VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Paco99 написа:И на двете.
Значи посоката е вярна, грешките намаляват.
От тук нататък или каране с включен VCDS на живи данни + човек който може да направи диагностика, или втори вариант - с налучкване. Има голяма вероятност да е MAF сензора, ако имаш откъде да вземеш за проба...
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
еми сега ти остава да смениш кабели, свещи и бобина или комутатор, там с каквото е. Всички тези неща са консумативи, т.е. свещите се сменят на 30-60к км, кабелите ги дават на около 80к км да се сменят, ако не си сменял кабели и свещи, започни с тях ;)
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Значи смених кабелите и спря да прекъсва. Тези дни пак ще проверя за грешки и ще видим какво ще покаже.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ако не си сменял и свещи, не е лошо да ги смениш и тях, те се сменят на мн по кратък пробег спрямо кабелите и със сигурност ще има още подобрение в колата ако смениш и тях.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Е кое не ясно? Бедна смес. Но щом е и на газ и бензин, или е дебитомер както вече казах, или отнякъде смуче въздух след дросела.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Не е лошо да се провери и горивната система, смяна на горивен филтър и ходене до газаджията. Като нищо тази грешка за бедна смес да идва от каране на LPG< според мен не е дебитомер, но той се тества елементарно с VCDS, така че не е проблем да му направите един лог и да видите какви стойности дава. Дебитомер се тества само на живи данни и със записване на лог или 2ри човек, който да гледа стойностите, мери се в движение на 3та с газ до дупка и се гледат стойностите след 3000оборота. Само тряба да видите какави са нормалните стойности. Нооо както споменах, тази грешка според мен си идва от LPG-то.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте,имам Пасат 7 метан.Днес проверявах турбо пътищата,всичко е здраво,понеже ми държи много ниско подналягане по цялата всмукателна система-губят ми се 160 мбар на празен ход,от това което трябва да работи двигателя.Къде може да проблема?
На 30-та измервателна група където показва ламбда контрол,докато работи на място двигателя,трябва ли и всички цифри да са "1" на първата ламбда и заднта ламбда,защото при мен дава само последните 3 единици от първа и само нули на задната ламбда сензор.
Ако някой колега има същия Пасат и има желание да сравним данните от неговата коал и мойта да пише на лично.
благодаря
На 30-та измервателна група където показва ламбда контрол,докато работи на място двигателя,трябва ли и всички цифри да са "1" на първата ламбда и заднта ламбда,защото при мен дава само последните 3 единици от първа и само нули на задната ламбда сензор.
Ако някой колега има същия Пасат и има желание да сравним данните от неговата коал и мойта да пише на лично.
благодаря
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
megatronS написа:Ето линк, валиден 14 дена. В него има архив на VAG KKL 409 и VCDS 1.2 Full:
https://dox.abv.bg/download?id=22bb7bd4ff# - Линк за сваляне
Може ли пак да споделиш файловете?
Благодаря!
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте , някой може ли да ми каже къде и кой може да ми активира DLA (Dynamic Light Assist) на Артеон (Пасат Б8 мисля ,че е същото) , на 99% съм сигурен ,че хардуера го имам ,но не е активирано софтуерно. Не можах да намеря точни инструкции а и нямам в момента Вагком и също излежда малко сложно и не ми се рискува аз да го мъча. Искам ми се да го прави човек кото вече е минал през това а не и той да гадае и налучква.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
https://dox.abv.bg/download?id=7a79f21c83 Здравейте, може ли някой да погледне стойностите от ЛОГ файла на дюзите, имам проблем с горивната система, дюзите уж са рециклирани, но това са стойностите, нова помпа в резервара, нова помпа за високо налягане с нов клапан регулатор, и дава грешка в ниско налягане на горивото и изпушва черно.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
https://dox.abv.bg/download?id=7a79f21c83 Здравейте, може ли някой да погледне стойностите от ЛОГ файла на дюзите, имам проблем с горивната система, дюзите уж са рециклирани, но това са стойностите, нова помпа в резервара, нова помпа за високо налягане с нов клапан регулатор, и дава грешка в ниско налягане на горивото и изпушва черно.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте , опитвам се да измеря стойностите на дебитомера на Skoda Octavia 2013 , обаче нямам активен бутона Meas. blocks -08 ,защото на старата ми Audi А3 1997 година от там на 3 канал гледах и сравнявах стойностите дали работи нормално . Обаче сега го нямам активен този бутон и само от Adv Meas Values изкарвам някаква стойност на Air Mass Flow ,но нямам някаква граница за сравнение за да се ориентирам . От къде мога изкарам реални стойности и да ме ориентира дали работи нормално ?
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта