Здравейте!
Предстои ми покупка на автомобил през Януари. Гледах какви ли не опции, Kia Sportage, Volvo V60, Volvo XC60, Mercedes C-class и накрая се спрях на Golf VII комби.
Основния мотив да гледам такива коли е, че търся семеен автомобил СУВ/Комби, който ще се кара поне 5 години.
Ще съм много благодарен на съфорумниците, ако ми окажат малко помощ, защото познанието ми за автомобили, е колкото на ученичка.
Бюджета ми е около 30 хиляди и главно съм се спрял на Golf VII, между 2016та - 2018та година с максимален пробег до 150 хиляди километра, ще я взимам от Германия.
Въпросите ми са следните:
Основно гледам голфове DSG автомати, с двигатели 2.0 TDI (150hp) или 1.6 TDI (116hp).
Кой двигател според вас е по-споучлив и няма да вися по сервизите толкова често (с Мерцедеса който съм в момента, съм при майстора, ако не всеки месец то поне през месец)?
Другия ми въпрос е какви са ви наблюденията за веригите, дали това че са на около 150 хиляди километра не значи, че малко след като я взема ще трябва да ги сменя?
Ще съм много благодарен, ако се сещате и за други неща по този модел, които изискват сериозни ремонти (DSG, турбо и прочие).
Весели празници и благодаря преварително!
Помощ и съвети относно покупка на Golf VII
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ и съвети относно покупка на Golf VII
DSG кутиите са различни при 1.6 и 2.0. При малкия мотор се монтира DQ200, или така наречените сухи съединители, при която се налагат подмяна на съединители и касети на около 200-250 000 км. При по-големия двигател кутията е DQ250, която има доста по-голям ресурс и която подлежи на смяна на масло и филтър на всеки 60 000 км. Двигателите са с ремъчно задвижване и ориигиналният ремък се сменя на 210 000 км или на 7 години. След това 80 000 или 5 години.
Аз лично бих заложил на 2.0 150 кс.
Аз лично бих заложил на 2.0 150 кс.
- tdi fen
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Помощ и съвети относно покупка на Golf VII
Къде ще се кара предимно градско или извънградско ?
Re: Помощ и съвети относно покупка на Golf VII
tdi fen написа:Къде ще се кара предимно градско или извънградско ?
Предимно градско, ще се кара колата и два пъти в годината на по-дълги разстояния.
Re: Помощ и съвети относно покупка на Golf VII
Vlad777 написа:DSG кутиите са различни при 1.6 и 2.0. При малкия мотор се монтира DQ200, или така наречените сухи съединители, при която се налагат подмяна на съединители и касети на около 200-250 000 км. При по-големия двигател кутията е DQ250, която има доста по-голям ресурс и която подлежи на смяна на масло и филтър на всеки 60 000 км. Двигателите са с ремъчно задвижване и ориигиналният ремък се сменя на 210 000 км или на 7 години. След това 80 000 или 5 години.
Аз лично бих заложил на 2.0 150 кс.
Благодаря ти, за информацията!
Re: Помощ и съвети относно покупка на Golf VII
hvp800 написа:И какво им е на ВЕРИГИТЕ на дизеловите голфове 7 ?
Няколко човека ми казаха, че веригите издават багажа на около 150к-160к км. Не го твърдя, бос съм по темата, затова и попитах.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ и съвети относно покупка на Golf VII
За градско каране НЕ препоръчвам дизел с DPF.
Re: Помощ и съвети относно покупка на Golf VII
Vlad777 написа:За градско каране НЕ препоръчвам дизел с DPF.
В такъв случай, какво можете да препроъчате като сполучлив бензинов двигател на VAG?
Благодаря предварително!
- tdi fen
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Помощ и съвети относно покупка на Golf VII
И аз мисля като колегата доста хора карат дизел ,но поне един път в седмицата уикенда пътуват едни 400-500км и повече и няма ядове,но ако ще я изкарваш един два пъти в годината не е оптималния вариант, може би нещо подобно ама ще надхвърлим бюджета https://link.mobile.de/ge1w6jk4KiF5XGDi8
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ и съвети относно покупка на Golf VII
При 1.5 TSI отново отиваш на кутията със сухите съединители, затова препоръчвам да вземеш кола на по-малко километри (под 100к) - хем по-запазена и повече спокойствие, хем докато на 220 000 ще покараш доста време и няма да го мислиш.
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 17 + MB S205 220d 20
- Двигател:
Re: Помощ и съвети относно покупка на Golf VII
За този тип ползване вкъщи сме заложили на хибрид с щепсел. 40км на ток, после пали 1.4л бензин.
Много често пробегът е 0.00лв, понеже (опитваме да) го зареждаме съобразно добив от фотоволтаици.
Помня, че беше около 12 хил.Евро, т.е. в бюджет.
Много често пробегът е 0.00лв, понеже (опитваме да) го зареждаме съобразно добив от фотоволтаици.
Помня, че беше около 12 хил.Евро, т.е. в бюджет.
Re: Помощ и съвети относно покупка на Golf VII
Golf GTD Combi с DQ381 ли е ? Ако да, това е топ вариант :)
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gogogo79 и 40 госта