Дотук чух две версии :
1.Да се сложи ниско долу след моноблок-а с цел ако стават детонации да е най-малък обема на запълненото с газовъздушна смес пространство.Тогава обаче целия моноблок остава без каквото и да е обтичане освен от въздух и може да се получи ефект като при карбураторите - да започне да се разсъхват всичките гарнитурки и т.н. и да прави магарии после.
2.Да се сложи горе на пътя на въздушния поток (това ми се вижда по-удачно)ама незнам къде точно се слага (гледал съм на някои VW маркучите влизат веднага под пластмасовия капак отгоре на моноблок-а).
Благодаря предварително! Ако някой колега има снимка как точно е слагал плочка на RP или ABS ще съм много благодарен!
За 1.8 ABS къде е по-удачно да се сложи смесителя (плочката)
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: За 1.8 ABS къде е по-удачно да се сложи смесителя (плочк
zfa159 написа:Дотук чух две версии :
1.Да се сложи ниско долу след моноблок-а с цел ако стават детонации да е най-малък обема на запълненото с газовъздушна смес пространство.Тогава обаче целия моноблок остава без каквото и да е обтичане освен от въздух и може да се получи ефект като при карбураторите - да започне да се разсъхват всичките гарнитурки и т.н. и да прави магарии после.
2.Да се сложи горе на пътя на въздушния поток (това ми се вижда по-удачно)ама незнам къде точно се слага (гледал съм на някои VW маркучите влизат веднага под пластмасовия капак отгоре на моноблок-а).
Благодаря предварително! Ако някой колега има снимка как точно е слагал плочка на RP или ABS ще съм много благодарен!
Мисля че колегата ivo 123, ще може да ти даде нужната информация
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
zfa159 написа:Ами аз тук разисквах с колегите (предимно на лични) че всъщност варианта е да е сложена между дюзата и дроселната клапа (там имало една текстолитена плочка и под нея се слага въпросния смесител).
Иначе отгоре също съм виждал да се слагат и нямам идея къде е по-ефективно да е.
До колкото знам се слага - непосредствено над мястото където сечението на дифузйора е най-малко, и разбира се да е над дроселовата клапа. Но при нашите моно-та , ако не се лъжа трябваше маи да се поставят и гарнитурки под и над смесителя , нека ме поправят колегите ако се лъжа!
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
погледни тази тема, но незнам като се намаля разстоянието на въздуха как е.
На бензин я карам много рядко.
погледни тази тема, но незнам като се намаля разстоянието на въздуха как е.
На бензин я карам много рядко.
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
ivo123 написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=19622&highlight=
погледни тази тема, но незнам като се намаля разстоянието на въздуха как е.
На бензин я карам много рядко.
Мерси колега!Прочетох го и се замислям за един мои проблем - яко мерише на бенз като е студена - докато позагрее.Гледах кво ли не ама за тоя подгревател - въобще!Как мога да го проверя дали работи и къде излиза буксата му щото нямам спомени да съм го забелязвал?
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
точно под моноинжекцията е колега и излиза едно червено кабелче на което има букса - буксата е закачена точно до потенциометъра на дроселната клапа. Разкачаш буксата и мериш от страната на нагревателя с мултицет - стойностите трябва да са 0,25 - 0,5 ома.
Ако е така значи работи нагревателя.
Другата проверка е от другата страна на буксата - пали се мотора при разкачен нагревател и се мери дали има 12-14в. Проверката става преди двигателя да е загрял до 60 градуса.
След 60 градуса се спира подаването на ток на буксата и не работи реотана.
Ако е така значи работи нагревателя.
Другата проверка е от другата страна на буксата - пали се мотора при разкачен нагревател и се мери дали има 12-14в. Проверката става преди двигателя да е загрял до 60 градуса.
След 60 градуса се спира подаването на ток на буксата и не работи реотана.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта