Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Всички 1,9TDI без тези с DPF са ЕKO 1
- w_smith
- Мнения: 2201
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Моят ALH е 2005 и заради годината е втора категория.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Тия дни ще трябва да сменям салон, засега всичко е натоварено прилежно в другата кола
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Ролки, ремъци, масла, филтри, помпа, дюзи, а бе стандартно обслужване
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Мъчим го, да видим какво ще излезе. Дано само да не е много масло през отдушника
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Колегата не беше писал роторки от близо 10 години и се отказа. Наложи се да отидем при баце Петьо, за който тайни в дизела няма.
При смеси 16,5/17 изкара 170 коня на мотор или 144 на гуми. Мапването не мина без драми, търсихме 15° аванс от помпата, авансатора прави макс duty cycle и повече от 9,5° не бута, чукнахме малко регулатора на корпусното налягане и го докарахме до 10.1° на диното и 10.3° на пътя. Без достатъчно аванс се наложи да обогати малко смесите в ниските за да бутне турбото по-рано. Вероятно ще се сваля помпата пак... Тя е със 11mm елемент, но е със заводската DE110 гърбична шайба, чудя се дали да не сложим една с по-голяма.
Стана доста приятна ежедневка, но можеше да си спестя всички простотии и да си купя готово 2.3 V5 20V
За капак на всичко ми изчезнаха левите габарити и климатика спря да работи (не пуска компресора).
При смеси 16,5/17 изкара 170 коня на мотор или 144 на гуми. Мапването не мина без драми, търсихме 15° аванс от помпата, авансатора прави макс duty cycle и повече от 9,5° не бута, чукнахме малко регулатора на корпусното налягане и го докарахме до 10.1° на диното и 10.3° на пътя. Без достатъчно аванс се наложи да обогати малко смесите в ниските за да бутне турбото по-рано. Вероятно ще се сваля помпата пак... Тя е със 11mm елемент, но е със заводската DE110 гърбична шайба, чудя се дали да не сложим една с по-голяма.
Стана доста приятна ежедневка, но можеше да си спестя всички простотии и да си купя готово 2.3 V5 20V
За капак на всичко ми изчезнаха левите габарити и климатика спря да работи (не пуска компресора).
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Колега с какви разпръсквачи си , с какво турбо? Моят е 110 извади 174кс.на мотора с 216 и хибрид на 1749v. На 1.65 налягане.
Можеше и повече но съединителят ми при плъзва, стоково гнп и стоков кулер. 174.4 HP/ 2859 , N*M/RMP 448.92/2620 , 164.9 KMH на 4-та
Можеше и повече но съединителят ми при плъзва, стоково гнп и стоков кулер. 174.4 HP/ 2859 , N*M/RMP 448.92/2620 , 164.9 KMH на 4-та
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Разпръсквачите са 0.230 Wuzetem
Турбото е от ARL 1749VB направено на 1752 с билет перка 6+6.
На какви смеси извади тия 174 коня и на какво Дино е мерена?
Турбото е от ARL 1749VB направено на 1752 с билет перка 6+6.
На какви смеси извади тия 174 коня и на какво Дино е мерена?
- w_smith
- Мнения: 2201
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
На последните снимки колата ми изглежда снижена или е защото е вързана заради диното?
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Евгени от с. Пролеша я мапва на неговото дино, относно смесите нямам никаква идея. Пробвай с по голямата шайба.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
w_smith написа:На последните снимки колата ми изглежда снижена или е защото е вързана заради диното?
Заради коланите на диното е.
9Х19 написа:Евгени от с. Пролеша я мапва на неговото дино, относно смесите нямам никаква идея. Пробвай с по голямата шайба.
Ако диното е Dynojet може и 190 да изкара, затова питах
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Незнам за диното, но много хора ми казват, че няма смисъл от елемен 11мм. за моят сетъп. Но аз съм решил да пробвам с елемент 11мм. и гърбичната шайба към него, целта е 180 кс. на двигателят. Ако искаш ела да си сравним колите.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Щом с 10-ка е извадила ~175 би трябвало да бутне 180 с 11mm. Ще видим какво ще измислим и каква шайба ще сложим на моята. Рената с 11mm са с DE125, това е единия вариант, старите 90-ки са с DE105, четох че и тя била с по-восоки гърбици от DE110. Ще почетем още малко, ще питаме и хората дето разбират и ще се сваля помпата.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 16 ное 2020 21:23
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: ALH 2000
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Проекта върви много добре. Следя го вече 2ра година и мога само да кажа, че колата е попаднала на страхотен собственик, който да я обгрижва. Би било хубаво, ако имаш някой готов файл на Word или Excel, в който има обобщени всички подобрения, ремонти и глезотийки да го прикачиш. Сигурен съм, че ще е доста полезен на съфорумниците (включително и на мен самият )
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Открихме проблема с помпата, глава от Рено с корпус от VAG не става. Засега си връщам 10mm бутало.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта