Смяна на заден мост - от барабани към дискове!?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
още не съм, но в момента събирам частите за да го направя. няма нужда да сменяш целия мост т.к. при барабанните и при дисковите голфове мостовете са еднакви, разликата е при главините, които са хванати с едни планки за моста (но захващането за късмет е еднакво) т.е. трябват ти главините с лагерите, дисковете и спирачните механизми и няколко часа за да ги смениш.
отиди в някоя морга и свали всичко накуп.
отиди в някоя морга и свали всичко накуп.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
oxam написа:още не съм, но в момента събирам частите за да го направя. няма нужда да сменяш целия мост т.к. при барабанните и при дисковите голфове мостовете са еднакви, разликата е при главините, които са хванати с едни планки за моста (но захващането за късмет е еднакво) т.е. трябват ти главините с лагерите, дисковете и спирачните механизми и няколко часа за да ги смениш.
отиди в някоя морга и свали всичко накуп.
За какъв Голф говориш - 2 или 3.
Добре кво печеля като сложа дискови спирачки на задните гуми - не е ли по добре да го ставя както са си го напраили от фирмата и единственото което треа да направа ли е да смена галвиние.
Няма ли други неща които се сменят защото принципа на барабаните е да се задеистват след предните дискове и така първо да почнат да спират предните колела
Няма ли други неща които се сменят защото принципа на барабаните е да се задеистват след предните дискове и така първо да почнат да спират предните колела
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 12:56, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Някъде гледах резервни части из нета, и аз се замислих да слагам дискове на моя Г3.....разглеждах едни части от ВР-а които приличат на триъгълник и се захващат накрая на главините, те предоставят захващането на спирачния апарат и дисковете......
малко по късно обаче си спомних че имам Г3 синхро и че отзад е тъмна индия по окачването и захвата на ходовата част към шасито......остава варианта да ползвам такова от ВР 6 2.9 синхро!!!! ама те са рядки.....другия момент е, понеже съм синхро мойте барабани са доста по-големи от на другиавтомобили и Голфове със същия мотор, сега се чудя що направо не бяха сложили дискове
малко по късно обаче си спомних че имам Г3 синхро и че отзад е тъмна индия по окачването и захвата на ходовата част към шасито......остава варианта да ползвам такова от ВР 6 2.9 синхро!!!! ама те са рядки.....другия момент е, понеже съм синхро мойте барабани са доста по-големи от на другиавтомобили и Голфове със същия мотор, сега се чудя що направо не бяха сложили дискове
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Вече имаме резултат и при това успешен. Проекта е реализиран и колата е вече с дискови спирачки и отзад.
Много съм доволен, има голяма разлика в спирането, дори когато още не са улегнали накладките.
Та значи ситуацията е следната:
Спирачни апарати, жила, шенкели с осите, лагери, накладки - всичко е взето от VW Corrado (4*100 дупки) и пасва 1:1 с Golf 3.
При мен има закъснители на спирачната помпа за задните колела и не се наложи да слагам регулатор, който по принцип си го има на Corrado, а на моя Golf го няма.
Цялата равносметка е 355лв и около два дни тичане наляво надясно.
За целта искам да благодаря на vaskoto1 и на scirocco gt за оказаното съдействие.
Благодаря ВИ!
За съжаление нямам снимки за да покажа как става цялата процедура но ако имате въпроси ще се радвам да бъда полезен.
Много съм доволен, има голяма разлика в спирането, дори когато още не са улегнали накладките.
Та значи ситуацията е следната:
Спирачни апарати, жила, шенкели с осите, лагери, накладки - всичко е взето от VW Corrado (4*100 дупки) и пасва 1:1 с Golf 3.
При мен има закъснители на спирачната помпа за задните колела и не се наложи да слагам регулатор, който по принцип си го има на Corrado, а на моя Golf го няма.
Цялата равносметка е 355лв и около два дни тичане наляво надясно.
За целта искам да благодаря на vaskoto1 и на scirocco gt за оказаното съдействие.
Благодаря ВИ!
За съжаление нямам снимки за да покажа как става цялата процедура но ако имате въпроси ще се радвам да бъда полезен.
Последна промяна от vasstop на Чет 16 юни 2005 0:11, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта