Масово вече автомобилите са оборудвани с ксенон крушки, замествайки обичайните им колеги с волфрамова нажежаема жичка. Как да направите все пак своя най-добър избор и кои са най-популярните видове?
Продуктовата гама на онлайн магазина е много разнообразна и предлага широк асортимент от видове, така че всеки наш клиент да получи гъвкавостта за своя най-правилен избор, съобразно нуждите и предпочитанията. Основно в раздела ще откриете ксенон крушки от типа:
H7;
H3;
HB3;
H1;
H11;
H8;
HB4 и много други.
Това е само малка част от списъка на разнообразието от ксенонови крушки в онлайн магазина. Предложенията в раздела постоянно се обновяват и стават все по-многообразни, а честите намаления предоставят възможност за изгодно пазаруване и високо качество на продуктите. За по-лесно проследяване на новостите, всеки може да се регистрира за информационния бюлетин на сайта.
Най-разпространени и продавани на българския пазар се оказаха ксенон крушките от типа H7 и H4, тъй като те са сред най-предпочитаните. Отличават се със силна и ярка светлина, както и с разнообразие от видове светлинна температура за избор. В сайта се предлага разнообразие от мощности, форми и големини на колбите, така че да изберете подходящите спрямо нуждите Ви.
Ако преди години, най-популярните и използвани осветителни средства във фаровете на автомобилите бяха крушките с волфрамова жичка, то днес технологиите са още по-напред и ксенон крушките изместиха морално остарелите си вече предци. В устройството на тези лампи липсва волфрамовата жичка, а стъклената колба е напълнена с инертен газ, който при протичане на високоволтова дъга между електродите, започва излъчване на много по-ярка и близка до дневната светлина. Това е и причината, подобни осветителни тела да предотвратяват ефекта “светлинна стена”.
Поради заслепяването на насрещнодвижещите се автомобили се появи необходимостта от превключване между къси и дълги светлини и това доведе до появата на биксенона. Тоест, в случая имаме допълнителен механизъм, позволяващ промяна посоката на светлинното излъчване. В някои случаи, превключването се извършва чрез движение на електродите вътре в колбата, а в други — чрез употребата на допълнителен затвор (екран) в конструкцията. В този случай, в основата стои електромагнит, който отваря и затваря подвижните части. Поради това, биксенонът е използван в повечето автомобили.