Здравейте колеги. Търся съвет.
Онзи ден ходих до Чифлика (110км) и на влизане в Троян влезе в авариен режим и се размига подгрева. След като излязох от Троян рестартирах и след това нямаше проблем, както и на връщане. Закачих го и излезе следната грешка:
1 Fault Found:
001027 - EGR Valve (N18)
P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 304617 km
Time Indication: 0
Date: 2006.14.08
Time: 14:40:29
Freeze Frame:
RPM: 1219 /min
Speed: 38.0 km/h
Load: 0.0 %
Load: 100.0 %
Lambda: 100.2 %
Mass Air / Rev.: 480.0 mg/str
Temperature: 90.9°C
От ровене и четене горе/долу разбрах, че съм за смяна на ЕГР. Още не съм прегледал ел.куплунга към него, но шанса май е малък в него да е бил проблема.
Та какво ще ме посъветване?
1. Да го почистя на първо време, което най-вероятно ще е временно... (карането ми е около 50/50 градско извънградско);
2. Да го сменя с нов оригинален/алтернативен;
3. Да го затапя софтуерно?
Passat B6 2.0TDI CR CBBB-мотор EGR Malfunction
- darknessevil
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0TDI CR CBBB-мотор EGR Malfunction
Здрасти, колега, каква е развръзката тук? Че мен днес ме изненада на магистралата малко неприятно ...
- dispatch
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat B6 2.0TDI CR CBBB-мотор EGR Malfunction
От тогава не ми се е появявал този проблем... вече 2000 километра.
Ако се появи пак, ще пиша тук да го има като инфо.
А при какви условия се появи проблема?
Ако се появи пак, ще пиша тук да го има като инфо.
А при какви условия се появи проблема?
- darknessevil
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0TDI CR CBBB-мотор EGR Malfunction
Ами знам ли 60-80 км лежерно извънградско каране, защото детето спеше, като със сигурност беше в регенерация на тръгване. На магистралата просто реши да влезе в авариен и имаше само тази грешка. Без да я мачкам и т.н.
Re: Passat B6 2.0TDI CR CBBB-мотор EGR Malfunction
Същото и при мен вчера от нищото докато си карах с 40 из дупките на Младост. Мисля, че имат отношение.
Рестартирах и се оправи. Въпреки това пуснах адаптация и си хвана крайните положения, за всеки случай.
Същото ми се случи веднъж на АМ, преди понече от 15-20 000 км, рестартирах и така до вчера.
Миналата пролет ги чистихме профилактично заедно с дросела и колектора, изпадна бая гняс, но явно не помага. Засега карам така и ще го проследявам, ако почне да се базика често направо нов ЕГР, четох, че им се прецаква нещо из електрониката вътре.
Рестартирах и се оправи. Въпреки това пуснах адаптация и си хвана крайните положения, за всеки случай.
Същото ми се случи веднъж на АМ, преди понече от 15-20 000 км, рестартирах и така до вчера.
Миналата пролет ги чистихме профилактично заедно с дросела и колектора, изпадна бая гняс, но явно не помага. Засега карам така и ще го проследявам, ако почне да се базика често направо нов ЕГР, четох, че им се прецаква нещо из електрониката вътре.
- Stivi
- Мнения: 8308
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Passat B6 2.0TDI CR CBBB-мотор EGR Malfunction
Ето цитат от темата на колега с такъв двигател, не се знае дали е същият проблем, но е насока !
hudson написа:700-800 км след почистването на вихровите клапи, ЕГРа и дроселовата клапа, светна реотана и колата загуби мощност. Диагностиката извади непостоянна работа на ЕГР. Свалих го, разглобих го за почистване и видях че вътре освен черно масло от въздуховода има и вода от бруталното миене с водоструйката.
След внимателно почистване се видя и проблема - на пластмасовите зъбни колела им се бяха износили зъбите. Реално работния ход е под 1/4 от оборота и там бяха останали не повече от 25% материал. Снимал съм, но не мога да кача снимките. Завъртях паразитното колело така, че поне неговите здрави зъби да зацепват, смазах и го затворих. Върнах го на мястото му и тръгнах да се прибирам от работа. 15 км извънградско нямаше проблеми и тъкмо взех да придобивам самочуствие все едно съм открил топлата вода, влязох в града, започнах да карам на ниски обороти и чека светна.
Направо минах през магазина за авточасти и си поръчах нов. Вчера сутринта го взех и го монтирах. Вече мога да го свалям със затворени очи
Наместих и тръбата от турбото - в сервиза миналия път явно са бързали и не уплътняваше добре.
Re: Passat B6 2.0TDI CR CBBB-мотор EGR Malfunction
Нещо подобно по смисъл прочетох и аз в Ross-tech форума.
Иначе, както и предполагах, вчера и днес съм минал около 40 км градско и около 10 извън - и помен от грешката и проблема - няма.
Иначе, както и предполагах, вчера и днес съм минал около 40 км градско и около 10 извън - и помен от грешката и проблема - няма.
- dispatch
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat B6 2.0TDI CR CBBB-мотор EGR Malfunction
Ако го сменяш - вземи оригинален.
- hudson
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: CBAB 2009
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B6 2.0TDI CR CBBB-мотор EGR Malfunction
Какво значи оригинален? При мен на алуминия при отливането има VW AG. На пластмасовата капачка (където е маханизма на актуатора) обаче пише Valeo. От втората употреба видях и на VDO.
Цените с отстъпките са от 150 до 250лв, ако се иде в порше, 600лв няма да стигнат според мен.
Цените с отстъпките са от 150 до 250лв, ако се иде в порше, 600лв няма да стигнат според мен.
- dispatch
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat B6 2.0TDI CR CBBB-мотор EGR Malfunction
Да не се повтарям - Писах ти в твоята тема https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=83&t=487821&start=75 ;-)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта