Колеги моля за помощ при разчитането на следните грешки:
2 Faults Found:
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1
P1103 - 007 - Performance too Low - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 3264 /min
Mass Air / Rev.: 354.3 mg/str
Resistance: 0.07 kOhm
Hex Value: 0x0002
18675 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2243 - 006 - Reference Voltage Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1184 /min
Mass Air / Rev.: 81.8 mg/str
Voltage: 0.000 V
Bin. Bits: 00000010
RPM: 2464 /min
Mass Air / Rev.: 141.7 mg/str
Voltage: 0.000 V
Bin. Bits: 00000010
Readiness: 0010 0001
Отворената верига и слабия сигнал ме навеждат на мисълта за умряла първа ламда сонда.Вие на какво мнение сте?
Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 947
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!
Предполага се, че проблемът идва от изгоряла или дала на късо верига на подгряването на сондата, от което веднага идва проблем и с работата на самата сонда. Трябва да се проверят кабелите и сигналите.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 06 окт 2015 20:07
- Автомобил: golf3_golf5
- Двигател: 1997AFT_2006BSE
Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!
Здравей,
Със същия мотор /1.6 BSE/съм и се боря с подобни грешки.
16520 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
P0136 - 006 - Malfunction in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 4640 /min
Mass Air / Rev.: 103.6 mg/str
Bin. Bits: 00100000
Voltage: 0.340 V
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 006 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2880 /min
Hex Value: 0x0070
Speed: 92.5 km/h
Temperature: 688.0°C
Смяна на сондата мисля да оставя за последно. Преди това мисля да проверя смукателните колектори, дали не вкарва въздух след дросела и така да бърка компютъра.
Със същия мотор /1.6 BSE/съм и се боря с подобни грешки.
16520 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
P0136 - 006 - Malfunction in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 4640 /min
Mass Air / Rev.: 103.6 mg/str
Bin. Bits: 00100000
Voltage: 0.340 V
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 006 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2880 /min
Hex Value: 0x0070
Speed: 92.5 km/h
Temperature: 688.0°C
Смяна на сондата мисля да оставя за последно. Преди това мисля да проверя смукателните колектори, дали не вкарва въздух след дросела и така да бърка компютъра.
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!
Колега доколкото си превеждам грешките ти касаят втората ламда сонда след катализатора.Аз смених предната на колектора която е и вече 2 000 км нямам регистрирана грешка.Разбира се сложих оригинала NGK,че тая попара съм ял миналата година на същия мотор но на друг автомобил.
Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!
BOAN_1 написа:Здравей,
Със същия мотор /1.6 BSE/съм и се боря с подобни грешки.
16520 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
P0136 - 006 - Malfunction in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 4640 /min
Mass Air / Rev.: 103.6 mg/str
Bin. Bits: 00100000
Voltage: 0.340 V
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 006 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2880 /min
Hex Value: 0x0070
Speed: 92.5 km/h
Temperature: 688.0°C
Смяна на сондата мисля да оставя за последно. Преди това мисля да проверя смукателните колектори, дали не вкарва въздух след дросела и така да бърка компютъра.
Това е грешка на 2-рата ламбда която е след катализатора. Тя поне е по-евтина и се намира по-лесно в моргите отколкото първата ( тя е широколентова и струва една минимална работна заплата)
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!
Бош 165 лв. в Бургас,проверих я като си взимах моята преди две седмици.Има я и на NGK,като разликата в цената беше доста голяма.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 06 окт 2015 20:07
- Автомобил: golf3_golf5
- Двигател: 1997AFT_2006BSE
Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!
Здравейте,
Днес мисля че намерих къде губи вакуум, но не съм сигурен.
Колега zoovanka, можеш ли да провериш малкия маркуч, които свързва всмукателните колектори с клапана който е на въздуховода, непосредствено преди дроселовата клапа там където влизат и газовете от капака на клапаните.
При мен се чува свистене и когато стисна малкото вакуум маркуче свистенето спира.
Би ли проверил как е при теб.
Благодаря за информацията за сондата. Май ще се наложи да я сменям.
Днес мисля че намерих къде губи вакуум, но не съм сигурен.
Колега zoovanka, можеш ли да провериш малкия маркуч, които свързва всмукателните колектори с клапана който е на въздуховода, непосредствено преди дроселовата клапа там където влизат и газовете от капака на клапаните.
При мен се чува свистене и когато стисна малкото вакуум маркуче свистенето спира.
Би ли проверил как е при теб.
Благодаря за информацията за сондата. Май ще се наложи да я сменям.
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!
Ами видях го въпросния маркуч,но при мен няма свистене колега.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 06 окт 2015 20:07
- Автомобил: golf3_golf5
- Двигател: 1997AFT_2006BSE
Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика!
Мерси много.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 04 яну 2023 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика
Здравейте колеги, и аз имам такова свистене от въпросното маркуче и когато го запуша свистенето спира. Също така от време на време на празен ход веднъж притриса, веднага вдига обороти и ми записва грешка p2243. Ще помоля колегата BOAN_1 да сподели как е разрешил проблема.
Благодарности!
Благодарности!
Re: Golf 5+ 1,6 BSE.Грешка при диагностика
Имам следната грешка:
18675 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2243 - 006 - Reference Voltage Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1184 /min
Mass Air / Rev.: 92.7 mg/str
Voltage: 0.000 V
Bin. Bits: 00000010
RPM: 1632 /min
Mass Air / Rev.: 305.2 mg/str
Voltage: 0.000 V
Bin. Bits: 00000010
Извадих сондата, която се намира зад мотора с малко зор. Нямаше кой знае какви сажди. Изчистих го, но проблема и грешката си остават. Проблемът е, че от време на време колата губи оборот по принцип таботи на 650 оборота и докато си седя на светофар(оборота пада малко да кажем до 500 и после се дига и колата един вид трепери) Случва се веднъж да кажем на 100км, обаче си го прави този проблем. Дали проблемът е реално в ламбдата сонда, дали закупуване на чисто нов ще реши проблема?
18675 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2243 - 006 - Reference Voltage Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1184 /min
Mass Air / Rev.: 92.7 mg/str
Voltage: 0.000 V
Bin. Bits: 00000010
RPM: 1632 /min
Mass Air / Rev.: 305.2 mg/str
Voltage: 0.000 V
Bin. Bits: 00000010
Извадих сондата, която се намира зад мотора с малко зор. Нямаше кой знае какви сажди. Изчистих го, но проблема и грешката си остават. Проблемът е, че от време на време колата губи оборот по принцип таботи на 650 оборота и докато си седя на светофар(оборота пада малко да кажем до 500 и после се дига и колата един вид трепери) Случва се веднъж да кажем на 100км, обаче си го прави този проблем. Дали проблемът е реално в ламбдата сонда, дали закупуване на чисто нов ще реши проблема?
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта