Този уикенд (13-14 септ 2014) ще се проведе трети кръг от националния шампионат по DRAG RACING, на който се очакват изключително интересни VW-та! Плануваният за писта Божурище кръг беше преместен на Kондофрей, тъй като пистата на Божурище беше разрушена.

Тренировки и квалификации ще се проведат в съботния ден, а в неделя ще бъдат финалите между най-бързите автомобили.
Ето и най-интересните представители на марката Volkswagen и концерна VAG:
Естествено на първо място представяме
най-бързият автомобил в България, подготвен от
HEED AUTO, който не е изцяло VW, нo е стартирал като Volkswagen Scirocco.

След като постави
рекорд на България като постигна 8.579 секунди на 1/4 миля на пистата край Сливен, този автомобил претърпя още един ъпгрейд, което означава, че най-вероятно ще видим нов рекорд този уикенд!
Поговорихме с Ицо -
scirocco gt и той разкри, че блокът на двигателя от Nissan е заменен с нов, по-голям, като от 2.8 литра е "порастнал" на 3.2 литра (блок RB30). Увеличени са конските сили (около
1045 к.с. на колелата), но също така е увеличен и въртящия момент, който вече идва при доста по-ниски обороти и осигурява по-стабилно ускорение.

Другият автомобил на ХЕЕД, който традиционно ще вземе участие на пистата е
"синьото" Scirocco, което използва за основа двигател 1.8Т (1781cc), но е напомпано до
над 700 к.с. на колелата. Това е своеобразен рекорд за двигател с толкова малък обем и то не само за България. Както повечето от вас може би знаят, този автомобил се управлява лично от Ицо. По колата са направени дребни промени и донастройки, с които собственикът му има амбицията да подобри най-доброто си постижение с тази кола до момента - 9.78 сек.

Следващият автомобил беше представен и на тазгодишния
Volkswagen Club Fest 2014. Това е
най-бързият автомобил в клас "Street", чието най-добро постижение до момента е
9.427 сек на 400 м. (Сливен 2013) Естествено става въпрос за
Голф двойката на Владислав Георгиев - Ади - VR6 2.8T 4x4!
Освен с перфектен външен вид, този автомобил разполага и с
над 900 к.с. Неговото развитие започва преди 4 години, когато двигателят му беше в Golf MK4, подготвен от
DragPower. Някои от вас може да видели Golf четворката на
Volkswagen Club Fest преди няколко години. След това двигателят беше монтиран в по-лекото купе на Golf MK2, което му позволи да постигне още по-добри резултати.
Ето и някои детайли за автомобила: Dog Box, 4motion, 2 шпера на преден и заден мост, елекронно регулиране на предаването на мощността към преден и заден мост, настроено 50:50, тегло около 1200 кг, гориво: биоетанол.

Това ще е първото състезание за Ади за този сезон, тъй като автомобилът му не можа да бъде настроен за първия кръг на Кондофрей, а на Сливен претърпя техническа повреда - скоростната кутия беше комбинирана с "по-дълъг" диференциал, не издържа на огромната мощност и корпусът се пръсна.
За този уикенд Ади е донастроил автомобила си, направил е леки промени и с нетърпение очаква да покаже на какво е способна
една обикновена на външен вид Голф двойка, когато излезе на пистата
Преди да преминем към "печките" от клас "Дизел", ще спомена още един автомобил от марката, който има сериозни шансове да се бори за победата:

Автомобилът се подготвя във Варна от
TST-Racing -
kelesha. Става въпрос за
червено Polo R33. R33, защото сърцето му е леко раздут двигател
R32 от Golf 5. Полото е придобило и халдекс
4x4 задвижване, чрез което предава към пътя мощността от
над 1000 к.с. на двигателя! 1000+ конски сили на автомобил с тегло около 1050 кг.
Ето, че дойде време да се спрем и на най-интересния за някои
клас Дизел. Класът с
голямата чернилка, която хвърчи по пистата.
Един от
доказаните тунери и VW фенове в тази "мръсна" категория е колегата от форума на VWclub.bg -
ifidik, познат още като
Ifidik Nafta Tuning.

След добре познатото
малко Lupo с голямата пушилка (рекордьор в клас Дизел с време
11.140 сек.), което вече има нов собственик, на дневен ред е
Corrado 1.9TDI 4X4! Сърцето на тази "печка" е базирано на
1Z двигател, който обаче многократно е увеличил мощността си до
над 400 к.с. без нитрото. Автомобилът е с халдекс 4X4, като е преработен със заден мост от Golf 4.

До момента най-доброто му постижение е 11.9 сек, но те са постигнати, без да се използва 4-та предавка, защото е била счупена и постижението е достигнато на 1-2-3-5 скорост.

За предстоящият състезателен уикенд повредата е отстранена, колата е добре подготвена и се очаква подобрение на времето!
Да не забравяме и дизеловите бегачки, подготвени от
TST-Racing, които отново ще са на пистата!
Ще видим Golf 3 с предно предаване, двигател помпа-дюза 1.9 TDI ASZ, напомпан до
около 280 к.с. и нитро, собственик - Наката.
Също и
Golf 2 1.9 TDI с основа AHF и
4X4 и нитро, който е
около 320 к.с. и също дава заявка за едно от най-бързите времена в класа с
време 11.7 на състезанието в Сливен!
Феновете на AUDI ще могат да наблюдават на пистата и подготвеното от
MADNESS Motorsport AUDI RS6.

Повече информация за него, макар и от миналата година, можете да видите в
темата за колата в Ауди Форума.

Въпреки своето тегло от 2200 кг., този автомобил е едно
страхотно семейно комби с 880 к.с.
Ето и какво съобщиха от екипа на
DRAG POWER TEAM:
"Нямаме време за подробности, защото сме заети с подготовката, но освен голфа на Ади 2.8 V6 турбо, на пистата ще присъстват и
Ауди S2 Косьо 790 к.с., Ауди S2 Иван Статлев 740 к.с., Aуди S2 Асен 680 к.с."Явно след голямото прекъсване в ДРАГ календара (последното състезание в Сливен беше на 1-ви юни 2014), всички са доста амбицирани да покажат какво са напоравили за тези 3 месеца.
От това естествено печели публиката!
За повече информация и новини - следете темата във форума