Пасат Б4 1.8 моно проблем - работи на три цилиндъра
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б4 1.8 моно проблем - работи на три цилиндъра
Разликата между водача и клапана е някакви десети или стотни и се обира от гумичката за да не пропуска масло. По мое мнение, така или иначе си свалил главата и имаш разход на масло, свали картера и извади буталата за да им смениш сегментите, не е още много повече работа
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат Б4 1.8 моно проблем - работи на три цилиндъра
Разбира се, че трябва да има луфт, който е различен при различните производители, условно казано - една стотна. Но този водач, който се е смъкнал вероятно поради някакво затягане на клапана, трябва да се смени след много внимателен подбор. Някои водачи се произвеждат и с една-две стотни (може би дори една десета) по-голям външен диаметър, за да могат да компенсират такива проблеми. Трябва да намериш добър майстор... Освен това клапанът, който стърчи може да е рисков и аз бих го подменил.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат Б4 1.8 моно проблем - работи на три цилиндъра
Калпаво масло и гумичка. Маслото спича и клапанът затяга във водача. Разкистване и раздвижване ивсичко е ок. Ако водачът се върне лесно на позиция, смени го. Клапанът няма нужда от смяна.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат Б4 1.8 моно проблем - работи на три цилиндъра
Може наистина да е от маслото, защото е старо. Или въпросния цилиндър не е работил добре, тъй като както вече писах има доста нагар. Преди доста време бях говорил с човек който прави само глави и препоръча освен гумички да се сменят и водачите, тъй като ако са износени имат по голям луфт и бързо прецакват новите гумички. Същия човек обясни че водачите имат някаква допустима разлика в размера и е хубаво да се избере отделно водач за всеки клапан. Не знам има ли нужда чак толкова да се заигравам. Намерих тема във форума в която пише че може да се сменят водачите с такива с периферия за да се избегне пропадането. В друга тема пък пише че при набиване на новите водачи се свиват и трябва да се райбероват. Така ли е? също така там където минава гориво въздушната смес има полепнала някаква гняс по стените. Има ли някакъв препарат с който се чисти или да го остържа и после с шкурка да полирам.
-
- VW експерт
- Мнения: 12861
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б4 1.8 моно проблем - работи на три цилиндъра
Мита ли е тази глава? Доста свежо изглежда. Колко много масло е горил тоя двигател?
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат Б4 1.8 моно проблем - работи на три цилиндъра
При вас, в Казанлък, ми правиха моята глава от гти-ката. Отиди направо за 200лв ще стане като нова (сигурно са вдигнали цените вече, де). Сменяй наред - водачи, гумички, клапани (ако има нужда) и хидро-компенсатори. Аз останах много доволен, само ме е яд, че не смених компенсаторите, и сега един или два причукват и много ме дразнят. Втора година така я карам и още ме дразнят
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасат Б4 1.8 моно проблем - работи на три цилиндъра
Реших че нямам нужните инструменти и познания и оставих главата на човек който с това се занимава. Според него причината е в стария бензин който е разтворил всичко гумено в резервоара. Ремонта струваше 330лв като това включва гумички, водачи, шлайф и труд+ няколко малки заварки.
Повдигачите не съм сменял, но ги разглобих и почистих старателно.
Тъй като както вече писах имах голям разход на масло, ме посъветваха да “накисна” сегментите в газ за осветление. И на четирите цилиндъра всичко си изтече в картера.
Въпреки това, след като сглобих всичко вече не пуши изобщо, работи добре и повдигачите не тракат. Сипах масло 10в40, за разход нищо не мога да кажа, тъй като съм минал малко километри.
Повдигачите не съм сменял, но ги разглобих и почистих старателно.
Тъй като както вече писах имах голям разход на масло, ме посъветваха да “накисна” сегментите в газ за осветление. И на четирите цилиндъра всичко си изтече в картера.
Въпреки това, след като сглобих всичко вече не пуши изобщо, работи добре и повдигачите не тракат. Сипах масло 10в40, за разход нищо не мога да кажа, тъй като съм минал малко километри.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: menaka и 40 госта