко. Друг адаптер с който можеш да провериш евентуално е OBDEleven, те са новатори в тази област и са отскоро на пазара, но имат някои добри и различни решение спрямо ВАГ КОМ. Във форума има хора и с подобен адаптер, които можеш да помолиш за проба. По новите автомобили за съжаление, нямат особена поддръжка, дори с платените и скъпи апаратури, така че не очаквайте чудеса занапред в диагностичната техника. Показанията на ДПФ, може да ги провериш и с едно просто приложение за Андроид - VAG DPF се казва и адаптер ELM 327 (Bluetooth или WIFI). Също ако имате под ръка Autocom/Delphi, е добре да погледнете и с него какво излиза като живи данни, както и листа с адаптации, макар, че там те са супер орязани, заради това, че апаратурата е професионална и поддържа много марки и модели.
И накрая, в оторизирания сервиз на VW, ще ти направят каквото трябва в крайна сметка ако се наложи, там разполагат със заводско оборудване.
И накрая, в оторизирания сервиз на VW, ще ти направят каквото трябва в крайна сметка ако се наложи, там разполагат със заводско оборудване.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте,
онзи ден исках да тествам ламбда сондите през VCDS.Сондата преди катализатора изписа че е OK,но на тази след катализатора не иска да тръгне дори да се тества и следователно не можах да тествам и катализатора.
На живи данни когато я гледам,не иска да покаже какво съпротивление има тази след катализатора.
онзи ден исках да тествам ламбда сондите през VCDS.Сондата преди катализатора изписа че е OK,но на тази след катализатора не иска да тръгне дори да се тества и следователно не можах да тествам и катализатора.
На живи данни когато я гледам,не иска да покаже какво съпротивление има тази след катализатора.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
player1988 написа:Здравейте,
онзи ден исках да тествам ламбда сондите през VCDS.Сондата преди катализатора изписа че е OK,но на тази след катализатора не иска да тръгне дори да се тества и следователно не можах да тествам и катализатора.
На живи данни когато я гледам,не иска да покаже какво съпротивление има тази след катализатора.
Като начало може да проверете кабелите, може да са прекъснати някъде.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте,интересувам се за бензиновото време на инжекторите.
0,77 мс нормално време ли е за празен ход на двигателя на студен и загрят двигател?
Търсих в ауто дата -неможах да намеря спецификациите.
0,77 мс нормално време ли е за празен ход на двигателя на студен и загрят двигател?
Търсих в ауто дата -неможах да намеря спецификациите.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
zografski написа:player1988 написа:Здравейте,
онзи ден исках да тествам ламбда сондите през VCDS.Сондата преди катализатора изписа че е OK,но на тази след катализатора не иска да тръгне дори да се тества и следователно не можах да тествам и катализатора.
На живи данни когато я гледам,не иска да покаже какво съпротивление има тази след катализатора.
Като начало може да проверете кабелите, може да са прекъснати някъде.
днес ги мерих-напрежението е добре 11,5 волта.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 05 сеп 2021 15:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте.
Някой знае ли начин като включа задна скорост стоповете да светят на 100% заедно с онези, които по принцип светят на задна.
Благодаря.
Пасат Б7, 2012, 4Motion, R-line, Автоматик
VCDS версия 21
Някой знае ли начин като включа задна скорост стоповете да светят на 100% заедно с онези, които по принцип светят на задна.
Благодаря.
Пасат Б7, 2012, 4Motion, R-line, Автоматик
VCDS версия 21
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Добър вечер, изписва ми тези грешки https://ibb.co/NjQM6T7 , а самия модул не изглежда да е бил мокрен, нито самите конектори оксидирани и т.н.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ако може някой да даде линк към версия 17.1.3 че съм загубил диска и не мога да го подкарам с версиите из нет-а
p.s. намерих си диска, някой ако има нужда да казва мога да кача файловете в dox
p.s. намерих си диска, някой ако има нужда да казва мога да кача файловете в dox
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта