Дойде време за достоен наследник на предишния Passat B7, мой близък остана без кола заради проблеми с ГНП, дюзи и т.н. и ми звънна да му търся кола и от дума на дума ме "изнуди" да му продам моя пасат, та набързо трябваше да намеря нещо , с което да го заменя. Гледах много обяви , писах си с VWGT, group®, Vlad777, Tpet ходих да видя колата на Tpet , но в крайна сметка си харесах кола от обява , от частно лице , а именно Passat B8 2.0tdi 190h.p. DSG на предно. Колата ме впечатли с история до последния километър в Порше Изток, в БГ е от 3-4 години, разполага с R-line външен пакет, панорама, дигитален кокпит, led фарове и стопове, кожен салон с подгрев и обдухване, печка с дистанционно, подгрев на волан, ACC, взех я с два чифта джанти с гуми и напречни оригинални греди. Имам я от 500км , много приятен автомобил, окачването с 18-ките ми се стори по-твърдо от B7, но пък шумоизолацията е на по-високо ниво. Автомобила е много приятен за каране , много различен от В7 , усещам го по-широк.
Няма теглич, което ще трябва да променя, че колелата на багажника за колела съм свикнал да си ги возя, мотора си тегля чат пат с едно ремарке, но това ще го мислим.
Поръчах carlinkit по съвет на VWGT, скоро чакам и модула за убиване на старт стопа, следват лед халогени , VWGT ме зариби с добавяне на дясно затъмняващо се огледало, та чакам един пасат от англия да стане донор.
Автомобила е с Adblue - наблюдавам вече две регенерации, общо взето като при предишния пасат протичат, може би на малко повече километри , около 260км градско, но още е рано , нямам голяма база данни за сравнение.
Мести се много прилично. Като разход за сега не наблюдавам някакви съществени разлики, но определено е повече от предишния 1.6тди 105к.с. , няма и как да е друго яче. За сега за 500 км 6.7л/100 гледам е запаметил борда градско Софийско час пик, но и разни околовръстни имам и южнс дъга та и тук е рано да се дават оценки, трябва да го повозя малко извънградско.
Предстои смяна на масло и филтри, на 12хил са от предна смяна, мисля да запазя тенденцията на 10хил с предишния пасат. Това , което ме разочарова е , че са направили масления филтър отдолу и няма да ми се получат лесните смени на масло с помпата, ще трябва да се сваля кора, да се омазва всичко отдолу и т.н. Но ще се напасваме .
Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Последна промяна от DoH_KuXoT на Сря 10 май 2023 19:37, променено общо 2 пъти.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Честито ,дълги и безаварийни км с новата придобивка .Аз като сменям масло станах на свиня първия път ...после започнах да подлагам домакинска хартия на няколко ката под охладителя ...че става мазало .
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10402
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Честито! Много безаварийни километри!
- alpinab
- Мнения: 576
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Еее голяма тупалка… честно! Честито, много кеф и безаварийни км. с нея!!!
П.с. Няма нужда от Алиекспрес адд-он екстри.
П.с. Няма нужда от Алиекспрес адд-он екстри.
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Честита нова придобивка! Само нафта и консумативи като разходи.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Честито и много безаварийни! Интериорът кефи!
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Честито ! И аз само нафта ти желая да й сипваш !!
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Честито! Много да те радва
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Със здраве да си я караш колега и много положителни емоции да си натрупаш.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Много добра бройка с един от най-добрите салони в Пасат изобщо. Евала, със здраве да си я караш и безаварийно.
- jordan17772
- Мнения: 673
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Честита придобивка . След време мисля да мина на подобен . Ако ти е твърдо на 18ки бързо може да го минеш на 17" .
