Търся отзиви за ГОЛФ 3 1.4 60кс
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
какви са тия спорове???аз преди карах 1,6 сега карам 1,4 но искам 1,2 или 1,0!!!!!за мен е важно вече да ида от А до Б.....нямам намерения за изпреварвания или яко вървене!!!който си иска мошна кола да си кара,всеки си кара каквото си иска.....сега съм с АБД на газ и съм много доволен от разхода(9/100 градско газ),няма слабичък двигател всеки двигател си върви според конете!!!на пример на мен ми е слаб и 150 коня ,направо си е слаб!!!!абе тази тема няма край......става като спам,казвайте на човека колко струват най сменяните части на АБД и колко ви гори на 100 и това е !!!наблюдавам че проблемите при двигателите във форума са за всеки двигател!!!това ми напомня някога с ладите и москвичите кой колко вървял,абе мани,дивотия........................
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Me4ev_77
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 29 ное 2006 10:01
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Кубрат
Значи колега- аз карам от 3 месеца въпросния по темата Голф 3 -1.4 ABD мотор.Значи колата ми е 93 г. от северна Италия(била е с Миланска регистрация), много ми харесва - тъмносин лилаво патладжанен цвят(хамелеон),ел. пакет,ц. заключване с аларма, АБС,лети джанти '15 с почти нови гуми,сервизна книжка (да се надявам истинска) с големия въздушен филтър е (тип лада ),няма хидравлика и клима.Занапред ще си купя кола пак от Италия,не ми се поглеждат ръждивите Австрийки и съмнителните Германки.Значи като си търсех ми казваха какво ли не - не взимай "италиянка" и т.н да не се впускам в дълбочини,но колата е гледана със сигурност гледаха я няколко майстора познати мои хора и така ми казаха.Наистина става за градско каране повече - гори ми около 7 смесено с '15 джанти,няма да ги махам много ми харесват!Извън града си поддържа без проблем 100-110 на 5 с около 2800-3000 оборота.Като изпреварваш малко трябва да внимаваш наистина,защото е тромава - трябва да я режеш,за да изпреврваш.Но със сигурност няма да ме сдуха нито една лада!!! Но като цяло става - просто такава намерих като търся - зная за прословутия ABS мотор,че върви много по-добре от моя,но какво да с прави.Някои ще кажат за 1.4 умрял кон,но да вземем например GTI 150 коня ABF мотора в нокои случаи за мене е също умрял кон,в сравнение например с някое ферари F-550 например - нали ще ги сдухваш по сфетофарите и ще си първи егати "рицаря" ще цъкат по кръстовищата из софето,нали?Всичко зависи от много неща - за мене просто запазена(интериор,екстериор за годините си) кола със сравнително евтина поддръжка,да се возя насам натам и това е,упех !
- Me4ev_77
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 29 ное 2006 10:01
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Кубрат
vakme написа:Me4ev_77 написа:Наистина става за градско каране повече - гори ми около 7 смесено с '15 джанти,няма да ги махам много ми харесват!
7 смесено имайки предвид, че пича е от Кубрат! Какво смесено има в Кубрат?
Еее. кой кеде се е родил и живее ,кво да се прави.С тия икономии може да стигнем и Американците .
- vakme
- Мнения: 96
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
joker написа:vakme написа:Me4ev_77 написа:Наистина става за градско каране повече - гори ми около 7 смесено с '15 джанти,няма да ги махам много ми харесват!
7 смесено имайки предвид, че пича е от Кубрат! Какво смесено има в Кубрат?
Как какво????Той спада към районите със смесено население!!!!!
Еми да, такива изказвания за "ГРАДСКО" или "СМЕСЕНО" в места с по-малко хора отколкото коли в софия, пловдив или варна ...
се едно некой да ми каже - като тука един смешко в квартала че КОСТЕНУРКАТА му (преди 70та година технология говорим) му харчела градско 6, извънградско 5, та 5.5 "СМЕСЕНО"! И то на мен, който също имах костенурка която под 10 градско не й се излизаше от гаража!
Последна промяна от vakme на Съб 02 юни 2007 16:43, променено общо 1 път.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
vakme написа:joker написа:vakme написа:Me4ev_77 написа:Наистина става за градско каране повече - гори ми около 7 смесено с '15 джанти,няма да ги махам много ми харесват!
7 смесено имайки предвид, че пича е от Кубрат! Какво смесено има в Кубрат?
Как какво????Той спада към районите със смесено население!!!!!
Еми да, такива изказвания за "ГРАДСКО" или "СМЕСЕНО" в места с по-малко хора отколкото коли в софия или пловдив...
се едно некой да ми каже - като тука един смешко в квартала че КОСТЕНУРКАТА му (преди 70та година технология говорим) му харчела градско 6, извънградско 5, та 5.5 "СМЕСЕНО"! И то на мен, който също имах костенурка която под 10 градско не й се излизаше от гаража!
Хайде освен Пловдив сложи и Варна,че скоро май и вас Софиянци като дойде ли лятото ще ви надминем по задръствания..а зимата със сигурност минаваме майните!!!!
- lazarlachev
- Мнения: 182
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
lazarlachev написа:бате аз мойто ABD го карам от 4 месеца и единственото което сам сменял това е маслото , филтрите и ремъците. страшно съм доволен и харчи малко.
П.С
чакай брате...аз на моя 1.8 ABS 5 месеца нищо не сменях и после смених:
1.Задни накладки.
2.Лагери и главини на задното движение
3.Предни накладки.
4.Скоростна кутия.
5.Съединител и питискател.
6.жило на съединителя.
7.Радиаторче на парното.
8.Радиатор на охлаждащата система.
9.Комутатор.
10.Ангренажен ремък-2 пъти щото първия беше фалшив и дрънчеше като верига
11..Обтягаща ролка -3 пъти -2 пъти подред фалшификати дето загряваха като котлон още преди двигателя
12.гуми
13.гарнитура на капака на клапаните
14.гумички на клапаните
15.ремък на хидравликата
16.ремък на водната помпа
17.TPS
18.дистрибуторна капачка
19.Кабели и свещи
20.миеща система на чистачките.
21.ляв фар
22.Вентилатор на радиатора
23.централно заключване-вакуумната помпа.
24.Палец.
- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
joker написа:lazarlachev написа:бате аз мойто ABD го карам от 4 месеца и единственото което сам сменял това е маслото , филтрите и ремъците. страшно съм доволен и харчи малко.
П.С
чакай брате...аз на моя 1.8 ABS 5 месеца нищо не сменях и после смених:
1.Задни накладки.
2.Лагери и главини на задното движение
3.Предни накладки.
4.Скоростна кутия.
5.Съединител и питискател.
6.жило на съединителя.
7.Радиаторче на парното.
8.Радиатор на охлаждащата система.
9.Комутатор.
10.Ангренажен ремък-2 пъти щото първия беше фалшив и дрънчеше като верига
11..Обтягаща ролка -3 пъти -2 пъти подред фалшификати дето загряваха като котлон още преди двигателя
12.гуми
13.гарнитура на капака на клапаните
14.гумички на клапаните
15.ремък на хидравликата
16.ремък на водната помпа
17.TPS
18.дистрибуторна капачка
19.Кабели и свещи
20.миеща система на чистачките.
21.ляв фар
22.Вентилатор на радиатора
23.централно заключване-вакуумната помпа.
24.Палец.
Тя като нова Мога само да поздравя колега че се грижиш толкова добре за голфчето. Иначе за 2 години на ABD-то съм сменил:
термостат;
гарнитура глава/ и всичко свързано около този ремонт/;
2 пъти тампони макферсон;
задни тампони;
хол;
палец,капачка;
ланда сонда;
притискател,съединител,лагер;
предни амортисори;
тампони носачи;
резервоар;
бензинова помпа;
механика ел. стъкло;
кормилната рейка нещо е тръгнала;
блокирал термостат взриви радиотора на парното;
перка радиатор;
предни накладки х 2;
спирачни дискове;
- jooorooo
- Мнения: 115
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
за 1 година:
1. ангренажен ремък - при покупката
2. водна помпа - при покупката (консуматив, няма ролка)
3. гарнитура на капака на клапаните - при покупката
4. масло - при покупката
5. филтри - при покупката
* Маслен
* Горивен
* Въздушен
6. Корпус за фар (10х на vasstop)
Предстой да сменям:
1. Перка с мотора за охлаждането на радиатора
2. След 1500-2000 км масло
3. Механиката на ел. стъкло (задно дясно)
Също е италянка 93г.
1. ангренажен ремък - при покупката
2. водна помпа - при покупката (консуматив, няма ролка)
3. гарнитура на капака на клапаните - при покупката
4. масло - при покупката
5. филтри - при покупката
* Маслен
* Горивен
* Въздушен
6. Корпус за фар (10х на vasstop)
Предстой да сменям:
1. Перка с мотора за охлаждането на радиатора
2. След 1500-2000 км масло
3. Механиката на ел. стъкло (задно дясно)
Също е италянка 93г.
- gb777
- Мнения: 56
- Регистриран на: Сря 02 авг 2006 6:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1.4 AEX -10/100 градско и 8/100 дълъг път(на газ). Правя 30 000-40000 км на година.След 100 почва да набира по бавно от по-мощните си събратя,
подържа 140 на магистрала с 5 човека и багаж. Max скорост която съм правил е 180 (сам и без багаж) и може да я подържа но не го правя. карам с 15' джанти 195/50 големи са и но ми харесва визията.Да, не ускорява както мерцедес r320 250 коня ,но... Имах проблем с дроселната клапата смених я и сега е ок(други колеги с такъв двигател също имаха този проблем).Ако мислиш после да слагаш климатик не я взимай.Двигателя е малък и е изчислен за тези консуматори които има всяко включване на консуматор е много по -осезаемо отколкото на по големите двигатели.Наистина всеки килограм отгоре се отразява на динамиката на колата,но всеки си научава тънкостите на автомобила и съобразява ситуациите.Пъргава е. на 2800 -3000 оборота е най-мощна.(старата ми кола беше Opel 1.6 75коня Golf-a е мноого по-пъргав и по-стабилен въпреки че е 60 Сменям редовно консумативи и то не с евтини искам да знам че мога да разчитам на колата си . Хубава кола е доволен съм от нея ,но другата ми ще е нова поне два пъти по-мощна и автоматик щото съм стар и ме мързи да ръчкам ))) дано съм ти бил полезен.
подържа 140 на магистрала с 5 човека и багаж. Max скорост която съм правил е 180 (сам и без багаж) и може да я подържа но не го правя. карам с 15' джанти 195/50 големи са и но ми харесва визията.Да, не ускорява както мерцедес r320 250 коня ,но... Имах проблем с дроселната клапата смених я и сега е ок(други колеги с такъв двигател също имаха този проблем).Ако мислиш после да слагаш климатик не я взимай.Двигателя е малък и е изчислен за тези консуматори които има всяко включване на консуматор е много по -осезаемо отколкото на по големите двигатели.Наистина всеки килограм отгоре се отразява на динамиката на колата,но всеки си научава тънкостите на автомобила и съобразява ситуациите.Пъргава е. на 2800 -3000 оборота е най-мощна.(старата ми кола беше Opel 1.6 75коня Golf-a е мноого по-пъргав и по-стабилен въпреки че е 60 Сменям редовно консумативи и то не с евтини искам да знам че мога да разчитам на колата си . Хубава кола е доволен съм от нея ,но другата ми ще е нова поне два пъти по-мощна и автоматик щото съм стар и ме мързи да ръчкам ))) дано съм ти бил полезен.
- lazarlachev
- Мнения: 182
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
joker написа:lazarlachev написа:бате аз мойто ABD го карам от 4 месеца и единственото което сам сменял това е маслото , филтрите и ремъците. страшно съм доволен и харчи малко.
П.С
чакай брате...аз на моя 1.8 ABS 5 месеца нищо не сменях и после смених:
1.Задни накладки.
2.Лагери и главини на задното движение
3.Предни накладки.
4.Скоростна кутия.
5.Съединител и питискател.
6.жило на съединителя.
7.Радиаторче на парното.
8.Радиатор на охлаждащата система.
9.Комутатор.
10.Ангренажен ремък-2 пъти щото първия беше фалшив и дрънчеше като верига
11..Обтягаща ролка -3 пъти -2 пъти подред фалшификати дето загряваха като котлон още преди двигателя
12.гуми
13.гарнитура на капака на клапаните
14.гумички на клапаните
15.ремък на хидравликата
16.ремък на водната помпа
17.TPS
18.дистрибуторна капачка
19.Кабели и свещи
20.миеща система на чистачките.
21.ляв фар
22.Вентилатор на радиатора
23.централно заключване-вакуумната помпа.
24.Палец.
колега то и на мен може да ми се наложи да сменям нещо друго освен нещата които съм изброил но просто споделям че за 4 месеца съм минал 4000 км. и все още мищо не се е обадило.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта