Модернизираният Phaeton още по-изпипан и елегантен


Модернизираният Phaeton още по-изпипан и елегантен

PhaetonАмбициозният проект за създаването на луксозния седан VW Phaeton започна нов етап от своето развитие.

През април беше премиерата на преминалия през фейслифт модел, а сега, не след дълго, автомобилът ще бъде на пазарите в Европа и света.

Volkswagen Phaeton е един от символите на ерата, в която VW е управляван от Фердинанд Пих (Ferdinand Piëch). С амбицията да се конкурират луксозните модели на S Mercedes и BMW, беше създаден най-големият и най-скъп модел на Volkswagen за всички времена. 

Първо беше представен като Concept D по време на автомобилния салон във Франкфурт през 1999. Студията беше с каросерия тип liftback, но когато се стигна до серийно производство, беше избран класически седан. Интересно е, че оригиналният образ на Concept D през миналата година беше използван от Bugatti 16C Galibier. Phaeton беше представен с уникалния турбодизелов двигател с 10 цилиндъра, а неговата платформа беше използвана за основа и на Bentley Continental.

Серийната версия на Phaeton се появи през май 2002 г. Сега е вече осма година на пазара, а дизайнът премина през модернизация под ръководството на новия шеф-дизайнер на VW - Валтер де Силва. Целта на модернизацията е да се комбинират първоначалните идеи с новия фирмен стил. Маската е нова и по-широка, с хоризонтални ребра, а под фаровете (би-ксенонови, също преработени) са диодните дневни светлини.
Phaeton
Предната броня е осъвременена и има по-спортен вид. Стандартни ще бъдат някои нови системи за безопасност, като снабдения с радар адаптиращ се tempomat (cruise control), системата за „четене” на пътните знаци, за управление на светлините. Диодни са и фаровете за мъгла и мигачите, интегрирани във външните огледала.

През промени е преминала и задната част на колата. Най-сериозни са те при задните светлини, които са станали изцяло диодни. Променена е и долната част на задната броня.

В интериора виждаме нова аудиосистема RCD 810 (комбинирана с навигация RNS 810), която има сензорен екран, 30GB hard disk и връзка с интернет. Данните от сателитната навигация се комбинират с тези от системата за „четене” на пътните знаци. Така Phaeton „разпознава” ограниченията в скоростта и други особености на маршрута.

Двигателите, предлагани с луксозния седан, остават без промяна – базисен е Phaeton FSI V6 с обем 3.6 литра и мощност 206 kW със система за директно впръскване на горивото. Следва Phaeton V8 с обем 4.2 литра и мощност 246 kW с многоточково впръскване на горивото, а на върха е Phaeton W12 с обем 6.0 литра и мощност 331 kW.

Единственият предлаган турбодизел е TDI с обем 3.0 литра и мощност 176 kW. Phaeton е стандартно с автоматична трансмисия с шест степени, а във версията с двигател W12 трансмисията е с пет степени.

Източник: www.automedia.bg

Галерия





Уеб дизайн Изработка на сайт SEO оптимизация на сайт. Google оптимизация.