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Благодаря на всички за хубавите пожелания, тъпкано да Ви се връщат :)
Относно али експрес джаджите, залитнах към тях отново, заради по-добрите решния от това което е решил да вгради ханс преди 5-6 години, някак не мога да приема да имам кабели излизащи от подлакътника, за да сдвоя телефона си с Android Auto, не коментирам, че връзката се осъществява в 50 % от случаите бавно или дори не успява. Пък потвърди дали да е зареждане с прехвърляне на данни, аз докато нацъкам всичко съм стигнал до детската и трябва след 4 - 5 минути да правя всичко отначало... VWGT ми показа как действа carlinkit-a и определено е това което искам , пита те един път , сдвояваш се и после сами се оправят помежду си.
За халогените, също може да се пропуснат, но от предния пасат бях очаровен че корнер лайта е от халогените и с лед свети по-силно и осветява наистина в завой, тук се оказа че светлините в завой не идват от халогените , а от допълнителна секция в основните фарове , но и това разбрахме без да искаме с VWGT.
Старт стопа е нещо , което спирам винаги и модула е нещо , което ми реши проблемите с предишния пасат :)
Ваничката на две нива за подлакътника е нещо, което имах и ми липсва.
Лед плафонче дръпнах за багажника, е не може всичко да е лед , пък багажника църковна свещ :)
п.с. айде и да ми се посмеете малко, пак исках жокер от VWGT , карах няколко дни, викам я да видим какво се случва на спорт на кутията, гледам букви D/S лоста си седи в ляво на D , бутам на дясно уж на S , бре тая кола ще си хвърли мотора , стига до 4500об/ч и не сменя, ръгнах с перата от волана втора, пак така 4500об/мин и чака. Ta ме ограмоти човека , че S се пуска като чукнеш лоста надолу, не надясно, на дясно си е ръчния режим :)
п.с. тая кутия в задръствания вече я карам само на S, някак не мога да приема че на точно 5км/ч, вкарва втора скорост и върви на полусъединител или поне така го чувствам. На S сменя на 2200 об /мин вместо на 1000 баси
Относно али експрес джаджите, залитнах към тях отново, заради по-добрите решния от това което е решил да вгради ханс преди 5-6 години, някак не мога да приема да имам кабели излизащи от подлакътника, за да сдвоя телефона си с Android Auto, не коментирам, че връзката се осъществява в 50 % от случаите бавно или дори не успява. Пък потвърди дали да е зареждане с прехвърляне на данни, аз докато нацъкам всичко съм стигнал до детската и трябва след 4 - 5 минути да правя всичко отначало... VWGT ми показа как действа carlinkit-a и определено е това което искам , пита те един път , сдвояваш се и после сами се оправят помежду си.
За халогените, също може да се пропуснат, но от предния пасат бях очаровен че корнер лайта е от халогените и с лед свети по-силно и осветява наистина в завой, тук се оказа че светлините в завой не идват от халогените , а от допълнителна секция в основните фарове , но и това разбрахме без да искаме с VWGT.
Старт стопа е нещо , което спирам винаги и модула е нещо , което ми реши проблемите с предишния пасат :)
Ваничката на две нива за подлакътника е нещо, което имах и ми липсва.
Лед плафонче дръпнах за багажника, е не може всичко да е лед , пък багажника църковна свещ :)
п.с. айде и да ми се посмеете малко, пак исках жокер от VWGT , карах няколко дни, викам я да видим какво се случва на спорт на кутията, гледам букви D/S лоста си седи в ляво на D , бутам на дясно уж на S , бре тая кола ще си хвърли мотора , стига до 4500об/ч и не сменя, ръгнах с перата от волана втора, пак така 4500об/мин и чака. Ta ме ограмоти човека , че S се пуска като чукнеш лоста надолу, не надясно, на дясно си е ръчния режим :)
п.с. тая кутия в задръствания вече я карам само на S, някак не мога да приема че на точно 5км/ч, вкарва втора скорост и върви на полусъединител или поне така го чувствам. На S сменя на 2200 об /мин вместо на 1000 баси
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Може ли линк към този carlinkit от Али-то?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта